VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

340 1.6D, 87'..problem grijanja
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=11296
Stranica: 2/2.

Autor/ica:  Leonardo23 [ čet vel 26, 2015 3:28 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Pa kako je taj motor radio?

Autor/ica:  lumix [ čet vel 26, 2015 8:07 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Inače perfektno...do neki dan :) Prvi simptom da nešto nije u redu je bilo to grijanje...onda lagano puhanje u posudu...i onda puf do kraja :) Ali trajalo je to od datuma otvaranja ove teme :) Motor je perfektno palio do zadnjeg dana..mada pod kraj je na hladnom startu tresao se prvu minutu..očito je malo vode sagorijevalo u cilindru :). Motor nikada nije diran, jer ga je jedan djedek kupio novog, i više mu auto stajao nego se on vozio. Očito da nije imao antifriz neko vrijeme, jer od kud bi se stvorila tolika hrđa na kanalima, i rupama dihtunga :)

Autor/ica:  Turbodiesel [ čet vel 26, 2015 10:28 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Lijepo ja govorim da motore treba silovati jer će svakako kad-tad krepati.


Šta si planirao sad?

Autor/ica:  lumix [ pet vel 27, 2015 6:57 am ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Moram razmislit...nznm još....nije mi da ulažem jer trebaju i neki karoserijski popravci, a regan još dva mj...nisam pametan. Ili kupit drugi isti pa prebacit motor...nem pojma :) neka se odmara

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet vel 27, 2015 5:45 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Uzmi iz bilo kog Renoa (Clio kec, npr) 1.9D sa bošpumpom na sajlu i samo ga zavrni nutra. Imaš ih na svakom ćošku...

Autor/ica:  lumix [ pet vel 27, 2015 7:23 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Hm...zanimljivo. Sad si mi dao da razmišljam :) hvala :D

Autor/ica:  Turbodiesel [ pet vel 27, 2015 11:09 pm ]
Naslov:  Re: 340 1.6D, 87'..problem grijanja

Nema na čemu, tu sam da kvarim poštena auta.

Ako hoćeš da ostane dosadni original, osim u 340-ki, imaš taj 1.6D u Renaultima 9 i 11 i slično...ali to ti ne savjetujem baš, to je već okrenulo sat previše puta da bi bilo trajno rješenje.

1.9D na sajlu je najbrži i najlakši put.

Ako hoćeš još malo snage i da ti se čačkati, stavi 1.9TD...

Ako si vičan elektronici, možeš i 1.9DTi uvrnuti...

To su ti neke osnovne opcije, a dalje je samo mašta i finansije granica. :)

Stranica: 2/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/