Poštovani članovi,
s obzirom da sam, sada već mogu reći dugogodisnji vlasnik i vozač osobnog vozila marke Volvo, oznake S60 D5 od 120kw, mogu iskreno reci da je auto iznad svih mojih ocekivanja!
Udobnost je u svakom slučaju veliki plus, jednostavno straha kod preticanja nema jer je strašno jak na malim okretajima.
Pri okretajima oko 1500 i brzini cca 70 kod pritiska papućice gasa bez problema pretićem i vise od jednog vozila!
Sto se tiće lakoce upravljanja nema minusa, pa čak ni volan kojemu većina zamjera.
Prosjecna potrosnja prema putnom računalu iznosi 5.0 l/100km, iako prema baždarenju iznosi moje voznje 7,3 l/100 km!
Znači putno računalo ne pokazuje ispravno!
Osim redovitih servisa bilo je tu i izmjene servo bubnja kočnice, pročišćavanja crijeva goriva i senzora i sl. popravak crijevi goriva ispusta ili kako se vec to zove, na pumpi goriva. ( uglavnom problem gdje su kod ovlaštenog servisa htjeli uzet cca 3.000 kn, popravak je saniran sa 50 kn!)
Također susreo sam se s time da je automobil nejednako radio u leru ( kao golf II ) nakon izmjene servo bubnja kočnica, tj. prilikom same izmjene bilo je potrebno podić motor, a kod vračanja istok prilikom nepažnje motor nije dobro sjeo te je otišao homokinetički zglob kojeg je majstor o svom trošku riješio, istodobno je riješio i druk lager ( neznam kako se to zove knjizevni ) i jedan nosač motora koji je stradao kod tih radova. tako da kad sam upalio Volvo imao sam osjecaj kao da sam u dvici!
Na drugom volvu istih karakteristika živcira me škripanje kvačila, ali kod papućice i zvuk kod pritiskanja gasa u voznji kao da auspuh ima rupicu negdje, a to se dešava samo izmedju 2500 i 3500 okretaja! ( s obzirom da se to culo i na prvom volvu, a kod jednog dolaska u ovlasteni servis u zg zbog sasvim druge stvari, smatram da je stvar neke druge prirode, pa čak da se moze i poštelat kompjutorski ) nadam se da cu saznat jednog dana sta je to!.
Tempomat me odusevljava svaki puta iznova kad sam na otvorenoj cesti, kao i bezbroj drugih opcija koje ima!
Savjet za sve Volvo vozače, nemojte voziti na rezervi i tankirat po 50 - 100 kn, trošak ogroman na kraju!
Pojavit ce vam se obavjest o greski motora, auto ce izgubit snagu, te na kraju necete ga moci ni upaliti, otici ce senzor pritiska goriva.
Također, bilo je tu i problema s klimom, upalim auto na moru, odem s ženom iz Biograda do Zadra, i sta se dogodi, klima prestane hladit.
Ugasimo auto na parkingu portanove, vratimo se kroz sat vremena i klima hladi bez greske, potom opet sama od sebe pocne topit, a vani 37 u hladu! Klima napunjena i svce ispravno, ima plina, no zbog drugih okolnosti nikada nisam saznao zasto se to desavalo!
Dok na ovom drugom volvu kontra okolnost, vani 5 stupnjeva , sve radi savrseno, odjednom pocne puhat hladno! ( mislim da je to do senzora unutar kabine da je bio pun prasine jer sam ga ispuhao i usisao malo te sada sve normalno! btw. automatska klima je upaljena bez obzira na vanjsku temperaturu i godisnje doba!
Uglavnom, vozio sam i fiat, i opel i Vw, izmedju ostalih marki, ali Volvo je Volvo, i ako mi uspiju neke stvari, nadam se da cu ubrzo vozit XC 90!
Svaki auto ima mane i probleme, i svaki je auto skup kod popravaka, ali samo ako se ne pridrzavate osnovnih stvari, tj. redovoti servisi!
E da, koristim samo Ina ulja, milenium, tankiram samo Ina eurodizel class!
Ukoliko Vam je ovaj post zanimljiv, sjetit cu se ja vise toga i podijelit sa Vama!
Ukoliko ne, hvala na strpljenju za procitat sve ovo!
_________________ Morao sam nakratko zaustaviti auto... gumama je već pozlilo.
|