Bok svima,
Imam dvojbu u pogledu s kojim gumama ići na put u kasno ljeto s tim da se s puta vraćam u ranu zimu.
Naime, idem u Njemačku, u Aachen 10.9. i tamo ću biti do 23.12. Prolazim kroz Sloveniju, Austriju, NJemačku.
Dvojim oko toga s kojim gumama ići na put. Ljetnim ili zimskim? Ili raditi neku kemiju.
Imam tri opcije (ljetne, zimske i kombinacija).
1. Ako se odlučim za ljetne koje su mi u izvrsnom stanju, onda u povratku imam problema što se tiče sigurnosti, jer ne znam da li će u NJemačkoj, Austriji ili Sloveniji biti snjega kada se budem vračao. Uz to, u NJemačkoj zimska oprema nisu 4 ljetne gume sa šarom od 4mm + lanci! Ali kako je kazna 40 eura, to je manji problem.
2. Ako se odlučim za zimske gume, koje nisu nove, ali su solidne i mogle bi izdržati još 2 sezone, bojim se da ću ih potrošiti do kraja vozeći se po autocesti u rujnu 1200 km do Aachena. A onda ostaje pitanje u kakvom stanju će dočekati zimu radi koje sam i krenio na put s njima.
3. Ako idem raditi neku kemiju, a nemam mjesta za 4 gume u autu, onda bi ta kemija uključivala odbacivanje ljetnih guma u Njemačkoj i kupovinu zimskih. Kako su mi moje ljetne praktički nove, to bi značilo kupovinu nekih ljetnih guma koje su samo za napraviti taj potez do Aachena. To mi se čini kao skup sport, mada je što se tiče sigurnosti možda najbolji. Kažem možda zato što polovne ljetne gume isto mogu biti mačak u vreći i ako im se ne daj bože nešto desi, u problemima sam. Vozim na plin, za rezervnu gumu ne znam da li ću imati mjesta.
Ljetne gume - Dunlop Blueresponse - vožene 13.600 km - stare godinu dana
Zimske gume - Good Year UG7 - vožene 19.500 km - stare 4 godine
Šta bi vi napravili na mom mjestu?
Ja sam nekako najbliži opciji broj 2.
Pozdrav,
Arsen
|