Citat:
Nije on odustao od 5-aka nego se okrenuo više na četverocilindraše čisto iz financijskih situacija kupaca... skuplje registracije.. trošarine... porezi...
... downsizing. Svi motori imaju 2 litre i 4 cilindra jer se zapremina od 0,5litre/cilindru pokazala kao najučinkovitija
Enivej, sljepimiš nas je tražio mišljenje koji od ona dva auta s početka topica bi mu savjetovali. A vi ga uporno gurate prema trećem. Mislim da je i sam svjestan da neće imati raketu. No, ako znamo da Nm pokreću aute a KS ih prodaju i ako još dodam da je moj bivši V70 2.4 imao otprilike Nm, ili nešto manje, nego što ima ovaj 1.6 dizel, onda bi rekao daće se voziti jednako ili bolje nego moj bivši auto. A i za njega nisam mislio da je smetalo na cesti. Istina morao sam ga natjerati preko 5000 okretaja da se žustrije pokrene. Ovaj V70 bi se trebao pokrenuti puuuno prije. Pod pokrenti mislim na normalno pračenje prometa. Ubrazanja sa semafora bila bi bolja u mojem V70 2.4 ali vlasnik ionako ne računa na njih.
Za smirenu vožnju biti će to puno ugoniji auto nego moj žilavi V70 2.4 automatik. Usporedbe radi. Max okretni momet je dostupan od niskih okretaja 1800-2000 za razliku od mojeg bivšeg na 5000.
Ako si spreman odreći se brzih preticanja, ubrzanja uz brdo kao da je ravnica koja ti neće faliti i zbog kojih se poslije nećeš lupati po čelu i pitati nisam li trebao kupiti nešto drugo - go for it. Nije bez veze Volvo napravio ovaj auto
Meni ima puno više smisla nego moj bivši V70 2.4 automatik.