Sada je: pon lip 16, 2025 9:51 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub lis 22, 2016 6:15 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
pozz,vlasnik sam navedenog vozila vec 3god.u zadnje vrijeme me zeza paljenje,na autu je dosta uradjeno,od novih filtera,injektora,regulator pritiska nafte i ventil na visokotlacnoj pumpi,grijaci,sensor radilie,cak sam kompletnu kutiju od osiguraca kod motora zamjenio,cijevi od vakuma sve ok,ato na satu ima 280tk,zaci problem je sta nekad upali u 2-3 sek a nekad od 5-15,auto ne dimi ni ulje ne trosi,i ide super,od 15 paljenja pali odma a 2-3 duze,u voznji nikakvih problema,ako ko ima slicnu situaciju ili je imao molim za savjet :drool:


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 6:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 503
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.

Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan.
Čuješ li pumpu goriva u rezervaru?


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 6:44 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6572
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.

....
:D

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:03 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.

Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan.
Čuješ li pumpu goriva u rezervaru?

pumpa se cuje al tiho i nema veze kad pali dali toplo ili hladno ,nema pravila


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:11 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
postao si na krivo mjesto, admini će prebaciti vjerovatno.

Jesi primjetio kakvu pravilnost kada duže vergla: topal/hladan.
Čuješ li pumpu goriva u rezervaru?

skidana cijev na visokotlacnoj pumpi od dovoda naftie i kad das kontakt tece nafta,


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:22 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 503
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
onda ti nema druge nego imat skopcanu dijagnozu na paljenju i logirat pritiske goriva. Nakon tog verglanja od 15 sec, baci neki dim na auspuh ili nista, jednostavno upali ?
Najbolje sacekaj da ti se jave decki što servisiraju Volvo svakodnevno, Nenad i ostali. mozda je neka caka što ce ti oni iz rukava ispalit.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:35 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
onda ti nema druge nego imat skopcanu dijagnozu na paljenju i logirat pritiske goriva. Nakon tog verglanja od 15 sec, baci neki dim na auspuh ili nista, jednostavno upali ?
Najbolje sacekaj da ti se jave decki što servisiraju Volvo svakodnevno, Nenad i ostali. mozda je neka caka što ce ti oni iz rukava ispalit.


Sent from my iPhone using Tapatalk
nista ne dimi i odma radi super,na vida kad je spojen dok vergla na rail pressure sensoru ima preko 260000-300000,a potrebno je 250000hpa da upali a na sensoru radilice nula dok vergla i cim se pojavi neka od vrijednosti on upali.i radi super nema trzanja< ili sta dr,


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:40 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 503
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
provjeri ozicenje od senzora radilice, ako je ok, zamjeni opet senzor.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 10:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
provjeri ozicenje od senzora radilice, ako je ok, zamjeni opet senzor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
budem oprt pogledao,sensor je s auta koji je palio ok


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 11:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 503
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan senzor na zamajcu (CKP/RPM senzor) i CMP (senzor na bregastoj) tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 11:34 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem.

taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor)


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 11:37 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
Citat:
onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem.

taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor)
stavit cu drugi na bregastoj pa vidjet :)


Vrh
   
PostPostano: sub lis 22, 2016 11:52 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
Citat:
Citat:
Citat:
onda ne vjerujem da je do njega. Ali svakako provjeri žice, mada bi vjerovatno imao i grešku neku ako su povremeno u prekidu.
Za kut paljenja i injection time ti je bitan i senzor na zamajcu (RPM senzor), tako da provjeri i njega, njih dva u kombinaciji rade. Ovaj s radilice bi za sada isključio kao problem.

taj na zamajcu sam i mjenjao odma ispod egr ventila,to je sensor radilice(crankshaft sensor) rpm senaor... ili ovaj gore na glavi je sensor bregaste,(camshaft sensor)
stavit cu drugi na bregastoj pa vidjet :)
za sada hvala na savjetima pozz :icon-wink:


Vrh
   
PostPostano: ned lis 23, 2016 3:48 pm 
Offline

Pridružen/a: sub lis 15, 2016 10:18 pm
Postovi: 21
Vozi: volvo s60 d5 120kw 2002,g.
pozz,dali neko zna koliko bara mora davat puma u rezervaru,za volvo s60 d5 120kw,02,g,i dali se moze mjerit na cijevi kod visokotlacne pumpe ,na dovodu,


Vrh
   
PostPostano: ned lis 23, 2016 6:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet pro 05, 2014 10:55 pm
Postovi: 503
Vozi: S60 2002. D5
Lokacija: Slavonski Brod
2 bara optimalno, 3 bara maximalno


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan