Sada je: ned svi 11, 2025 1:15 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet vel 28, 2008 10:58 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Molim info. Blokirao bih EGR (850 TDI), da mi se prestane nagomilavati čađa u usisnoj grani itd. Navodno auto dobije i malo snage i dosta manje dimi...

E, sad ako netko zna - da li to znači siguran pad na ekotestu?

I da li će mi to upaliti "Check engine" lampicu? Pretpostavljam da neće, jer se radi o starijem sustavu...

I mišljenja - da li da to radim? Tu je i pitanje ekologije...

Hvala,

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 12:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Zašto rađe ne očistiš usisnu granu od čađe koja ti se več sigurno nagomilala i reducira dotok zraka, vidio sam kako to rade u VW servisu, pa ispadne i do 1kg nekog smeča u obliku masnog ugljena. Postupak je na nivou kamenog doba ali funkcionira. :lol: :lol: :lol:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 2:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
da ti odgovorim, meni je na v40 dizlu bio blokiran zadnja dva tehnička pregleda. Usporedbom prethodnih i eko testova nakon blokiranja neznatna je razlika u zacrnjenju, skoro po neprimjetna, i dalje sam debelo debelo bio unutar granica. Auto malo živne nakon blokiranja. Jednostavna stvar, kak bi balog reko, ko da tjeraš plućnog bolesnika da puši škiju, to je vožnja sa povratom ispušnih plinova.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 3:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Već četri godine na S80 2.5 TDI blokiran EGR ventil, lampicu pali, a na eko testu prolazi bez problema. Tek sad na 414 tkm prvi put smo čistili usisnu granu, a ispalo je da ni sad nije baš bilo potrebno.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 6:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
A kako je sa potrosnjom i sa stetnosti motoru na V40 diesel

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 7:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
v40
potrošnja-nisam primjetio nazliku.
štetnost-dapače, s tim mu samo pomažeš i produljuješ životni vijek. Naročito oni koji se većinom voze na kratkim gradskim i prigradskim relacijama.
Majka svih servisa Bosch diesel sistema u hrvatskoj, Balog u markuševcu, to preporuča svima i svima ga uredno zablindira prilikom pregleda ili nekog servisa.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 7:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
A kaj ga nije dovoljno istekati đek bez blokiranja cijevi?

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 7:47 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
onda se elektronika buni. Ovako misli da radi i sve je ok. Ne blokira ti cijev nego baš sami ventil.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 9:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
onda se elektronika buni. Ovako misli da radi i sve je ok. Ne blokira ti cijev nego baš sami ventil.
Da, to sam i ja mislio da neće elekroniku uzbunit. Ali, nisam mislio blokirati ventil, nego prije ulaska u ventil (onu gljivu) cijev koja dolazi iz ispuha.

BTW, prije 3 godine mi je frend skidao EGR gljivu i par cijevi, te smo zavirili na ulaz u usisnu granu, ali nije bila zaštopana. Do tada je auto vožen na njemački eurodizel, a zadnje 4 god. u HR (na Tifon). No, kako je auto sve stariji mislio sam mu pomoći samo finim čistim zrakom...

Ruka - misliš da ako blokiram cijev prije gljive da to neće proći?

A, ekipo - vi koji imate blokiran EGR, gdje ste ga točno blokirali?

Thnx.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 9:48 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Već četri godine na S80 2.5 TDI blokiran EGR ventil, lampicu pali, a na eko testu prolazi bez problema. Tek sad na 414 tkm prvi put smo čistili usisnu granu, a ispalo je da ni sad nije baš bilo potrebno.
A, gdje je točno postavljena blokada i kako?

Ja sam mislio fino na spoju cijevi prije EGR gljive umetnuti lijepu inox pločicu u obliku dihtunga koji je na spoju dvije cijevi...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 9:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Zašto rađe ne očistiš usisnu granu od čađe koja ti se več sigurno nagomilala i reducira dotok zraka, vidio sam kako to rade u VW servisu, pa ispadne i do 1kg nekog smeča u obliku masnog ugljena. Postupak je na nivou kamenog doba ali funkcionira. :lol: :lol: :lol:

Gledali smo ju prije 3 god i bila je OK.

Vrijeme prolazi i mislio sam sad pomoć autu i davat mu samo fini čisti zrak...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 11:09 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Blokiraš ga gdje ti je lakše ( između ispušne grane i EGR-a ) nakon toga stvar hoda besprijekorno............


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet vel 28, 2008 11:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Blokiran je na spoju usisne grane i povrata od EGR-a čini mi se. Znači na spoju gdje bi EGR trebao vraćati plinove ponovo u usisnu granu.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet vel 29, 2008 7:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
bas tak, di ti je lakse, na seriji 40 je lakse spoj grane I ventila, na berlingima je lakse spoj povrata(znaci ta cijev koju ti spominjes) I usisne grane. Kod tebe-prema savjetima koje si iznad dobio ili prema vlastitoj prosudbi, nema greske, glavno da izvedba funkcionira. Kad to sve malo ocistis I zablokiras ispusi malo auto negdje, izaci ce dosta garezi.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pet vel 29, 2008 10:20 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
E, takve upute sam trazio!

Fala svima.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 15 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan