Sada je: sub tra 27, 2024 9:35 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lis 04, 2016 10:24 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 29, 2016 7:33 pm
Postovi: 30
Vozi: Volvo s60 2.4T
Pozdrav ljudi, danas sam odvukao auto električaru da mi stavi gumice na mali hladnjak jer pušta vodu na pod već neko vrijeme (nadam se da je do gumica samo)..Nakon što je otvorio haubu da pogleda crijevo(debelo veliko sa motora) od vode kaže da neću ništa postići i ako bi promjenio mali hladnjak u kompletu, jer će opet izbiti zbog jakog pritiska u tom crijevu koje ide sa motora, naime opipao je crijevo i kaže da mu je previše čvrsto i da bi trebalo biti mekše..Ima li ko kakav savjet, da li možda griješi što se tiče pritiska?


Vrh
   
PostPostano: sri lis 05, 2016 6:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
To na njegov opip ništa ne znači.Radni tlak tog motora(u sistemu hlađenja ) je oko 1 bar tak da ta metoda opipa je bez veze.Nakon malo žešče vožnje staneš i čekaš da se upali ventilator hladnjaka i ugasi i nakon toga bi morao moći lagano odvrnuti čep expanzione posude i nebi smjela voda izlaziti van

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet lis 20, 2016 10:25 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 29, 2016 7:33 pm
Postovi: 30
Vozi: Volvo s60 2.4T
E vidiš neki dan mi sipao majstor antifriz i odma nakon što sam parkirao odvrnuo je čep i voda je počela izlaziti (još sam primjetio kada je zagrijan motor otvorim haubu i čuje se na čepu šuštanje)..šta bi to moglo biti, nadam se da nije blok motora ili nešto vezano za to :)


Vrh
   
PostPostano: čet lis 20, 2016 10:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ako radi ventilator,mogla bi biti glava ili čak blok motora popigan,nije to rijetkost na tom motoru

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: čet lis 20, 2016 10:40 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 29, 2016 7:33 pm
Postovi: 30
Vozi: Volvo s60 2.4T
ventilator radi to sam provjeravao, koliko otprilike košta popravka ako bi to bilo? ...trošak za troškom klapna, hladnjak, gumice na malom hladnjaku i šlag na tortu glava il blok motora haha


Vrh
   
PostPostano: ned lis 23, 2016 12:48 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Hebiga...Polako...Idemo redom...Ne mora biti ništa, a može biti, uglavnom...Naravno kad je auto zagrijan i sistem je pod tlakom da se čuje šuštanje kad odvrneš čep i da antifriz ide van. Postupak za ispitivanje ispravnosti brtve glave je sljedeći. Upališ hladan auto, voziš se s njime dok motor ne postigne radnu temperaturu, kad postigne radnu temperaturu onda opleti, provezi ga malo žešće par kilometara da se stvarno dobro zagrije i napuni tlakom. Odmah nakon toga negdje parkiraj gdje ne smetaš, ne gasi auto, neka radi na leru, otvori/otpusti haubu ali je ne diži dok se ne upali ventilator (to kažem zato jer će se prije upaliti ventilator sa spuštenom haubom, ja sam kupovao auto kad je bilo hladno i provodio isti postupak ali sa dignutom haubom nikako da se ventilator upali)...kad se ventilator upali pričekaj da se ugasi, digni haubu i odmah pažljivo pokušaj odvrnuti čep posude od antifriza...Ako ide lagano, brtva glave je u redu...ako ide teško i osječaš otpor u odnosu kako se otvara dok je hladan motor onda je brtva glave u pitanju. Dalje će meštri odgovoriti koliko je jeftin/skup popravak ako je isti potreban.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 27, 2016 6:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned svi 29, 2016 7:33 pm
Postovi: 30
Vozi: Volvo s60 2.4T
Hvala na savjetu, uradio sam sve kako si rekao i ispostavilo se da je glava motora u pitanju..vec sam zvao lika koji radi u Zenici (BiH) sa Volvom i kaze da popravak ne bi trebao biti skuplji od 250€..pa vidjet cemo :)


Vrh
   
PostPostano: čet lis 27, 2016 6:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Hari?

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet lis 28, 2016 12:03 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto lip 04, 2013 11:30 pm
Postovi: 289
Vozi: Toyota RAV4 2,0 vvt-i 2008g, plin, automatik; Volvo XC70 2005g, D5, Automatik
Da, nije to neka nauka, to su trajni motori koji se lako servisiraju i održavaju, lakše je mehaničarima raditi na njima pa i popravak manje košta.

Inače, znam kako ti je, kad te krene onda te krene. ;)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan