Sada je: sub tra 27, 2024 3:21 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 21, 2015 7:25 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pet svi 18, 2012 6:43 pm
Postovi: 87
Vozi: Volvo V50 2.0D 2005
Lokacija: Maribor
Jesi li proverio nosace motora? Vibracije koje si opisao se mogu javiti kada motor ili menjac negde naleze na sasiju ako je crkao jedan od 2 gornja nosaca. Donji tj treci kad crkne ti cima motor prilikom davanja ili oduzimanja gasa.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2015 10:44 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2015 10:24 am
Postovi: 13
Vozi: V50 2.0D
Citat:
Mkusan, na svakom modernom dizelu je dvomaseni zamasnjak donekle slaba tocka i potrosni materijal. Sad to zamijenis, i miran si barem 100.000km.
To sve stoji, ali bojim se da to samo jedan u nizu manjkavosti auta koje sam uočio u relativno kratkom vremenskom roku kao vlasnik. Evo nekih:

1. kriminalno loša svijetla, usprokos vađenju i čišćenju projektora i +30% žaruljama (moja pretpostavka matirani reflektivni sloj uslijed topline)
2. leptirić gasa i otežano paljenje (privremeno riješeno čišćenjem i brušenjem klapne)
3. hladnjak klime (odlazi brzo uslijed nakupljanja smeća između njega i vrlo blizu postavljenog hladnjaka intercooolera-tek trebam zamijenit,i klima ne radi)
4. alternator (ovo je Bogu hvala promijenio bivši vlasnik nedavno)

Da se razumijemo, auto je užitak voziti, podvozje je dobro i okretni moment vrhunski, ali ja sam Volvo kvalitetu zamišljao drugačije.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2015 10:49 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2015 10:24 am
Postovi: 13
Vozi: V50 2.0D
Citat:
Jesi li proverio nosace motora? Vibracije koje si opisao se mogu javiti kada motor ili menjac negde naleze na sasiju ako je crkao jedan od 2 gornja nosaca. Donji tj treci kad crkne ti cima motor prilikom davanja ili oduzimanja gasa.
Meni se čini da je gornji desni legao i da motor ima više hoda , Nenadu se pak čini ispravnim. Plan je skinuti ga i zamijeniti prije novog zamašnjaka.
Hvala na sugestiji.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2015 11:26 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Citat:
.....

Da se razumijemo, auto je užitak voziti, podvozje je dobro i okretni moment vrhunski, ali ja sam Volvo kvalitetu zamišljao drugačije.
Na zalost, rijec "kvaliteta" bi trebala biti izbacena iz rijecnika jer to vise ne postoji. Ne samo kod automobila nego i opcenito.
Garancija kvalitete vise nije niti novac, niti zvucno ime, niti iskustvo sa proizvodom istog proizvodjaca kojeg si kupio prije puno godina. Sve je postalo jednokratno i tempirano da crkne sto prije, naravno nakon isteka garancije....

Ali za razliku od drugih proizvodjaca i modela, uz Volvo upoznas i ljude na ovom forumu a to nema cijene :)

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2015 11:47 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2015 10:24 am
Postovi: 13
Vozi: V50 2.0D
Citat:

Ali za razliku od drugih proizvodjaca i modela, uz Volvo upoznas i ljude na ovom forumu a to nema cijene :)
To je istina, podsjećate me po solidarnosti na vlasnike VW Buba :lol:


Vrh
   
PostPostano: sri sij 21, 2015 2:06 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Mkusan, na svakom modernom dizelu je dvomaseni zamasnjak donekle slaba tocka i potrosni materijal. Sad to zamijenis, i miran si barem 100.000km.
To sve stoji, ali bojim se da to samo jedan u nizu manjkavosti auta koje sam uočio u relativno kratkom vremenskom roku kao vlasnik. Evo nekih:

1. kriminalno loša svijetla, usprokos vađenju i čišćenju projektora i +30% žaruljama (moja pretpostavka matirani reflektivni sloj uslijed topline)
2. leptirić gasa i otežano paljenje (privremeno riješeno čišćenjem i brušenjem klapne)
3. hladnjak klime (odlazi brzo uslijed nakupljanja smeća između njega i vrlo blizu postavljenog hladnjaka intercooolera-tek trebam zamijenit,i klima ne radi)
4. alternator (ovo je Bogu hvala promijenio bivši vlasnik nedavno)

Da se razumijemo, auto je užitak voziti, podvozje je dobro i okretni moment vrhunski, ali ja sam Volvo kvalitetu zamišljao drugačije.
Evo da i ja dam malo svoje viđenje jer ja imam S40 2.0D iz 2006.
1. Svjetla su loša - probao i s philips xtreme power žaruljama (malo bolje ali ništa previš)
2. Imao taj problem - pobrusio jednom i to je to (pogledaj post ok Kikija o dizanju injektora na stage 4 - nakon toga meni se više ne dešava problem s paljenjem)
3. Klima radi bez ikakvog održavanja - 9 godina
4. Anlaser i alternator su jedan od najvećih promašaja u ovom modelu. Kvare se skoro svima.
5. EGR ventil - zana otići promjenio svoj na 22x xxxkm.
6. Žice u gepeku - imaju pregib i često dođe do pucanja izolacije
Auto sam kupio s 142000km a sad ima 268 xxxkm (u 4 evo sad 5 godina kod mene).
Popis kvarova i zamjene djelova koje sam imao je sljedeći:
- anlaser i alternator - uspio majstor pokrpati i jedno i drugo (3000kn)
- EGR ventil (oko 900kn)
- ventil turbine (oko 400 kn)
- prednji amortizeri i oba ležaja (amortizeri 1200kn lezaji 1700kn)
- akumulator (900kn)
- diskovi i pakne (sva 4 diska i pakne - 2300 kn)
Ovdje neću računati redovne servise. I sad kad sve zbrojim investicija u auto o "potrošnih djelova" je bila oko 10000 kn. Treba uzet u obzir da sam kupovao malo bolje djelove pa su me skluplje došli tako da i ova cifra može biti manja. Kad se sve uzme u obzir da sam u 126000 km potrošio te novce čini mi se malo. Ja sam super zadovoljan sa svojim autom.
Treba uzet u obzir činjenicu da je auto polovan i da se nikad ne zna kako je prijašnji vlasnik pazio na svoj automobil. Druga stvar je da auto ima 265000km, normalno je da stvari odlaze. Gledaj to s druge strane, ako to sad rješiš miran si duži period vremena.
Ja sam na svom promjenio dio problematičih stvari. Čeka me još kvačilo, potisni i zamašnjak ali to još radi pa mogu čekat. Ovaj trošak će biti poveći ali s druge strane šta mogu očekivati od auta 9 godina starog i na kojem nikad nije mjenjano kvačilo a bio je od firme vozilo. Nije ga se baš šparalo. A da ga idem prodavat mogu dobit kikiriki za njega i opet kupit nešto upitne kvalitete (neki ne Volvo naravno).
Eto na karju ja svog FORDA/PEUGEOTA nebih mjenjao. :D
Samo polako, kad sve rješiš uživat ćeš u svemu. Drzi se i javi kako su prošli radovi.


Vrh
   
PostPostano: uto vel 10, 2015 10:07 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 15, 2015 10:24 am
Postovi: 13
Vozi: V50 2.0D
Citat:
Evo da i ja dam malo svoje viđenje jer ja imam S40 2.0D iz 2006.
1. Svjetla su loša - probao i s philips xtreme power žaruljama (malo bolje ali ništa previš)
2. Imao taj problem - pobrusio jednom i to je to (pogledaj post ok Kikija o dizanju injektora na stage 4 - nakon toga meni se više ne dešava problem s paljenjem)
3. Klima radi bez ikakvog održavanja - 9 godina
4. Anlaser i alternator su jedan od najvećih promašaja u ovom modelu. Kvare se skoro svima.
5. EGR ventil - zana otići promjenio svoj na 22x xxxkm.
6. Žice u gepeku - imaju pregib i često dođe do pucanja izolacije
Auto sam kupio s 142000km a sad ima 268 xxxkm (u 4 evo sad 5 godina kod mene).
Popis kvarova i zamjene djelova koje sam imao je sljedeći:
- anlaser i alternator - uspio majstor pokrpati i jedno i drugo (3000kn)
- EGR ventil (oko 900kn)
- ventil turbine (oko 400 kn)
- prednji amortizeri i oba ležaja (amortizeri 1200kn lezaji 1700kn)
- akumulator (900kn)
- diskovi i pakne (sva 4 diska i pakne - 2300 kn)
Ovdje neću računati redovne servise. I sad kad sve zbrojim investicija u auto o "potrošnih djelova" je bila oko 10000 kn. Treba uzet u obzir da sam kupovao malo bolje djelove pa su me skluplje došli tako da i ova cifra može biti manja. Kad se sve uzme u obzir da sam u 126000 km potrošio te novce čini mi se malo. Ja sam super zadovoljan sa svojim autom.
Treba uzet u obzir činjenicu da je auto polovan i da se nikad ne zna kako je prijašnji vlasnik pazio na svoj automobil. Druga stvar je da auto ima 265000km, normalno je da stvari odlaze. Gledaj to s druge strane, ako to sad rješiš miran si duži period vremena.
Ja sam na svom promjenio dio problematičih stvari. Čeka me još kvačilo, potisni i zamašnjak ali to još radi pa mogu čekat. Ovaj trošak će biti poveći ali s druge strane šta mogu očekivati od auta 9 godina starog i na kojem nikad nije mjenjano kvačilo a bio je od firme vozilo. Nije ga se baš šparalo. A da ga idem prodavat mogu dobit kikiriki za njega i opet kupit nešto upitne kvalitete (neki ne Volvo naravno).
Eto na karju ja svog FORDA/PEUGEOTA nebih mjenjao. :D
Samo polako, kad sve rješiš uživat ćeš u svemu. Drzi se i javi kako su prošli radovi.
Pozdrav Milane,
hvala na tvojim iskustvima, ulijeva nadu u budućnost Volva. Auto je popravljen, a kronologija ide ovako:

-prvo sam promijenio gornji desni i donji stražnji nosač (torque mount) u nadi da su možda ipak samo nosači. Nažalost nisu bili, ali zamjena je ublažila simptome za nekakvih 70%, tako da se u glavi već nisam pomirio sa zamjenom zamašnjaka mogao bih se tako voziti još izvjeno duže vrijeme, iako bi to vjerojatno dovelo do ubrzanog trošenja tih nosača.

-zamjena zamašnjaka i kvačila definitvno je otklonila sve vibracije i sada mi se auto čini sapetiji nego kada sam ga kupio :D

Na popis boljki ovog automobila dodao bih i koroziju kontakata na kućištu žarulje stražnjih registarskih oznaka, da li netko zna mogu li se kupiti samo novi limići ili je potrebna zamjena cijelog kućišta?

