Postovanje,evo moj prvi topic i odma problemi.
frka je sljedeca,auto pali na zub i sve ok osim sto iscica aku u 3 min posto ne puni alternator tj uopce ne okrece remen
ali to se nadam rijesit ili sam ga krivo stavio posto nije bio stavljen nek je visio
nadalje na klimi i cini mi se na alternatoru postoji jedna mala remenica sa dva zuba ili je to neki pametan doktor imo u svojim rukama
e sad sta me najvise muci od svega,znaci upalim auto,on radi ja stisnem gas auto se gusi tj uopce ne dize okretaje,ali ako polako pritiscem papucicu gasa auto pojacava i moze doc do 6hiljada,najvjerojatnije me muci neki vakum ili nesto ili neki senzor jer sam iskopco onaj maf boschov koji je na usisnom crijevu i auto radi podjednako,znaci mjenjam njega za pocetak,kome se javit itd
sljedeca stvar,ispod klapne se nalazi jack pretpostavljam senzor temp ulja,vode ili neceg vec i kad je ukopcan auto ne radi,ako ga iskopcam auto pali,napominjem da na pocetku nije bilo tako
takoder sa dobio auto beez regulatora protoka zraka koji dode na usisnu granu pa mi i on treba ,ima par jackova nespojenih itd,sve u svemu volio bih od vas dobit par savjeta ideja itd opcenito sve o ovom motrou,hvala unaprijed