Sada je: sub svi 18, 2024 6:57 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon stu 30, 2015 9:17 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned stu 29, 2015 8:57 am
Postovi: 4
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Klostar Podravski
Poštovani članovi,
s obzirom da sam, sada već mogu reći dugogodisnji vlasnik i vozač osobnog vozila marke Volvo, oznake S60 D5 od 120kw, mogu iskreno reci da je auto iznad svih mojih ocekivanja!
Udobnost je u svakom slučaju veliki plus, jednostavno straha kod preticanja nema jer je strašno jak na malim okretajima.
Pri okretajima oko 1500 i brzini cca 70 kod pritiska papućice gasa bez problema pretićem i vise od jednog vozila!
Sto se tiće lakoce upravljanja nema minusa, pa čak ni volan kojemu većina zamjera.
Prosjecna potrosnja prema putnom računalu iznosi 5.0 l/100km, iako prema baždarenju iznosi moje voznje 7,3 l/100 km!
Znači putno računalo ne pokazuje ispravno!
Osim redovitih servisa bilo je tu i izmjene servo bubnja kočnice, pročišćavanja crijeva goriva i senzora i sl. popravak crijevi goriva ispusta ili kako se vec to zove, na pumpi goriva. ( uglavnom problem gdje su kod ovlaštenog servisa htjeli uzet cca 3.000 kn, popravak je saniran sa 50 kn!)
Također susreo sam se s time da je automobil nejednako radio u leru ( kao golf II ) nakon izmjene servo bubnja kočnica, tj. prilikom same izmjene bilo je potrebno podić motor, a kod vračanja istok prilikom nepažnje motor nije dobro sjeo te je otišao homokinetički zglob kojeg je majstor o svom trošku riješio, istodobno je riješio i druk lager ( neznam kako se to zove knjizevni ) i jedan nosač motora koji je stradao kod tih radova. tako da kad sam upalio Volvo imao sam osjecaj kao da sam u dvici!
Na drugom volvu istih karakteristika živcira me škripanje kvačila, ali kod papućice i zvuk kod pritiskanja gasa u voznji kao da auspuh ima rupicu negdje, a to se dešava samo izmedju 2500 i 3500 okretaja! ( s obzirom da se to culo i na prvom volvu, a kod jednog dolaska u ovlasteni servis u zg zbog sasvim druge stvari, smatram da je stvar neke druge prirode, pa čak da se moze i poštelat kompjutorski ) nadam se da cu saznat jednog dana sta je to!.
Tempomat me odusevljava svaki puta iznova kad sam na otvorenoj cesti, kao i bezbroj drugih opcija koje ima!
Savjet za sve Volvo vozače, nemojte voziti na rezervi i tankirat po 50 - 100 kn, trošak ogroman na kraju!
Pojavit ce vam se obavjest o greski motora, auto ce izgubit snagu, te na kraju necete ga moci ni upaliti, otici ce senzor pritiska goriva.
Također, bilo je tu i problema s klimom, upalim auto na moru, odem s ženom iz Biograda do Zadra, i sta se dogodi, klima prestane hladit.
Ugasimo auto na parkingu portanove, vratimo se kroz sat vremena i klima hladi bez greske, potom opet sama od sebe pocne topit, a vani 37 u hladu! Klima napunjena i svce ispravno, ima plina, no zbog drugih okolnosti nikada nisam saznao zasto se to desavalo!
Dok na ovom drugom volvu kontra okolnost, vani 5 stupnjeva , sve radi savrseno, odjednom pocne puhat hladno! ( mislim da je to do senzora unutar kabine da je bio pun prasine jer sam ga ispuhao i usisao malo te sada sve normalno! btw. automatska klima je upaljena bez obzira na vanjsku temperaturu i godisnje doba!
Uglavnom, vozio sam i fiat, i opel i Vw, izmedju ostalih marki, ali Volvo je Volvo, i ako mi uspiju neke stvari, nadam se da cu ubrzo vozit XC 90!
Svaki auto ima mane i probleme, i svaki je auto skup kod popravaka, ali samo ako se ne pridrzavate osnovnih stvari, tj. redovoti servisi!
E da, koristim samo Ina ulja, milenium, tankiram samo Ina eurodizel class!
Ukoliko Vam je ovaj post zanimljiv, sjetit cu se ja vise toga i podijelit sa Vama!
Ukoliko ne, hvala na strpljenju za procitat sve ovo!

_________________
Morao sam nakratko zaustaviti auto... gumama je već pozlilo.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 30, 2015 9:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6558
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Prvo i prvo veliko bravo na ovakvom izlaganju :clap: :clap:
Drago mi je da imaš ovakva pozitivna iskustva i da ćeš ih imati i ubuduće te da će te služiti još puno km
Pa aj par mojih od onog što sam primjetio
Druk ležaj=potisni ležaj na naški :D
Klima... Eh sad 90% je da ti je nažalost otišlo kvačilo na remenici kompresora klime.. To se da još i poštelati ako nije baš jako nastradala... Na kvačilu remenice imaju tanke podloške te se one vade da bi dobio dobar zazor
I aj kad uhvatiš vremena u podforumu Moj Volvo predstavi slikovno+ovako kavlitetno teksualno svoja kolica
Lp

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: uto pro 01, 2015 3:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
:) pozdrav haha objasnio si al ono super jer i meni se desi da odjednom pocne puhat hladno mislim da s60 ima dva senzora za temp u kabini

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan