VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
2.0T motor i LPG - kupljen dizelaš ipak ;) http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11794 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | jed2i [ sri svi 27, 2015 1:29 pm ] |
Naslov: | 2.0T motor i LPG - kupljen dizelaš ipak ;) |
Pozdrav svima Razmišljam o kupnji S iili V 60 modela, kupio bi ga vani i dovukao u hrvatistan Naišao sam na povoljnog S60 2.0T Jedina kombinacija u kojoj bi se odlučio na kupnju takvog modela je da stavim plin pa me interesira ako netko ima iskustva sa LPG na spomenutom motoru? Druga opcija je kupnja dizela, d3 163ks pa ako ima netko iskustva s tim motorom, bio bi zahvalan kad bi podijelio par informacija samnom, interesira me kupnja rabljenog, do cca 100 000km, manualac ili automatik |
Autor/ica: | robert.g06 [ sri svi 27, 2015 5:16 pm ] |
Naslov: | Re: 2.0T motor i LPG |
Citat: Pozdrav svima
d3 163 ks bi trebao biti stari D5, tj taj se motor zvao D5 do cca 2006g. onda D5 postaje 185ks itd...
Razmišljam o kupnji S iili V 60 modela, kupio bi ga vani i dovukao u hrvatistan Naišao sam na povoljnog S60 2.0T Jedina kombinacija u kojoj bi se odlučio na kupnju takvog modela je da stavim plin pa me interesira ako netko ima iskustva sa LPG na spomenutom motoru? Druga opcija je kupnja dizela, d3 163ks pa ako ima netko iskustva s tim motorom, bio bi zahvalan kad bi podijelio par informacija samnom, interesira me kupnja rabljenog, do cca 100 000km, manualac ili automatik |
Autor/ica: | jed2i [ sri svi 27, 2015 7:28 pm ] |
Naslov: | Re: 2.0T motor i LPG |
Nije baš točno. Stari d5 je 2.4l, 5 cilindara D3 ima skraćen hod klipova i 2.0l, uz isto 5 cilindara Mene interesira ako netko ima iskustva s navedenim motorom... Ili naravno ako je netko ugrađivao u 2.0T plinaru....koji su mogući problemi i na što treba paziti tokom ugradnje |
Autor/ica: | Mrki77 [ čet lip 11, 2015 12:03 pm ] |
Naslov: | Re: 2.0T motor i LPG |
Ja imam S60 s D3 motorom, i imam samo riječi hvale. Obilje snage i okretnog momenta, zbog dužih prijenosa voli da ga se zadrzi u malo vecim okretajima kod jačeg ubrzavanja (do cca 2500-2700). Prednost dužih prijenosa dolazi do izražaja na autocesti gdje u 6. brzini vozis 150-160 km/h ispod 2500 okretaja. Dakle mir, tišina i mala potrošnja. Općenito vrlo tih motor simpatičnog (netraktorskog) zvuka kod ubrzavanja (5 cilindra). Ukoliko kupujes 2010-2011 godiste, pripazi na činjenicu jel mijenjan dihtung glave. Prve serije su imale problema s propišavanjem istog. Naknadno je to navodno riješeno. |
Autor/ica: | Turbodiesel [ čet lip 11, 2015 3:22 pm ] |
Naslov: | Re: 2.0T motor i LPG |
Na koliko ti voziš ako je 2500o/min puno? 2.0T bi suštinski trebao biti isti bijeli blokovi kao i uvijek, nema problema s plinom, osim ako misliš staviti na flanđu. |
Autor/ica: | jed2i [ pon lip 15, 2015 2:19 pm ] |
Naslov: | Re: 2.0T motor i LPG |
Kupio sam dizelaša ipak d3 (geartronic) i za sad sam prezadovoljan, odlično ide a troši manje od 1.6 Focusa benzinca Dizelaš ima odličan zvuk, nije ko traktorčić. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |