VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Zima i kompresor klime?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1204
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Armin [ pon sij 28, 2008 7:05 pm ]
Naslov:  Zima i kompresor klime?

Pozdrav svima.
Evo vozim ovaj svoj volvo već drugu zimu i uvijek se pitam (a tek sada mi je palo na pamet da pitam vas) koja je svrha paljenja kompresora klime kada je hladno. Naime, u autu mi je automatska klima i uglavnom je držim u položaju "auto", temperatura 23 C i to je to. Primjetio sam da se svako malo upali kompresor klime, radi neko vrijeme (možda 15-20 sekundi, možda i nešto više) i onda se ugasi. Pošto u mom volvu grijanje počne znatno ranije nego na mojim prethodnim autima, mislio sam da klima u volvu radi na principu toplotne pumpe pa se kompresor zbog toga pali. Međutim, kada sam probao sa isključenim kompresorom, nisam osjetio nikakvu razliku. Ni sa toplim a ni sa hladnim motorom. Dakle, zašto se kompresor povremeno upali i da li je to normalno?

Autor/ica:  Armin [ uto sij 29, 2008 3:37 pm ]
Naslov: 

Je li moguće da niko ne zna? Ni Kiki?

Autor/ica:  SHOLLE [ uto sij 29, 2008 3:42 pm ]
Naslov: 

I kod mene se pali (S40 1.9D, ručna klima), to valjda mora tako! Čim prebacim da mi puše na šajbu odmah se upali klima bez obzira na vrijeme napolju!

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto sij 29, 2008 3:44 pm ]
Naslov: 

Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.

Autor/ica:  Armin [ sri sij 30, 2008 10:47 am ]
Naslov: 

Citat:
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.
Da li to znači da grijanje u volvu ipak ide putem kompresora? To mi je čudno jer ne osjetim nikakvu razliku u grijanju ni sa uključenim ni sa isključenim kompresorom.

Autor/ica:  Branimir [ sri sij 30, 2008 11:47 am ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Nisam stigao prije odgovoriti, naime nije mi baš jasno to tvoje pitanje.....

Inače je normalno ako je klima upaljena, na kontrolnoj ploči ( svijetli zeleno ) da se kompresor pali i gasi, kad napuni pritisak kompresor se preko presostata iskopča i ponovo se ukopča kad padne pritisak. Te izmjene se u zimi češče događaju jer mu netreba puno da postigne željenu temp.
Da li to znači da grijanje u volvu ipak ide putem kompresora? To mi je čudno jer ne osjetim nikakvu razliku u grijanju ni sa uključenim ni sa isključenim kompresorom.
Ne, grijanje je klasičnog toplavoda tipa. Zašto se kompresor pali/gasi ne znam, ali mislim da nema potrebe zimi klimu držati na "auto". Jedina prednost je ekspresno odmagljivanje stakala jer klima uz hlađenje i isušuje zrak, a kondenzat kaplje ispod auta. Regulacija temperature je sama po sebi dovoljno automatska da održava namještenu temperaturu. Jednom mjesečno je dovoljno upaliti klimu da si kompresor provrti ulje i plin kroz sistem.

Autor/ica:  tomislavostrman [ sub vel 02, 2008 4:49 pm ]
Naslov: 

čuo sam da je volvo s60 2001(neznam za 2002) imao recol-neki problem sa klimom-te da su u servisu to morali besplatno popraviti.. ja sam ga tek kupio i zuji mi nekaj iz konzole dok ga ne zagrije..

Autor/ica:  tomislavostrman [ sub vel 02, 2008 4:51 pm ]
Naslov: 

čuo sam da je volvo s60 2001(neznam za 2002) imao recol-neki problem sa klimom-te da su u servisu to morali besplatno popraviti.. ja sam ga tek kupio i zuji mi nekaj iz konzole dok ga ne zagrije..

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/