Lp
Marko


Vrh
   
PostPostano: sri vel 11, 2015 7:35 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Evo da i ja dam malo svoje viđenje jer ja imam S40 2.0D iz 2006.
1. Svjetla su loša - probao i s philips xtreme power žaruljama (malo bolje ali ništa previš)
2. Imao taj problem - pobrusio jednom i to je to (pogledaj post ok Kikija o dizanju injektora na stage 4 - nakon toga meni se više ne dešava problem s paljenjem)
3. Klima radi bez ikakvog održavanja - 9 godina
4. Anlaser i alternator su jedan od najvećih promašaja u ovom modelu. Kvare se skoro svima.
5. EGR ventil - zana otići promjenio svoj na 22x xxxkm.
6. Žice u gepeku - imaju pregib i često dođe do pucanja izolacije
Auto sam kupio s 142000km a sad ima 268 xxxkm (u 4 evo sad 5 godina kod mene).
Popis kvarova i zamjene djelova koje sam imao je sljedeći:
- anlaser i alternator - uspio majstor pokrpati i jedno i drugo (3000kn)
- EGR ventil (oko 900kn)
- ventil turbine (oko 400 kn)
- prednji amortizeri i oba ležaja (amortizeri 1200kn lezaji 1700kn)
- akumulator (900kn)
- diskovi i pakne (sva 4 diska i pakne - 2300 kn)
Ovdje neću računati redovne servise. I sad kad sve zbrojim investicija u auto o "potrošnih djelova" je bila oko 10000 kn. Treba uzet u obzir da sam kupovao malo bolje djelove pa su me skluplje došli tako da i ova cifra može biti manja. Kad se sve uzme u obzir da sam u 126000 km potrošio te novce čini mi se malo. Ja sam super zadovoljan sa svojim autom.
Treba uzet u obzir činjenicu da je auto polovan i da se nikad ne zna kako je prijašnji vlasnik pazio na svoj automobil. Druga stvar je da auto ima 265000km, normalno je da stvari odlaze. Gledaj to s druge strane, ako to sad rješiš miran si duži period vremena.
Ja sam na svom promjenio dio problematičih stvari. Čeka me još kvačilo, potisni i zamašnjak ali to još radi pa mogu čekat. Ovaj trošak će biti poveći ali s druge strane šta mogu očekivati od auta 9 godina starog i na kojem nikad nije mjenjano kvačilo a bio je od firme vozilo. Nije ga se baš šparalo. A da ga idem prodavat mogu dobit kikiriki za njega i opet kupit nešto upitne kvalitete (neki ne Volvo naravno).
Eto na karju ja svog FORDA/PEUGEOTA nebih mjenjao. :D
Samo polako, kad sve rješiš uživat ćeš u svemu. Drzi se i javi kako su prošli radovi.
Pozdrav Milane,
hvala na tvojim iskustvima, ulijeva nadu u budućnost Volva. Auto je popravljen, a kronologija ide ovako:

-prvo sam promijenio gornji desni i donji stražnji nosač (torque mount) u nadi da su možda ipak samo nosači. Nažalost nisu bili, ali zamjena je ublažila simptome za nekakvih 70%, tako da se u glavi već nisam pomirio sa zamjenom zamašnjaka mogao bih se tako voziti još izvjeno duže vrijeme, iako bi to vjerojatno dovelo do ubrzanog trošenja tih nosača.

-zamjena zamašnjaka i kvačila definitvno je otklonila sve vibracije i sada mi se auto čini sapetiji nego kada sam ga kupio :D

Na popis boljki ovog automobila dodao bih i koroziju kontakata na kućištu žarulje stražnjih registarskih oznaka, da li netko zna mogu li se kupiti samo novi limići ili je potrebna zamjena cijelog kućišta?

Lp
Marko
Bok Marko,
Za svjetlo sam ti zaboravio napisat. Meni je isto jedno otišlo. Bilo je toliko korozije da je prekinuo kontakt. Probao lemit neide. Na kraju kupio jedno novo svijetlo. Nije toliko skupo. Samo šta je totalno smiješno su cijene u ovlaštenim servisima. 3 ovlaštena servisa 3 cijene i to razlika do 50%u cijeni. Strašno.
Drago mi je što si rješio svoj problem. Nažalost vjerujem da je dosta koštalo. Meni je to u planu ove ili iduće godine. Vidjet će mo šta će biti.
Nadam se da je to to sad s popravcima i da te od sad čeka samo ugodna vožnja.
Pozdrav,
Milan


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 23 posta ]  Stranica Prethodna 1 2

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan