Sada je: pon tra 29, 2024 3:42 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned kol 31, 2014 5:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Eto već dulje nisam imao nekih problema pa izgleda da se moja stara parnjača vć boji da mi je dosadno :mrgreen:

Jučer mi se dogodilo da sam nakon jednog kretanja sa semafora odjednom primjetio da auto nakon što pređe 2000 okretaja i dalje ubrzava i razvija okretaje, ali ne onako "živahno" kao prije nego imam osječaj kao da bi se motor vrtio ali ga nešta koči ili guši!

Ima li tko ideju u čem bi mogao biti problem? Danas sam malo gledao i ne vidim nikakva oštečenja lopatica tubine (zasada) kad skinem cijev za dovod zraka ali mi se čini da se malo povečao luft kad osovinicu mičem lijevo-desno. Također sam vidio da jedna gumena cijev (pretpostavljam neki vakum) nije nigdje spojena a nisam uspio naći ni mjesto gdje bi to eventualno moglo biti spojeno. Da puno ne objašnjavam :mrgreen: evo slika cijevi (zaokružena crvenim) gdje je spojena na turbini i duljine je cca 25 cm.

slika

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: ned kol 31, 2014 9:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
COBRA ti ima isti takav auto...


Vrh
   
PostPostano: ned kol 31, 2014 9:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Također sam vidio da jedna gumena cijev (pretpostavljam neki vakum) nije nigdje spojena a nisam uspio naći ni mjesto gdje bi to eventualno moglo biti spojeno. Da puno ne objašnjavam :mrgreen: evo slika cijevi (zaokružena crvenim) gdje je spojena na turbini i duljine je cca 25 cm.

slika

Ne znam čemu služi točno, vakuum neki.... Mislim da je drugi kraj te cijevi kod filtera zraka. Jedna od ove dvije zaokružene crvenim. Nekih 99% da je ;-)

Volvo P/N bi trebao biti jedan od ova dva:

976734 LG 310 mm

ili

976734 LG 330 mm


slika


LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: ned kol 31, 2014 9:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Tu cijev koju si ti označio imam ali je spojena negdje kod one cijevi kojom zrak iz filtera ide u turbinu i to negdje kod same turbine. Jadino sam sada vidio da ti imaš neku cijev spojeno s desne strane, označio sam plavim. Ja tu imam samo ovaj kratki ( 5cm ) komadić cijevčice šta ima "koljeno" na sebi i dalje nemam ništa.

slika

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: ned kol 31, 2014 10:32 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Tu cijev koju si ti označio imam ali je spojena negdje kod one cijevi kojom zrak iz filtera ide u turbinu i to negdje kod same turbine.
Onda uopce ne kuzim tvoju prvu fotku ;-)
Cemu tvoja prva fotka, ako sad kazes za ovu drugu da nemas?

Citat:
4Jadino sam sada vidio da ti imaš neku cijev spojeno s desne strane, označio sam plavim. Ja tu imam samo ovaj kratki ( 5cm ) komadić cijevčice šta ima "koljeno" na sebi i dalje nemam ništa.

slika
Ta bijela cijevcica ide na debelu cijev koja ide iz filtera zraka prema turbini. Jednom poslije servica mi je to ostalo istekano, i auto je trokirao, jedva sam ga uopce mogao upaliti... tak da mi je skroz nejasno da ti to uopce nemas, a vozis se ;-)

LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: ned kol 31, 2014 11:18 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Na fotki sam označio gumenu armiranu cijev koja je nataknuta na onaj dio sličan kupoli, neznam kako se to zove ali pretpostavljam da je to wastegate ventil, i ta cijev nije nigdje drugdje spojena! Izgleda da je meni sve nešta "zbrčkano" pa ću morat posjetit nekog stručnjaka.

Našao na netu fotku turbine pa sam označio gdje je ta cijev koja nikud ne vodi.

slika

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 01, 2014 10:26 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet kol 21, 2014 9:35 am
Postovi: 56
Vozi: švabski sepet i Volvo u planu
Ta cijev ti treba ici na elektromagnetski ventil na slici koja je biker okruzio plavom bojom.On ti regulira pritisak turbine,pošto nije crijevo spojeno wastegate ti je stalno otvoren,pa ispusni plinovi zaobilaze lopatice turbine,tako da ne stvara pritisak.Znam jer kolega ima takav motor u audiju A6.

_________________
Trenutno u pogonu:

Astra f 1.8 16V više ne...
Volvo V70 2.5T


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 01, 2014 10:58 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Onda se to meni valjda od vibracija iščupalo, ali sam očito i jedan komad cijevi (onaj tanki) izgubio :think:

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 02, 2014 5:35 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet kol 21, 2014 9:35 am
Postovi: 56
Vozi: švabski sepet i Volvo u planu
Mozda ti je strunulo od topline pa ispalo,mada sumnjam.Uzmi novo crijevo pa probaj spojit to koljeno i turbinu,mada je to koliko vidim na slici plasticna cijev koja je ubodena u koljeno i vjerojatno je s druge strane uboden komad gumene cijevi,kao od povrata od dizni i spojeno na turbinu.Srednji izlaz elektromagnetskog ventila mislim da ide na neku malu ekspanzionu posudu koja drzi tlak konstantnim,kao kod centralne peci,promjera je oko 12-15cm,a gornji izvod ide mislim na filter zraka ili na drugi takav EM ventil koji regulira EGR,nisam bas siguran.

_________________
Trenutno u pogonu:

Astra f 1.8 16V više ne...
Volvo V70 2.5T


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 03, 2014 1:42 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Danas sam malo vozio i definitino se ponša kao da nema turbine. Sutra moram ulovit frenda koji ima audi s tim motorom pa usporedit sve kamo koje crijevo ide.


Sent using Tapatalk

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 03, 2014 8:56 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Danas sam malo vozio i definitino se ponša kao da nema turbine. Sent using Tapatalk

BTW, da li si na svojoj makini blokirao EGR?

Da te ne muci nesto ovakvo:

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 123&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;

LP.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 03, 2014 9:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Je, blokiranje EGR-a je bila jedna od prvih stvari koje su napravljene kad sam kupio auto.

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 06, 2014 3:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Nažalost još nisam ulovio frenda da vidim kako je to kod njega, tek ponedjeljak se budemo vidili pa i dalje vozim SDI :cry:

Skinuo sam kompletno kučište filtera zraka kako bih imao bolji pregled i opet nisam ništa vidio, osim zaključka da mi je vjerojatno ispao i nestao komadić cijevi, iako mi nije jasno kako je to moguče da je ipalo na oba kraja odjednom i netragom nestalo !?

Znači slikano s lijeve strane i na gornjoj strani turbine je gumeno, tekstilom armirano crijevo koje mi nigdje nije spojeno:

slika

Nije baš najpristupačnije mjesto pa sam fotkao i desne strane da se vidi odakle ide crijevo

slika

Jedino što mi pada na pamet da bi u tu trebala ići ona tanka žuta cjevčica pa do ventila (ili šta to već je) na lijevoj muldi jer na fotki koju je gore postavio hal9000f su spojeni svi ispusti, dok je kod mene jedan ispust (zaokruženo) prazan.
Jesam li u pravu?

slika

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 06, 2014 8:10 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 839
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nažalost još nisam ulovio frenda da vidim kako je to kod njega, tek ponedjeljak se budemo vidili pa i dalje vozim SDI :cry:

Skinuo sam kompletno kučište filtera zraka kako bih imao bolji pregled i opet nisam ništa vidio, osim zaključka da mi je vjerojatno ispao i nestao komadić cijevi, iako mi nije jasno kako je to moguče da je ipalo na oba kraja odjednom i netragom nestalo !?

Znači slikano s lijeve strane i na gornjoj strani turbine je gumeno, tekstilom armirano crijevo koje mi nigdje nije spojeno:

slika

Ta gumena cijev ide gore na razvod na filteru zraka, tu sam ti fotku poslao i zaokruzio crveno. Jedna od dvije...

Citat:
Nije baš najpristupačnije mjesto pa sam fotkao i desne strane da se vidi odakle ide crijevo

slika

Ta gumena cijev ide gore na razvod na filteru zraka, tu sam ti fotku poslao i zaokruzio crveno. Jedna od dvije...

Citat:
Jedino što mi pada na pamet da bi u tu trebala ići ona tanka žuta cjevčica pa do ventila (ili šta to već je) na lijevoj muldi jer na fotki koju je gore postavio hal9000f su spojeni svi ispusti, dok je kod mene jedan ispust (zaokruženo) prazan.
Jesam li u pravu?

slika

Ovo sto drzis prstima je gumena cijev koja ide gore na filter zraka, tu sam ti fotku poslao i zaokruzio crveno. To nema veze s ovim na desnoj strani. To na desnoj strani je tanka plasticna bijela cijevcica koja ide na rupicu na debeloj cijevcini koja izlazi iz filtera zraka i hrani turbinu, slikat cu ti to sutra.


lp

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: sub ruj 06, 2014 8:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Joj daj dojdi do mene da ti to složim da završimo ovu sapunicu od slika i slikica :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan