Citat:
Pozdrav ekipi!
Nakon citanja foruma i malo researcha s obzirom na moje potrebe, odlucio sam kupiti V70, 2.5T AWD aut iz 2006 s 110tkm (originalnih - provjereno u Motorisu na kompjuteru gdje je bio i servisiran od pocetka). Auto je kupljen u HR za potrebe jedne ambasade (privatni auto ambasadora). U skladu s time servisiran je samo u ovlastenim servisima i ima urednu servisnu knjigu. To mi je prvi Volvo i htio sam nesto veliko za obitelj, sigurno i pouzdano (nadam se). Auto mi prvenstveno treba za relacije Zagreb-Istra par puta godisnje, skijanje, i tako to i da mogu potrpati sve stvari za klinku. Predvidam raditi 7-15tkm na godinu (zbilja ne vise od toga). Auto je u super stanju, vrlo pazen od prijasnjeg vlasnika koji je bio super pedantan. Osjecaj u voznji je dobar, stane u njega hrpa stvari, ali ne svida mi se bas sto je automatik i kod agresivnije voznje dosta je trom na volanu. Druga velika mana je potrosnja od 16+ litara po gradu i to je tako bez obzira da li ga se vozio ekstra njezno (zadnja dva tjedna u Puli sam vozio da mu nikad ne prelazi preko 2000 okretaja po gradu, a prosjecna potrosnja prema putnom racunalu je 17.6 litara...). U skladu s istim, razmisljam da mu ugradim plin. Medutim, kako je auto u super stanju (nisu mu nasli ni jednu zamjerku na pregledu u Motorisu prije kupnje) malo me strah da mu ugradnja plina nesto ne zezne. Mehanicar mi je rekao da mi se plin ne isplati ugradivati za moju planiranu kilometrazu. Ali nisam bas siguran... Auto planiram imati jos 1-3 godine kada bi uzeo opet nesto tako, ali vjerojatno noviji model (potencijalno i V70 R ili T6 ako se nade neki u dobrom stanju). Imam dva pitanja:
1) Kome preporucujete da idem na ugradnju plina i koliki je budget - zanimaju me sustavi samo koju su super kvalitete. Vidio sam da spominjete nekog po nick-u Marty. Kako do njega? Cijelo ljeto cu biti u Istri pa moze nesto i tamo ako ima kvalitetnih servisa koji to ugraduju (ali mogu cekati do jeseni kad sam natrag u Zg).
2) Da li se isplati ugradnja plina (s obzirom na mozebitne rizike oko kvarova s motorom/problema s autom) na kilometrazu koju cu raditi (7 do max 15tkm na godinu)? Tu me manje interesira da li je to ekonomski isplativo s obzirom na potrosnju plin/benzin, vec da li cu ga zbog toga moci lakse prodati i za visu cijenu prodati za 1-3 godine nego da ga ostavim kakav je i ne ugradujem mu plin? Ili mi realno nitko nece htjeti barem dijelom u cijeni valorizirati ugradnju plina. Molim budite max iskreni oko ovoga.
Isprike na dugom postu i unaprijed puno hvala na komentarima i sugestijama!
S obzirom na boldano, plin ti nema nekog smisla jer se po gradu ne vozis a taj auto je na otvorenoj cesti druga prica i u normalnoj voznji trosi ispod 10l.
Sto se tice vracanja love koju si ulozio u plin kroz prodaju, mozda postignes da ti auto bude pozeljniji na trzistu pa ga za razliku od drugih, uspijes prodati ali da bus vratil lovu, tesko.