VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

2.0T motor i LPG - kupljen dizelaš ipak ;)
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11794
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  jed2i [ sri svi 27, 2015 1:29 pm ]
Naslov:  2.0T motor i LPG - kupljen dizelaš ipak ;)

Pozdrav svima
Razmišljam o kupnji S iili V 60 modela, kupio bi ga vani i dovukao u hrvatistan
Naišao sam na povoljnog S60 2.0T
Jedina kombinacija u kojoj bi se odlučio na kupnju takvog modela je da stavim plin pa me interesira ako netko ima iskustva sa LPG na spomenutom motoru?

Druga opcija je kupnja dizela, d3 163ks pa ako ima netko iskustva s tim motorom, bio bi zahvalan kad bi podijelio par informacija samnom, interesira me kupnja rabljenog, do cca 100 000km, manualac ili automatik

Autor/ica:  robert.g06 [ sri svi 27, 2015 5:16 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T motor i LPG

Citat:
Pozdrav svima
Razmišljam o kupnji S iili V 60 modela, kupio bi ga vani i dovukao u hrvatistan
Naišao sam na povoljnog S60 2.0T
Jedina kombinacija u kojoj bi se odlučio na kupnju takvog modela je da stavim plin pa me interesira ako netko ima iskustva sa LPG na spomenutom motoru?

Druga opcija je kupnja dizela, d3 163ks pa ako ima netko iskustva s tim motorom, bio bi zahvalan kad bi podijelio par informacija samnom, interesira me kupnja rabljenog, do cca 100 000km, manualac ili automatik
d3 163 ks bi trebao biti stari D5, tj taj se motor zvao D5 do cca 2006g. onda D5 postaje 185ks itd...

Autor/ica:  jed2i [ sri svi 27, 2015 7:28 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T motor i LPG

Nije baš točno.
Stari d5 je 2.4l, 5 cilindara
D3 ima skraćen hod klipova i 2.0l, uz isto 5 cilindara ;)
Mene interesira ako netko ima iskustva s navedenim motorom...
Ili naravno ako je netko ugrađivao u 2.0T plinaru....koji su mogući problemi i na što treba paziti tokom ugradnje ;)

Autor/ica:  Mrki77 [ čet lip 11, 2015 12:03 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T motor i LPG

Ja imam S60 s D3 motorom, i imam samo riječi hvale.
Obilje snage i okretnog momenta, zbog dužih prijenosa voli da ga se zadrzi u malo vecim okretajima kod jačeg ubrzavanja (do cca 2500-2700).
Prednost dužih prijenosa dolazi do izražaja na autocesti gdje u 6. brzini vozis 150-160 km/h ispod 2500 okretaja.
Dakle mir, tišina i mala potrošnja.
Općenito vrlo tih motor simpatičnog (netraktorskog) zvuka kod ubrzavanja (5 cilindra).
Ukoliko kupujes 2010-2011 godiste, pripazi na činjenicu jel mijenjan dihtung glave.
Prve serije su imale problema s propišavanjem istog. Naknadno je to navodno riješeno.

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet lip 11, 2015 3:22 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T motor i LPG

Na koliko ti voziš ako je 2500o/min puno?

2.0T bi suštinski trebao biti isti bijeli blokovi kao i uvijek, nema problema s plinom, osim ako misliš staviti na flanđu. :lol: :mrgreen:

Autor/ica:  jed2i [ pon lip 15, 2015 2:19 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T motor i LPG

Kupio sam dizelaša ipak ;) d3 (geartronic) i za sad sam prezadovoljan, odlično ide a troši manje od 1.6 Focusa benzinca :)
Dizelaš ima odličan zvuk, nije ko traktorčić.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/