Kod mene nije Haldex spojnica, već klasična visko spojnica (Viscous Coupling).
Radi na principu razlike u brzini okretanja prednje i zadnje osovine. Kad postoji razlika u brzinama spojnica se "uključuje" i prebacuje dio snage na zadnju osovinu (u običnoj vožni do 50 km/h prenos snage je 95/5, preko 50 km/h je 100/0, a kad zaglavi u snijegu teoretski bi trebalo biti 50/50).
Postoje mehanizmi zaštite kad se spojnica isključuje (prilikom kočenja da zadnja osovina ne "gura" prednju ili kad brzina zadnje osovine pređe 50 km/h)
Prednost VC u odnosu na Haldex je jednostavnost i nema elektronike.
Na ovom clip-u se vidi mana visko spojnice (0:25 s) ali poslije nekog vremena ("dok se zagrije") sve radi normalno.
http://www.youtube.com/watch?v=FSZVoBHv-vM&noredirect=1" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja do sada nisam imao ovakvih problema, odnosno nije bilo ovolikog kašnjenja i uglavnom je trebalo da prednji točak prokliže četvrtinu kruga možda i manje. Pretpostavljam da je ovaj dugo stajao u mjestu i odmah krenuo uzbrdo.
Kod Haldex spojnice nebi trebalo da ima ovakvog kašnjenja. Nisam siguran kad se Haldex spojnica počela ugrađivati, pretpostavljam da je sa facelift-om od 2005. godine.
Sa Haldex-om nemam iskustva, tako da ti ne pišem bezveze.
Koliko se meni čini na V70 XC brzina je elektronski ograničena na 210 km/h. Kad uzmeš u obzir da nemaš zadnjeg pogona na brzinama većim od 50 km/h i da je brzina ograničena na 210 km/h to sve govori o sportskom duhu ovog vozila.
XC70 se prilično ljulja u vožnji, težak je to auto, ali udoban, ima snage, ima dobru prohodnost ali nije za ludovanje po putu, jednostavno pretežak je i i ima visoko težište. Ako negdje nisam mogao da se popnem, u suštini nisam ni trebao tuda da idem nego ono "aj' da probam dal' može".
V70 AWD je druga priča, što se tiče ludovanja po putu.