VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0D, 07g, trzanje
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=12967
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  dbolaric [ uto sij 24, 2017 8:40 am ]
Naslov:  S40 2.0D, 07g, trzanje

Bok, imam problema sa autom i iscrpil sam sve ideje pa ako mozda ko zna pomoci.
Kad se auto zagrije na stalnom gasu pocne trzati iznad 1800 okretaja do 2800 okretaja, i kad je na leru se svakih 10-15 sekundi strese. Provjereni su injektori, visokotlacna pumpa, turbina, egr.
Auto ne pokazuje nikakvu gresku na dijagnostici. Prilikom voznje kad je spojen pokazuje da mu tlak varira ok 650 bara do 750.
I jos nesto. Skadao sam dpf fizicki i softwareski. Da li je moguce da mi je majstor azuriral software pa da ga to muci??
Hvala na odgovorima.

Autor/ica:  zvr [ čet sij 26, 2017 8:29 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Takve simptome sam imao na astri gtc 1.9 cdti. Dijagnostika nije ništa pokazivala, a egr je bio uredno zaštopan.
Dvaputa smo ga čistili i nije pomoglo trajno, dok ga nisam zamijenio. I sad je ok. Moj nema dpf ,samo egr.

Autor/ica:  zvr [ čet sij 26, 2017 8:30 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Jedino još da pregledaš senzor tlaka turbine

Autor/ica:  dbolaric [ čet sij 26, 2017 10:56 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Egr je ociscen i simptomi su dalje prisutni. i senzor tlaka turbine je provjeren.

Autor/ica:  hal9000f [ čet sij 26, 2017 7:23 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Citat:
Egr je ociscen i simptomi su dalje prisutni. i senzor tlaka turbine je provjeren.
A mjerac protoka zraka?

Autor/ica:  dbolaric [ sub sij 28, 2017 9:20 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

I to je provjereno.

Autor/ica:  nmilance [ pon sij 30, 2017 8:51 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Poznati problem kod 2.0D PSA motora. Za sada ne postoji zvanicno resenje, samo alternative...

Autor/ica:  dbolaric [ pon sij 30, 2017 9:39 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

A alternative su??

Autor/ica:  nmilance [ pon sij 30, 2017 10:09 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Ako je sve ostalo sto moze uticati na to provereno, ostaje samo korekcija mapa ECU-a ( produzetak vremena ubrizgavanja goriva ). Sa time simptomi ili skoro potpuno nestanu ili dosta ublaze. Moraces ili da se naviknes na to, ili da pribegnes tako nekim alternativama...kad krenu problemi sa trzanjem, obicno to ostaje ne resena misterija do kraja...

Autor/ica:  dbolaric [ pon sij 30, 2017 11:30 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

tnx na odgovoru.....budem pokusal pa javim ako je uspjelo...

Autor/ica:  danchi [ pon sij 30, 2017 3:09 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Možda zvuči bez veze...filter goriva?

Autor/ica:  dbolaric [ uto sij 31, 2017 7:53 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Promjenjen je filter goriva, i regulator (ventil) protoka goriva na visokotlacnoj pumpi.

Autor/ica:  dbolaric [ čet vel 02, 2017 7:44 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

rjesen je problem s trzanjem....problem je bio u software-u......software je citao podatke i slao pogresne parametre prema kompjuteru zbog kojeg je tlak na comon railu varirao.....majstor koji mi je skidao software-ski dpf je rekao da je to prvi put vidio.....problem je rjesen tako da software salje fiksne parametre prema kopjuteru i sad sve odlicno radi.....
Al imam jos par pitanja pa ako je ko voljan pomoci.
1.) Prije skidanja dpf-a fizicki i software-ski, prilikom regeneracije auto prelazi u safe mod te nejde preko 3000 okretaja. Moj je negdje od 2000 okretaja poceo trzati. Da li je imao ko takav slucaj i da li je to normalno?
2.) Trenutno imam jos jedan sitan problem. Kad je auto hladan prilikom paljenja okretaji odu do 1000 i onda lagano padnu do 800, a kad je topao, auto upali a okretaji lagano rastu. Da li bi to mogao biti problem senzora radilice ili bi i to bio software-ski problem??

Autor/ica:  Števa 071 [ čet vel 02, 2017 12:12 pm ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

To je nešto opako sprčkano sa softverom,netko očito nezna što radi.

Autor/ica:  155IE [ sub vel 11, 2017 10:46 am ]
Naslov:  Re: S40 2.0D, 07g, trzanje

Citat:
rjesen je problem s trzanjem....problem je bio u software-u......software je citao podatke i slao pogresne parametre prema kompjuteru zbog kojeg je tlak na comon railu varirao.....majstor koji mi je skidao software-ski dpf je rekao da je to prvi put vidio.....problem je rjesen tako da software salje fiksne parametre prema kopjuteru i sad sve odlicno radi.....
Al imam jos par pitanja pa ako je ko voljan pomoci.
1.) Prije skidanja dpf-a fizicki i software-ski, prilikom regeneracije auto prelazi u safe mod te nejde preko 3000 okretaja. Moj je negdje od 2000 okretaja poceo trzati. Da li je imao ko takav slucaj i da li je to normalno?
2.) Trenutno imam jos jedan sitan problem. Kad je auto hladan prilikom paljenja okretaji odu do 1000 i onda lagano padnu do 800, a kad je topao, auto upali a okretaji lagano rastu. Da li bi to mogao biti problem senzora radilice ili bi i to bio software-ski problem??
Kod mene, kada se baci u safe mod zbog DPF-a, onda tamo negdje iznad 2k slabo vuce i mozda dodje do 2.8k i onda pocne trzati jer ga ustvari blokira da povecava okretaje.

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/