Sada je: sub tra 27, 2024 6:16 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lis 09, 2015 6:16 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Pozdrav svima!

Nakon što sam godinama mislio da kao daily driver-a mogu koristiti oldtimer-a ili youngtimer-a ipak priznajem da to u našim uslovima i nije baš tako jednostavno, pa možda ni pametno zbog potreba modernog saobraćaja, a i zbog nekih drugih stvari. Tako da sam odlučio da kupim sebi neko obično komercijalno auto za svaki dan.

Nakon dugog razmišljanja izbor je pao na Volvo-a S40 prve generacije (2000. godište ili noviji), na SAAB-a 9-3 prve generacije, na Ford-a Focus-a prve generacije facelift ili na SAAB-a 9-5 prve generacije. Pošto uslovi za redovno servisiranje i održavanje kod nas nisu realni kada je SAAB u pitanju (također i vrlo mali broj dijelova na auto otpadima) izbor je pao na jedno od ostala dva automobila mada možda ne bih bježao ni od SAAB-a, ako bih našao na vrhunski primjerak.

Volvo sam uvijek cijenio jako visoko, ali sam uvijek mislio kako su skupi za održavanje i servisiranje. Nakon što je moj otac na proljeće ove godine kupio Volvo-a V50 prije facelift-a potvrdilo mi se kako je Volvo vrhunski automobil, a i kako nije tako skup za održavanje i servisiranje kao što sam ja mislio. Tako da sam ja odmah sebi ovog stavio kao opciju.

Kupovinu bih volio da realizujem do novembra (11. mjesec), da ne moram javnim gradskim prevozom da se patim od kuće do posla i nazad preko jeseni i zime. Preko proljeća i ljeta mi i nije bilo teško. To u svakom slučaju ne znači da ću žuriti i srljati sa kupovinom, jer nisam bezveze dugo štedio da bih taj novac sada pogrešno potrošio. Nego ću čekati pravu priliku, a dok je čekam htio bih iskoristiti vrijeme da se informišem o svemu.

Naravno da više volim benzince, ali moderni dizeli (2000. godište i noviji) su veoma dobra auta, ali problem je taj što dizeli stari od oko desetak do oko petnaestak godina (one koje ja realno mogu sebi priuštiti) su prešli stotine hiljada kilometara i promijenili su po nekoliko vlasnika što meni ne odgovara, posebno kada se u obzir uzme činjenica da je mali broj njih redovno servisiran i održavan. Mačci u vrećama. Ispadnu skuplje pite od tepsija. Ne kažem da nema i takvih benzinaca, ali sa njima je manja vjerovatnoća da su takvi. Posebno sa onima koji nemaju plin.

Tako da je na kraju izbor pao na benzinca (po mogućnosti bez plina, jer bih volio ja da ugradim najbolji plin na novo i da ga atestujem). Istraživao sam i raspitivao sam se i došao sam do sljedećih zaključaka kada su motori pitanju:

1. 1.6 motor je preslab za automobil te veličine i težine, a i za moje potrebe.

2. 1.8 i 1.8i su Mitsubishi-jevi motori, ne znam kakvi su, ne kažem da nisu dovoljno dobri, ali ne znam koliko košta servisiranje i održavanje za njih i koja je dostupnost dijelova za njih.

3. 2.0 motor mi najviše odgovara po snazi i po svemu, nekako je zlatna sredina, ali koristi Renault-ov mjenjač koji nije dovoljno dobar tako da i on otpada.

4. 2.0T i 1.9T ostaju kao jedini koji mi odgovaraju, iako su mi malo prejaki, jer nemam baš potrebe za tolikom snagom, ali koriste taj Volvo-v M56 mjenjač koji je odličan. Sa tim što bih od ta dva prije išao na 2.0T, jer nemam potrebe za snagom T4-ke, a i vjerujem da je T4 skuplji za održavanje i servisiranje iako je najvjerovatnije bolji. A i registracija je jeftinija za 2.0T. :D

To su moja mišljenja i zaključci do kojih sam došao na osnovu istraživanja i raspitivanja. Sada me prije svega interesuje jesam li u pravu ili nisam? Za šta jesam u pravu, a za šta nisam?

Pored toga volio bih da čujem vaše savjete, mišljena, iskustva kada je ovaj automobil u pitanju. Recite mi šta kod njih da gledam, koje su im mane, na šta da obratim pažnju? Na šta još da obratim pažnju kada su motor, mehanika, limarija i ostali ključni segmenti u pitanju? Šta sve da provjerim? Koliko košta servisiranje i održavanje? Da li imaju ikakvih problema sa plinom? Koji su sve paketi opreme bili?

Unaprijed hvala svima!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 7:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub svi 30, 2015 10:50 pm
Postovi: 76
Vozi: Volvo S80 2,5T SUMMUM, Renault Megane II 1,9 dci
Definitivo turbo benzinac jer trosi manje i ide bolje... Pa ako naletis na dobar T4 nemoj previse razmisljati... Vjerujem da ti taj auto djeluje prejak... Al vjeruj brzo se naviknes na tu snagu... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 7:58 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
2.0T i 1.9T4 troše manje od ostalih? Ne bih ja bježao ni od 1.9 T4, ali vjerujem da je registracija preskupa, a i ne znam koje su cijene održavanja i seriviranja istog. A, što je najgore u BiH uopšte nema puno Volvo-a S40 benzinaca 2000. godište ili novijih tako da mi ni izbor nije velik.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ima i 1.8 Volvo motora,ti Gdi od Mitsubishija su vrlo rijetki

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:32 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Koji je čiji? 1.8 - 85 kW i 1.8i - 92 kW?


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
E jebga sad ,mislim jači

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:35 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Ne znam, pa zato pitam. :D Koje mjenjače koriste ti 1.8 motori?


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Najbolje ako imaš od kojeg auta koji se prodaje broj šasije sve saznamo lako.

Poslano sa mog ST26i koristeći Tapatalk

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 8:41 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nemam pravo da ti kažem. Taj jači 1.8, ako koristi Volvov mjenjač, njega bih također stavio kao opciju.


Vrh
   
PostPostano: pet lis 09, 2015 10:05 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
1.8 sa 85 kw je volvov motor a ovaj sa 125 ks je masturbiši...
Oba imaju renaultovu gertibu.. Samo T4, 2.0T i dizeli poslije 2000 god imaju M56
Moj savjer je T4... Konja nikad nije dosta..

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: sub lis 10, 2015 1:03 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Hvala ti na objašnjenju. Znači i 1.8 Volvov motor otpada prije svega zbog mjenjača, a onda i zbog malo snage. A, Micubišijev 1.8 ne bih ni uzimao kao opciju, što zbog samog motora, ali i mjenjača. Mada doduše ima dovoljno snage.

Koliko T4 troši više nego 2.0T? I koliko je skuplji za održavanje i servisiranje? Možda bih ga i ja radije, ali samo se jedan kod nas prodaje i to za američko tržište sa automatskim mjenjačem tako da i on otpada.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 10, 2015 1:44 am 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Također sam zaboravio pitati, na svakih koliko kilometara/godina mu se radi veliki servis, šta se sve mijenja i koliko košta (2.0T i 1.9 T4)? Mali servis predpostavljam da je kao kod svih auta. Koliko košta mali servis?

Je li kod 2.0T i 1.9 T4 plutajući ili fiksni zamajac? Koliko košta set kvačila, plivajući/fiksni zamajac, korpa, lamela, druk ležaj i šta se još sve mijenja uz to?

Što se tiče onih koji se prodaju, na žalost nema ih puno.

1. http://www.olx.ba/artikal/18480855/volvo-s40-2-0/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Ovaj je 2.0 tako da otpada zbog mjenjača, a i zbog nekih drugih stvari.

2. http://www.olx.ba/artikal/17849822/volvo-s-40-20-t/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Sviđa mi se, ali mi je preskup kada se uzme u obzir da mu je otišla radilica i da nikakve dadžbine na njega nisu plaćene, a kamoli da je registrovan.

3. http://www.olx.ba/artikal/17792677/volv ... nzin-plin/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Ovaj je 2.0 tako da otpada zbog mjenjača, a i zbog nekih drugih stvari.

4. http://www.olx.ba/artikal/19020056/volvo-s40-2-0/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Ovaj je 2.0 tako da otpada zbog mjenjača, a i zbog nekih drugih stvari.

5. http://www.olx.ba/artikal/15973556/volvo-s40/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Ovaj mi se sviđa, ali je za američko tržište i automatski mu je mjenjač tako da i on otpada zbog te dvije stvari.

6. http://www.olx.ba/artikal/17068748/volvo-s40/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; - Ovaj je jedini koji, tako da kažem, ispunjava sve kriterije.

Čovjek za njega kaže: "Auto je u vrlo dobrom stanju, uvezen iz Svicarske prije dvije godine, posjeduje servisnu knjigu, zadnji veliki servis radjen u Svicarskoj na 180000 KM.". "Istekla mu je registracija, generalno je u dobrom stanju ; ima sve četiri zimske gume na alu felugama zadnja cijena 4300 ".

Šta vi mislite o njemu? Kako vam se čini? Je li puno prešao? Na oko 45 minuta vožnje je od mene tako da mi ne bi bio problem da ga odem vidjeti sljedeće sedmice.

Što se cijene tiče dao bih mu 4000 KM. Kao "izgovor" bih iskoristio to što nema ljetne gume sa još jednim setom aluminijskih felgi. A, možda ima još ulaganja. Za mali servis bih progledao kroz prste, jer bih ga uradio zbog sebe u svakom slučaju. Plus imam troškove puta, prevoda, testnih tablica, ali hajde recimo da su to sve sitnice. Glavna stvar je da me čeka registracija i ugradnja plina.


I još me interesuju razlike između Phase 1, Phase 1.5 i Phase 2?

Phase 1 - (prije prvog facelift-a) je do 2000. godine?

Phase 1.5 - (prvi facelift koji uključuje "improved engine management, diesel direct fuel injection, extra safety features, larger brake discs, new front suspension and steering, revised rear suspension, larger tyres and a wider track") je od 2000. godine (uključujući i nju) do nekog mjeseca 2002. godine?

Phase 2 - (drugi facelift koji obuhvata sve iz prvog facelift-a i dodaje "larger headlights, more streamlining and larger rear light clusters as well as minor instruments and fascia re-design") od tog nekog mejseca 2002. godine do 2005. godine? Primijetio sam da Phase 2 mijenja instrument tablu, volan i prednju masku?


Vrh
   
PostPostano: sub lis 10, 2015 10:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
zar nisu svi motori u PH2 modelima dobili volvo mjenjace? onaj na zadnjem oglasu definitivno ima m56 mjenjac.


Vrh
   
PostPostano: sub lis 10, 2015 11:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3805
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ne znam kaj te toliko dira ako je i renaultov mjenjač ,pa ne rikavaju baš svi??Ili

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: sub lis 10, 2015 12:05 pm 
Offline

Pridružen/a: pon tra 06, 2015 7:03 pm
Postovi: 131
Vozi: V50, 2006., 2.0D, 100 kW, 6+R, Momentum
Lokacija: Sarajevo
Nisam ni rekao da se kvare bas svi, ali tek treba da procitam nesto pozitivno o njima ili da cujem da neko nije imao bas nikakvih problema sa njima.

Oni su mozda dobri kada su novi ili nekoliko godina stari, ali ja kupujem auto staro barem 10 godina, a to je kljucni faktor. Sumnjam da mogu toliko izdrzati, a da su i dalje dovoljno dobri.

Ipak je Volvo - Volvo, a Renault samo Renault.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 69 postova ]  Stranica 1 2 3 4 5 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan