Rijesio stvar i, s oprostenjem, izjebao se bez veze.
Skinuo CEM (i svojski se namucio dok sam skuzio kako se skida sa nosaca), sve provjerio, zamijenio mjesta rezistorima i releju i opet nije radilo. CEM je izgledao kao iz ducana.
Onda sam sve vratio natrag na svoje mjesto i nakon toga nije niti motor radio. Onda mi je trebalo pola sata da skuzim da sam relej koji sam skinuo da bi ga zamijenio sa potencijalno neispravnim, ustekao natrag na krivo mjesto pa je motor proradio ali svijetlo i dalje ne.
Onda sam krenuo jos jednom od pocetka instrumentom i na kraju skuzio da je ipak pregorio osigurac u motornom prostoru.
E sad, razlog zbog kojeg nisam odmah skuzio da je pregorio je taj sto je raspored osiguraca u uputstvu za upotrebu auta (User manualu) totalno drugaciji nego na naljepnicama na poklopcima kutija sa osiguracima.
Ja sam naravno gledao user manual i provjerio osigurace koji imaju veze sa svijetlima prema rasporedu navedenom u njemu, a izostavio provjeru osiguraca koji su navedeni npr. za pumpu goriva, klimu i slicne potrosace.
Kasnije sam ipak provjerio i naljepnice na poklopcima i provjerio i osigurace koji su relevantni po njima i skuzio da je raspored potpuno drugaciji. Po njemu sam odmah nasao pregoreni osigurac za poziciju. U uputstvima za upotrebu je taj osigurac naveden kao onaj za klimu pa ga prvom prilikom nisam niti pogledao.
Uputstva si sigurno dosla s autom i nisu zamijenjena tako da mi nije jasno kak mogu to napraviti?!?!
U svakom slucaju, auto fercera, svijetlo radi i idemo dalje prema sljedecoj pizdariji koja ce iskrsnuti, vjerojatno onda kada ce mi auto najvise trebati