Citat:
Citat:
Dali se mozda sjecas kako se ponasao auto kada je krepao maf jer meni se nesto slicno dogadja sa mojim ali kada ocistim maf onda je malo bolje ali ne za dugo.
Kada bih ga ujutro upalio, radio bi na 600 okretaja i gušio se, a ponekad bi se i ugasio. Onda bih ga ponovno upalio i čekao dvije min da se barem malo ugrije i lagano bih krenuo. Kada se ugrijao, motor je radio normalno, tj. nije bilo gubitka snage niti bi se gušio, ali bi zato potrošio oko 20l/100 km. LOL
Da ti nije to do ECTS-a?
Citat:
Ovo zadnje što si napisao i mene brine. Dakle, imao je tri veće rupe, jednu na cijevi prije stražnjeg lonca i dvije na samom loncu.
Turbak će se skoro isto ponašati sa potpuno novim izduvom i izduvom potpuno šupljim ili čak skinutim od turbine do kraja...možeš čak dobiti malo na odzivu. Ugušiti ga može jedino "začepljen lonac"... Kako ti je tcode već objasnio, jedine rupe koje prave problem su one prije turbine, ali nikako u mjeri koju si opisivao...
Citat:
Znam, jer mi ga je prijatelj dao, zajedno smo ga išli kupiti prošle godine, a on je u međuvremenu imao prometnu, bočno ga je udarila vozačica s Caddy-jem. Sumnjam da bi novi MAF otišao nakon 5000km.
Pa...ako je, a vjerujem da je, hotwire MAF, moguće je teoretski da nastrada pri udaru... Čisto za svaki slučaj, je li MAF odgovarajući za T4?
Citat:
Citat:
Svakako je na plinu ušteda.Dobar uređaj,dobar majstor i po mogućnosti povoljno...eto dobitne kombinacije
Razmišljam o tome...
Jel istina da auto osjetno izgubi snagu, kada se vozi na plin?
Može biti, pogotovo na "karburatorskom" sistemu i "zavrnutom" zarad potrošnje. A inače, na dobro mapiranom sekvencijalnom uređaju tako nešto ne bi smjelo biti.