VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Nedoumica oko motora, molim savjete http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11366 |
Stranica: 1/4. |
Autor/ica: | čirke [ pon pro 01, 2014 6:30 pm ] |
Naslov: | Nedoumica oko motora, molim savjete |
evo ovako u kratko kupujem novi volvo i prelazim na višu klasu od mog v40 ![]() Ali me zanima sad od vas koji imate s60/v70. Razmisljam o 2.4 benzincu s obzirom da sam smanjio kilometražu kolika je prosječna potrošnja, i mane? naravno da D5 ima manju potrošnju i skuplji servis jer je turbina vjerojatno pred kraj na 200tkm, a ista mana je i kod turbo benzinca. Hvala hehe ![]() |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pon pro 01, 2014 6:40 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Ako možeš naći ja bi radije tražio 2.3 t5 koji su malo rijeđi ili 2.5t |
Autor/ica: | čirke [ pon pro 01, 2014 6:50 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
ima 2.5t ali sta nije jeftiniji za servis 2.4 i manja potrošnja? ja znam da ti voliš sve šta vuće na R ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ pon pro 01, 2014 7:11 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Lijepše je voziti taj 2.5T nego 2.4 atmo. To amotsferci su žilavi i treba ih gaziti čak i normalnoj gradskoj vožnji. 2.5T vino vuće i iz niskih okretaja. Istina je da su ti atmosferci dugovječniji zato jer nemaju turbine. Ali i to ti je jako uvjetno. Vidio sam 2.4 kojem se okrenuo letelči ležaj oko 100000km a i neke turbake koji su imali oko 300000 i išli sasvim O.K. Servisi, redovni su po meni jednaki za oba. Malo je drugačije kad bi išao raditi generalku. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ pon pro 01, 2014 7:16 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Citat: ima 2.5t ali sta nije jeftiniji za servis 2.4 i manja potrošnja?
Nije manja potrošnja a i servisi su tu +/-ja znam da ti voliš sve šta vuće na R ![]() Jedina razlika je rega... alo ono drugo... pa daj vozio si se onda sa mojim tad razjebanim Rom.. ja sam mislim da si dokučio neke stvari ;)a taj je išao kao neki 2.4t... sad je druga pjesma |
Autor/ica: | Kiki031 [ uto pro 02, 2014 7:32 am ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
2,4 125 kw atmo, potrošnja +/- 11 litara grad, otvorena ispod 10, ne znam točno, nisam nikad mjerio. Startan definitivno nije, ali potegne odlično, mjereno po njegovom satu (dakle malo oduzmi) 230 km/h sa 4 putnika i punim prtljažnikom ronilačke opreme, ali tu moraš paziti da i tebe ne usrče sa sjedala u rezervoar. Kod mene je skoro tri godine, nikakvih problema sa motorom, a koliko mi je poznato, nije ih nikada ni bilo od 2004., kad je rođen. Redovni servis me izađe između 700 i 900 kuna, ovisno što sve mijenjam. Eto, od mene toliko. |
Autor/ica: | V70 [ uto pro 02, 2014 8:56 am ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Isti motor ali u V70II. Potrosnja autocesta izmedju 8 i 9, ovisno o tome koliko ga gazis a u gradu 12-13. Nikada problema s njim. Divan auto/motor za kruzanje po autocestama i trpanje stvari u njegao koliko te volja ali troma je to i velika krava i mozes zaboraviti na bilo kakvu zivost ili nedaj boze nekakvu sportsku voznju. Tih 170 konja u njemu izgleda jako lijeno ili umorno ![]() |
Autor/ica: | slijepimis [ uto pro 02, 2014 11:42 am ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
2.4T 147kw (benzin ne trošim osim za paljenje cca. 1 tank godišnje) Potrošnja plina na 100 km: - na autocesti 10-11 lit - po gradu 13-14 litara mana: spremnik plina ima zapreminu 60 litara, ali cca. 45 litara je radni volumen, tako da ga češće treba točiti nego dizelaša |
Autor/ica: | tcode [ uto pro 02, 2014 11:47 am ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Turbak je daleko zahvalniji za voziti. Razlike u potrošnji u odnosu na atmo skoro da i nema, čak štoviše, u nekim režimima turbak će trošiti i manje. Nađeš neki auto sa urednom poviješću, da nema 700 000 km i nebi trebalo biti problema ništa više nego sa atmo motorom. |
Autor/ica: | V70 [ uto pro 02, 2014 12:33 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Citat: 2.4T 147kw (benzin ne trošim osim za paljenje cca. 1 tank godišnje)
Napisal si da ti motor trosi ulje...Potrošnja plina na 100 km: - na autocesti 10-11 lit - po gradu 13-14 litara mana: spremnik plina ima zapreminu 60 litara, ali cca. 45 litara je radni volumen, tako da ga češće treba točiti nego dizelaša By the way, jesi li ikada servisirao PCM? |
Autor/ica: | slijepimis [ uto pro 02, 2014 1:01 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
A šta je to PCM? (budući da ne znam šta je, znači da nisam) da troši mi ulje - litra 38 kuna - (neki kažu sipaj gušče, npr 10w40, a meni je draže da se sve dobro podmazuje i da ja nemam briga) U Moto Risu su mi rekli da im dođem kada ode litra na 1000km (daleko sam od toga) |
Autor/ica: | tcode [ uto pro 02, 2014 1:04 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Vjerojatno je mislio na PCV sistem. |
Autor/ica: | slijepimis [ uto pro 02, 2014 1:32 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Na šta god mislio odgovor je ne. O mom autu mozemo na drugom mjestu...nema smisla da čirkeu trujemo temu |
Autor/ica: | Rimtu [ uto pro 02, 2014 2:34 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
Citat: evo ovako u kratko kupujem novi volvo i prelazim na višu klasu od mog v40
Bratov S60 D5 se već vrti 250.000km bez da turbina pokazuje bilo kakve probleme. Mislim da mu se na 2.4 benzinacu razletila bregasta osovina na 230.00km. 2.4 troši dosta ulja.![]() Ali me zanima sad od vas koji imate s60/v70. Razmisljam o 2.4 benzincu s obzirom da sam smanjio kilometražu kolika je prosječna potrošnja, i mane? naravno da D5 ima manju potrošnju i skuplji servis jer je turbina vjerojatno pred kraj na 200tkm, a ista mana je i kod turbo benzinca. Hvala hehe ![]() Prosječna potrošnja - 2.4 140KS - 8.5l, D5 - 7,3l... za grad dodaj 2l za benzinca i 1l za dizela. |
Autor/ica: | grimreaper [ uto pro 02, 2014 2:56 pm ] |
Naslov: | Re: Nedoumica oko motora, molim savjete |
2.4T ako nadjes, puna saka brade. 2.5T nije losiji, samo zbog tih par ccm viska placas ~500kn vecu cestarinu, i ulazis u skuplji razred osiguranja. Brojkama TOTALNO fulan motor za hr trziste, nazalost ![]() 2.0T isto prolazi, iako je primjetno tromiji od 2.4T. Atmosferci su zanimljivi ako ti je uzitak u voznji apsolutno nebitan, a auto sredstvo za doc od tocke A do tocke B. Da, turbo je jos jedna stvar za popravljanje, al vrijedi svake kune ![]() |
Stranica: 1/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |