VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Cijev http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1276 |
Stranica: 1/3. |
Autor/ica: | iggy [ uto vel 12, 2008 9:00 pm ] |
Naslov: | Cijev |
Još jesenas mi se raspala ona fleksibilna cijev koja ide iz kutije zračnog filtera pa negdje u blatobran. Neki dan sam vidio u gramatu one alu fleksi cijevi ![]() ![]() Još nešto, lagano gubim antifriz ![]() Postoji li mogućnost da voda ulazi negdje u cilindar ili sl? ta ideja mi je pala na pamet jer sam zabrijao da moj auto uvijek pušta jako puno pare na auspuh i kad stojim negdje u koloni gledam deset auta i nikom ne ide para iz spulje osim meni. E da, još jedno (možda glupo) pitanje. Jučer sam otvorio poklopac ulja dok je motor radio i sve sam zašpricao ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto vel 12, 2008 10:26 pm ] |
Naslov: | |
Ako gubiš vodu trebalo bi biti tragova istjecanja. Obično je to bijeli trag na mjestu gdje se voda osušila. Provjeri sve cijevi i nemoj tražiti previše mokre tragove vode je se ona brzo osuši na toplom motoru. Pretpostavljam da auto ne gubo vodu dok stoji. Dakle u VADIS-u potražiti sve cijevi i svaku dobro provjeriti. Pogledaj dobro i kiler i pumpu za vodu kao i kompenzionu posudu. Para koja izlazi iz tvog auspuha u stvari nema veze s vodom u rashladnom sistemu. Ona je u stvari vodena para koja se kondenzirala u auspuhu dok je auto stajao i prilikom prolaska toplih ispušnih plinova lagano hlapi. Osim toga ako i dođe do kontakta (čitaj puknuća dihtunga na glavi motora) vode iz rashladnog sustava i komore za sagorjevanje, onda kompresija koju stvara klip ulazi u kanale s rashadnom tekučinom. Dakle događa se upravo suprotno od onoga na što ti sumnjaš, da ti voda kroz cilindre ide na auspuh van. Kaj se cijevi tiče možeš je slobodno koristiti. Neznam kak buš riješil razliku u promjeru samo pazi da sve fino dihta i da nebu zrak ulazil negdje sa strane. Ovo s poklopcem ulja nije baš mudro raditi dok motor radi. Pgotovo ako je kao tebi čep od ulja na deklu (poklopcu) glave motora. Naime kako su ispod njega bregaste osovine koje pritišću ventile one se normalno podmazuju uljem i ujedno to ulje prilikom vrtnje špricaju naokolo. Postoje motori, kao moj, kojem poklopac ulja nije na deklu već na vrhu plastične cijevi koja se spušta skroz u karter. Dakle kada ti naljevaš ulje nalevaš ga u glavu motora a ja direktno u karter. Logično ako ja otvorim poklopac od ulja da se ništas neće desiti. Dakle sasvim je normalno da je tvoj motor špricao ulje i savim je normalno da moj to ne bi napravio. ![]() |
Autor/ica: | iggy [ sri vel 13, 2008 6:17 am ] |
Naslov: | |
Citat:
Ovo s poklopcem ulja nije baš mudro raditi dok motor radi. Pgotovo ako je kao tebi čep od ulja na deklu (poklopcu) glave motora. Naime kako su ispod njega bregaste osovine koje pritišću ventile one se normalno podmazuju uljem i ujedno to ulje prilikom vrtnje špricaju naokolo. Postoje motori, kao moj, kojem poklopac ulja nije na deklu već na vrhu plastične cijevi koja se spušta skroz u karter. Dakle kada ti naljevaš ulje nalevaš ga u glavu motora a ja direktno u karter. Logično ako ja otvorim poklopac od ulja da se ništas neće desiti. Dakle sasvim je normalno da je tvoj motor špricao ulje i savim je normalno da moj to ne bi napravio.
Znaš kako kažu, budala uči na svojim greškama ![]() ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sri vel 13, 2008 9:50 am ] |
Naslov: | |
Ako bi ti antifriz ulazio u cilindre imao bi veliki pritisak u sistemu,,, ako nema pritiska onda negdje lagano suzi ili na pumpi vode ili na nekom od spojeva, može ti i biti unutarnji hladnjak..... |
Autor/ica: | gonzo [ sri vel 13, 2008 5:40 pm ] |
Naslov: | |
pogledaj ono gumeno malo crijevo vode što vodi prema turbini ,meni je tamo puštalo pa sam mjenjao .. |
Autor/ica: | iggy [ sri vel 13, 2008 9:45 pm ] |
Naslov: | |
Budem za vikend otišao kod frenda na grabu, odozgora niš ne vidim. Jel se vidi vodena pumpa bez skidanja poklopca zupčastog remena? Jooooj, počeo mi je ići na živce. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri vel 13, 2008 9:48 pm ] |
Naslov: | |
nećeš ništa vidjet na grabi zbog tog crijeva,pipni ga rukom pa vidi dali slini,to ti je ono odmah iznad heatshilda od turbine šta ide iz posude vode prema turbu. pazi zna bit vru-će ![]() ![]() |
Autor/ica: | iggy [ sri vel 13, 2008 9:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: nećeš ništa vidjet na grabi zbog tog crijeva,pipni ga rukom pa vidi dali slini,to ti je ono odmah iznad heatshilda od turbine šta ide iz posude vode prema turbu. pazi zna bit vru-će ![]() ![]() Mislim da je to crijevo ok, mislio sam na grabi vidjeti hladnjak i ima i dole nekih crijeva. Baš je gužva u šesnestercu, kako majstori zavuku ruke tamo? |
Autor/ica: | iggy [ ned ožu 30, 2008 11:59 am ] |
Naslov: | |
I dalje redovno gubim vodu, a ne znam gdje. Jučer mi je jedan frend rekao da je to loš znak ako ne vidim gdje pušta. Spominje dihtung glave. ako sam dobro skužio Kikija, ako je to, onda bih trebao imati veliki pritisak u sistemu, znači napuhana crijeva. Moja budu tvrda, ali ne baš kao kamen, mogu ih stisnuti. U ulju ne primjetim nikakvu pjenu, ali u posudi antifriza još uvijek ima malo ulja, ne kao prvi put kad sam primjetio, ali ima. Od zadnjeg slaganja motora sam napravio nekih cca 7-8 tkm. Nisam pametan šta da radim, brijem da bi se trebao javiti u Biškup. |
Autor/ica: | BORIS [ ned ožu 30, 2008 3:56 pm ] |
Naslov: | |
![]() Duugooo više nisam u meh. vodama pa ne znam ako se koriste limene brtve i allu glave da li je to još potrebno raditi ![]() I još jedna stvar; čep vode na expanzionoj posudi se ne bi trebao nikada pritezati do kraja na silu pošto oni na sebi imaju jednosmjerne ventiliče da bi cijeli sistem mogao "disati", a ima još i caka s odzračivanjem sistema.... |
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned ožu 30, 2008 8:56 pm ] |
Naslov: | |
Iggy, svakak preporučam pregled kod Biškupa ![]() Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima... |
Autor/ica: | akiaki [ ned ožu 30, 2008 10:14 pm ] |
Naslov: | |
iz neugodnog iskustva: pjena se meni pojavljivala u antifrizu dok auto radi, ne u ulju.. ulje u vodi nije dobar znak naravno.. meni je tako drukao pritisak u sistem da ga je bilo nakon odstajane noći još uvijek ujutro kod otvaranja čepa... uglavnom, pregled ti ne gine. držim palčeve da je neka glupost! |
Autor/ica: | BORIS [ ned ožu 30, 2008 10:14 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima...
To sam si i mislio pa sam zato i naveo da je pitanje možda glupo ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | quasymodo [ ned ožu 30, 2008 11:12 pm ] |
Naslov: | |
ak gubi vodu onda može bit i u pitanju dihtung glave, pa voda ulazi u motor ali prilikom razvijanja velike temp. ona ispari pa zato nema tragova vode. Ako je to u pitanju onda zasigurno mora drukat pritisak u crijeva; pa ona obiučno s vremenom i ako su stara popucaju. Svakako na pregled, nema druge! |
Autor/ica: | Pedjo [ pon ožu 31, 2008 10:26 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Iggy, svakak preporučam pregled kod Biškupa Ako se sjećaš Kiki ja sam ju svejedno pritegnuo ![]() Boris-- na tom autu nema dodatnog pritezanja ( previše posla da se to priegne ) iz tog razloga se glava steže nekoliko puta prilikom montaže i to u Nm a kasnije stupnjevima... ![]() ![]() ![]() |
Stranica: 1/3. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |