Sada je: ned tra 28, 2024 8:39 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lis 16, 2015 8:06 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Kako krivom? Ja se poganjam na sva 4 8-)


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 8:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ajde kad si već zapel za tu boju postoji ti kod boje koji je Volvo ukucao na onu pločicu na kojoj su podaci o autu. Ona se nalazi direkno iznad onog štitinika od turbine. Ako možeš poslikaj to, nađi na netu za S40 objašnjenje o toj tablici što znači koji kod, nađi kod boje i usporedi ga s katalogom boja od Volva i riješio si sve misterije. Glede boje.

Sad jel auto bio slupan ili ne je pitanje. Ako nema naljepnica po prednjem veznom limu i ako je on farban, vjerojatno i je bio slupan. To što vise prazni đekovi ispod branika i ispod sjedala ne znači da nešto nije poštekano. Ispod sica će visiti đek ako sic nije na struju, na primjer. Volvo ugrađuje, za razliku od nekih full ožičenje ;-)

Ovaj signal od airbag-a koji svijetli može biti i da je kontakt u volanu za air bag u prekidu. Na mojem se znao upaliti od vremena do vremena ali i ugasiti. Ništa strašno.

To što auto vuče tek od 4000 okretaja je sumnjivo. Trebao bi, kako su već prethodnici napisali, vući od oko 2500 i s obzirom da je to LPT (low presure turbo) trebao bi snagu razvijati linearno bez neke izražene turbo rupe. Razlog tome, čudnom načinu razvijanja snage, može biti svašta, neispravan ili otpojen TCV ventil (iako bi vjerojatno upalio check engine), možda je auto u limp modu, možda waste gate aktuator je u banani, možda i turbina (iako se obično ne ponaša auto tako), možda neko crijevo koje je šuplje ili otpojeno.

Sve u svemu nakon ove prepiske topli savjet je uzmi nekoga tko se razumije u aute kad kupuješ ili ugovori prije kupnje posjet ovlaštenom servisu ili nekom tko je stručnjak za pojedinu marku auta.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 8:29 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Kako krivom? Ja se poganjam na sva 4 8-)
Oprosti nisam znao da je fjord na zadnjem ;)

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 9:46 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri tra 07, 2010 1:01 pm
Postovi: 662
L23 slabo si informiran o voznom parku :lol:

_________________
nordic renegade team member

440 turbo
850 T5
740 TiC
940 GL
480 ES
460 turbo


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 1:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Hoooj hoooj. :lol:

Bio sam pregažen od svog dana juče, ne od tog posta. Zakeranje je sitničarenje u mom dijelu Bosne.

Opet, taj auto ima prilično visoku kompresiju i nizak nadpritisak tako da ne bi trebao osjetiti neki šus...ikakav. A i da ga ima, neće ga biti na 1800 ili ispod, bez obzira što je jači od Bore kojoj je spool na 1800.

Ne ide jer negdje curi tlak, ili je otkačen/mrtav solenoid wastegatea, ukoliko ga ima taj auto, ili je protokomjer u banani, ili je nogica wastegatea spala ili je wastegate zaštekao (najprije)... Nemam pojma preko tastature, ako ga kupiš dovezi pa ću ti popraviti. :lol:

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 16, 2015 7:58 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Citat:
Ajde kad si već zapel za tu boju postoji ti kod boje koji je Volvo ukucao na onu pločicu na kojoj su podaci o autu. Ona se nalazi direkno iznad onog štitinika od turbine. Ako možeš poslikaj to, nađi na netu za S40 objašnjenje o toj tablici što znači koji kod, nađi kod boje i usporedi ga s katalogom boja od Volva i riješio si sve misterije. Glede boje.

Sad jel auto bio slupan ili ne je pitanje. Ako nema naljepnica po prednjem veznom limu i ako je on farban, vjerojatno i je bio slupan. To što vise prazni đekovi ispod branika i ispod sjedala ne znači da nešto nije poštekano. Ispod sica će visiti đek ako sic nije na struju, na primjer. Volvo ugrađuje, za razliku od nekih full ožičenje ;-)

Ovaj signal od airbag-a koji svijetli može biti i da je kontakt u volanu za air bag u prekidu. Na mojem se znao upaliti od vremena do vremena ali i ugasiti. Ništa strašno.

To što auto vuče tek od 4000 okretaja je sumnjivo. Trebao bi, kako su već prethodnici napisali, vući od oko 2500 i s obzirom da je to LPT (low presure turbo) trebao bi snagu razvijati linearno bez neke izražene turbo rupe. Razlog tome, čudnom načinu razvijanja snage, može biti svašta, neispravan ili otpojen TCV ventil (iako bi vjerojatno upalio check engine), možda je auto u limp modu, možda waste gate aktuator je u banani, možda i turbina (iako se obično ne ponaša auto tako), možda neko crijevo koje je šuplje ili otpojeno.

Sve u svemu nakon ove prepiske topli savjet je uzmi nekoga tko se razumije u aute kad kupuješ ili ugovori prije kupnje posjet ovlaštenom servisu ili nekom tko je stručnjak za pojedinu marku auta.
Ma nisam zapeo za boju, daleko od toga. Samo sam rekao svoje zapažanje koje mi je sumnjivo glede boje.

Hvala u svakom slučaju na savjetima. :palacgore:
Citat:
Hoooj hoooj. :lol:

Bio sam pregažen od svog dana juče, ne od tog posta. Zakeranje je sitničarenje u mom dijelu Bosne.

Opet, taj auto ima prilično visoku kompresiju i nizak nadpritisak tako da ne bi trebao osjetiti neki šus...ikakav. A i da ga ima, neće ga biti na 1800 ili ispod, bez obzira što je jači od Bore kojoj je spool na 1800.

Ne ide jer negdje curi tlak, ili je otkačen/mrtav solenoid wastegatea, ukoliko ga ima taj auto, ili je protokomjer u banani, ili je nogica wastegatea spala ili je wastegate zaštekao (najprije)... Nemam pojma preko tastature, ako ga kupiš dovezi pa ću ti popraviti. :lol:
Još jednom hvala :) Ako nekog kupim, dovozim ga kod tebe, ali valjdan nisi preskup. :D


Vrh
   
PostPostano: pet pro 11, 2015 8:19 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Interesuje me je li Volvo S40 prve generacije ikako imao T4 i/ili 2.0T motore, a da su Euro 4? Ako, jeste od kada je imao?


Vrh
   
PostPostano: pet pro 11, 2015 8:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Ako i je onda su one phll serije poslije 2000 god

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: pet pro 11, 2015 10:00 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nisam još nijednog vidio da je Euro 4 sa bilo kojim dizelskim ili benzinskim motorm neovisno od godišta. Pitam, jer će se ovdje možda uvesti od 1. 1. 2016. godine da se ništa ispod Euro-a 4 ne može cariniti.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan