Sada je: pon svi 20, 2024 10:18 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri lis 14, 2015 1:37 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: sri srp 30, 2014 11:28 am
Postovi: 195
Vozi: Volvo V70 D5 '03.
Lokacija: Leštakovec, Varaždin
Što se tiće airbaga, ne mora biti ništa a može sve...od lošeg kontakta pod sjedalima, slabe mase na akomulatoru, alternator...

_________________
V70 D5 2003. 10.2016.-09.2018.
S40 2.0 1998. 07.2014.-10.2016.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 4:39 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Ljudi moji, pa ima li iko fer, pošten i korektan kada je u pitanju prodaja automobila?

Kao što sam već rekao, danas sam išao da gledam ovaj primjerak: http://www.olx.ba/artikal/17068748/volvo-s40/" onclick="window.open(this.href);return false;

U prošlim postovima možete pročitati šta mi je vlasnik sve rekao vezano za automobil, a istina je sljedeća:

1. U vlasničkoj i u saobraćajnoj dozvoli piše da je boja automobila metalik plava, a automobil je uživo metalik tamno ljubičaste boje (ja sam prema slikama mislio da je metalik crna ili metalik tamno smeđa boja). U svakom slučaju nigdje veze s vezom kada su boje u pitanju. Kada sam ga pitao kako to objašnjava, on je rekao: "baza je plava". Šta god to značilo, ali sam tada vidio da nema smisla da pitam dalje. Kada malo bolje razmislim u oglasu nije ni stavio koja je boja, jer po slikama niko ne bi rekao da je plava i odmah bi ljudima bilo sumnjivo.

Tako da mislim da je automobil kompletno farban, iako je ista boja ispod tapacirunga, kedera i u dnu gepeka. Također, pošto je bilo oblačno i padala je kiša prije nego što smo auto pregledali, pa je bio mokar, vidi se kako kapljice ne klize niz auto sa strana, što mi govori da je dobro masan, a to znači da nije dobra priprema urađena pred farbanje.

2. Prednja karambolka uopšte nije uklopljena kako treba sa svih strana. Ispred desnog točka ispod karambolke ima neka "utičnica" u kojoj nema džeka, a vjerujem da bi trebao da bude. Dignem haubu i vidim da su prsa crne boje što mi govori da su mijenjana, a nisu ofarbana u boju auta. Također nema crnih farova kao što je Leonardo23 primjetio. Jedan od tri šlaga na tortu je hauba, koja je u potpunosti zahrđala ispod maske i rascvjetala se. Također je i iskrivljena. Ako se dobro zagledate u prvu sliku u oglasu, možete to malo primjetiti, što ja nisam primjetio na slici dok nisam uživo vidio.

On to sve objašnjava kako nije htio ništa da dira kako bi se vidjelo pravo stanje automobila.

A, meni to dovoljno govori da je auto, možda i ozbiljnije, udarano sa prednje strane, pa možda odatle i ona lampica za airbag-ove koja svijetli.

3. Digao sam vozačevo sjedište do kraja i vidio ispod kako ima jedna utičnica u kojoj nema džeka. Ne znam sada ima li to ikakve veze sa tim što mu gori lampica airbag-ova.

4. Zatežem ručnu kočnicu i skoro da je nikako nema. Prelagana i prelabava.

5. Dok je hauba bila podignuta vidio sam da nema nigdje naljepnice da je veliki servis urađen (jer mi je rekao da je urađen u Švicarksoj na 180.000 km). On je rekao kako piše da je rađen u servisnoj knjizi. U servisnoj knjizi piše da je neka Švicarka (u to vrijeme vlasnica automobila) ovjeravala garanciju na malo prije 60.000 km u 2003. godini, ali ne znam zbog čega. Veliki servis je posljednji put urađen na skoro 140.000 km (automobil je sada prešao 234.000 km). Ono što je rađeno na 185.000 km su "hinten bremen und hinten feder", što sam sudeći prema svom skromnom njemačkom, zaključio da su mijenjani zadnji diskovi i pločice i zadnji amortizeri (ili samo opruge amortizera). Dakle veliki servis se treba uraditi. Mali servis je radio na proljeće i za to ima naljepnicu na kućištu filtera zraka.

6. Drugi od tri šlaga na tortu, je taj što na šoferšajbi na predviđenom mjestu za broj šasije, nema nikakvog broja. Dakle ima onaj zaobljeni pravougaonik u dnu šoferšajbe na vozačevoj strani, ali u njemu apsolutno ništa ne piše. Doduše imaju dvije tablice iznad protupožarnog zida na kojima svašta nešto piše, i "Made in The Netherlands", između ostalog.

7. Kada sam ga pitao je li mijenjao kvačilo i sve što ide uz to, rekao je da nije, ali da ne treba mijenjati. Pošteno od njega, ali kvačilo odvaja pri samom vrhu, što mi je dovoljno jasan znak da ga treba zamijeniti i da vjerovatno nikada nije ni mijenjano.

8. Treći od tri šlaga na tortu i daleko najluđa stvar je to, da je TURBINA IZVAĐENA IZ AUTA! :D

Upitavši ga gdje mu je turbina i pokazavši mu na ogroman prazan prostor između motora i protupožarnog zida, on mi je rekao da i ne zna da tu ide turbina. U saobraćajnoj i u vlasničkoj dozvoli piše da je benzinac, Euro 3, 2.0 i da ima 121 kW, a to bi trebalo da je turbo motor. Eh sada, piše i broj motora, ali ja nisam nigdje mogao naći broj motora (vjerovatno je zavučen dole negdje na bloku), pa nisam uporedio i provjerio. Da je atmosferac, ne bi imao toliko kW i ne bi imao ogromnu rupu praznog prostora između motora i protupožarnog zida. Tako da mislim da je to njegov originalni motor kojem je turbina skinuta iz ko zna kojeg razloga. A, možda je i stavljen 2.0 atmosferac, ko zna.

Evo i slika, pa procijenite sami, možda i griješim.

slika

slika

Sjedoh sa njim da se provozamo (čisto da vidim razliku u vožnji, ako sutra naiđem na dobar primjerak) i tu vidim kako kvačilo treba mijenjati, kao što sam već rekao. Osim što ne čujem kada se turbina aktivira niti čujem njen zvuk dok radi, primjećujem da je automobil mrtav do 4000 rpm. Tipičan benzinski atmosferac. Iako je poslije toga poprilično živahan i poletan, zaključujem da te turbine ipak nema. Iz testne vožnje također vidim da i ne koči baš najbolje, tačnije kočenje ne hvata na vrhu pedale, nego poprilično ispod.

Što se tiče ostalih elektronskih stvari i dijelova opreme, sve radi kako treba, i uz maksimalno detaljno čišćenje i pranje iznutra, unutrašnjost bi bila vrlo dobra. Akumulator je stavljen od 55 aH, što je premalo i za benzinca sa tako jakim motor i sa toliko potrošača.


Apsolutno nisam ljut na vlasnika ili bilo šta slično. Čovjek se skroz normalno ponio i ponašao, krajnje gostoljubiv. Iskreno više mi je smiješno nego tužno, mada mi je žao i razočaran sam što nisam naišao na dobar primjerak kojeg bi eventualno kupio. On sve vrijeme govori kako se ne razumije i kako ga je takvog istog kupio od poznanika iz Švicarske. Neću da ulazim u to je da li je to istina ili nije, ali mi je drago, pa sam uz pomoć svog starog koji je odličan poznavalac auta, te uz vašu pomoć i uz nešto svog znanja, izbjegao potencijalnu katastrofu.

Vlasnik mi je na kraju rekao (bez da sam išta oko cijene spominjao, jer sam odmah vidio da automobil nije za mene) kako bi spustio sa 4300 KM na 4000 KM, što meni apsolutno ne igra nikakvu ulogu kada se uzme u obzir da u automobil treba uložiti oko 2000 KM (veliki servis, kvačilo, turbina, hauba...), plus oko 2000 KM za registraciju i za plin. To prije svega prelazi moj budžet, a kao drugo ni u ludilu ne bih bio spreman da me ovakvo auto na kraju košta oko 8000 KM.


Napisah roman, ali morao sam da podijelim ovo iskustvo sa vama, jer mi je bilo jako interesantno.

Ono što sam htio da pitam, je li treba da mu je mjenjač prelagan za šaltati i dosta neprecizan? Ono kao da se preljeva iz jedne brzine u drugu, kao da ne morate vratiti, npr. iz trće u ler, pa u drugu, nego nekako kao da odmah iz treće u drugu ide. Prelazi iz brzine u brzinu se nejasni i neprecizni.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 4:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6559
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
100 ljudi 100 čudi ..
Traži dalje..

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 4:59 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Ma normalno jarane, samo što nema više ni jedan 2.0T ili T4 da se prodaje na našim oglasima, ali već će nešto izletiti. :)


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 6:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Eeeee j..... ga. Ja nemogu reci koliko sam srece imao sa svojim s60 znam auto od prvog dana i znam da nije bio mazen ali je zato sve dobio na vrijeme kad sam ga kupovo prvi vlasnik je spustio cijenu samo za iznos malog servisa jer je rekao ako se upali upozorenje vozi ga na servis ako ne nista i tako vozali se po gradu prepisali auto na mene ja sednem do tad samo ga probao i dam kontak on izbaci vrijeme za servis bivsi vlasnik se nasmijao i kaze a cuj red je red evo ti lova za servis i lik mi vrati 2300kn :-) uz to mi dao sve racune sa servisa stvarno ono svaka mu cast

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 6:50 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nema čega nema. :D

Ti si jedan od rijektih koji je kupio automobil, a da zna njegovu historiju od početka. :) Drago mi je i neka ti je sa srećom!


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Jesi gledao da nije turbina negdje premještena,možda zbog bolje raspodjele mase motora... :think: šalim se...To je standardni 2.0 atmosferac što znači da nećeš imati troška kupnje turbine :mrgreen:Dalje u potragu :dance:


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 7:57 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Hahahaha. :D

Prebačena je u gepek zbog oslobađanja prostora za drugu turbinu. :D

Kada je rekao da mu je žena izgubila drugi ključ, malo mi je falilo da ga pitam da mu žena i turbinu nije izgubila? :D


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 8:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Žalosno je što se ljudi blamiraju zbog osnovnog neznanja :snooty:
Da si u okvirima naše države već bi se dogovorili za 2.0 T...


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 8:04 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Kod tebe je V40, a ja bih S40. :D


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 9:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Bolje da ima mjesta nego da fali...to ćeš vremenom primjetiti. Bolje da ljulja nego da žulja :D


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 9:41 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nije ni to daleko od istine. :D

Nego interesuje me sljedeće. 2003. godište, prešao 137.000, 2.0T. Kaže čovjek otišla mu radilica, jer su mu u servisu stavili 15W40 umjesto 5W40. Je li moguće da ode radilica zbog pogrešnog ulja?

I zar u njega ne ide 10W40?


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 9:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Meni se čini da ćeš se ti svega naslušati i nagledati.Ovo je tek početak,nažalost... :snooty:


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 10:01 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Znači ne može biti do toga? Tako sam i mislio, jer njoj ulje ništa ne može, dok druge strvari mogu stradati zbog ulja.


Vrh
   
PostPostano: sri lis 14, 2015 10:12 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Ako i je do toga,što čisto sumnjam,onda je taj auto vožen u jako ekstremnim uvjetima,a to nije za tebe.Ipak nisu radilice baš od stakla...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Ahrefs [Bot] i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan