Sada je: sri svi 15, 2024 6:58 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet srp 17, 2015 4:45 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Pozdrav svima. Novi sam na forumu, vozim S40T4 iz '97, B4194T motor. Auto upali normalno i radi najnormalnije u vožnji. Prilikom postepenog ubrzavanja auto ubrzava normalno kako bi i trebao s obzirom da mu se postepeno pritišće pedala, no ako naglo pritisnem pedalu do kraja, počne vuči i nakon 4500 okretaja kao da gubi snagu da bi od 5000 okretaja do recimo 6000 nabirao u recimo trećoj. U drugoj se isto malo muči, ali ne toliko, ipak je to druga. 8-) Muči se na način kao da trza, ali ne na način da trokira već kao da se guši. Ako pritisnem pedalu do pola počne ubrzavati bez da se guši i onda je pritisnem do kraja i nakon sekunde se počne gušiti. Filter zraka je čist, senzor mase protoka zraka je ispravan, svjećice i kablovi su ispravni, bobine su ispravne, sad jedino nisam siguran jel bi regulator pritiska goriva mogao biti uzrok, ali mislim da ne bi, jer bi prilikom hladnog starta auto neispravno upalio u slučaju neispravnog regulatora. Razmišljam i o turbini... Znam da se turbina hoće začađiti, tj. krilca se zablokiraju, ali onda obično i na niskim okretajima auto 'štuca' prilikom ubrzavanja. Lambda sonda? :think:
Molim Vas sve za bilo kakav savjet i/ili pomoć. Svaka sugestija je dobrodošla. Hvala. :D


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2015 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Spoji manometar i prati tlak turba. 0,9 bara t4 motor mora puniti.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2015 11:04 pm 
Offline

Pridružen/a: čet lip 11, 2015 6:02 am
Postovi: 33
Vozi: volvo v40 1,9d
Trebalo bi ga spojiti na dijagnostiku pa vidjet sto pokazuje
Mozda senzor oapucice gasa, ili kao sto kolega u postu iznad navodi tlak turbine


Vrh
   
PostPostano: pet srp 17, 2015 11:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Siguran si da je maf isparavan?
Vakumi?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2015 9:57 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Citat:
Spoji manometar i prati tlak turba. 0,9 bara t4 motor mora puniti.
To ću sutra napraviti. Nisam stigao preko vikenda, jer sam imao neke neodgodive obveze. Hvala na savjetu. 8-)


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2015 9:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
To ti je prvi korak. Ako fali tlaka onda ili negdje curi ili je turbo kaput.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2015 10:06 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Citat:
Trebalo bi ga spojiti na dijagnostiku pa vidjet sto pokazuje
Mozda senzor oapucice gasa, ili kao sto kolega u postu iznad navodi tlak turbine
Sutra obavljam dijagnostiku i spajanje na manometar, pa ću vidjeti što će pokazati. Nekako mi se čini da je do lambda sonde. Ne znam kako je sa senzorom papučice gasa, no zar ne bi auto onda sporije ubrzavao, ali bez trzanja? Npr. senzor očitava pritisak papučice do pola, iako je ista stisnuta do kraja, pa shodno tome očitanju sporije i ubrzava, ali bez trzanja? :think: Hvala na savjetu. 8-)


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2015 10:12 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Citat:
Siguran si da je maf isparavan?
Vakumi?
Siguran sam, jer je maf otišao još zimi, te je zamijenjen novim i tada je sve bilo u redu. Provjerio sam vakume, nema ih. Vidjet ću sutra što će dijagnostika pokazati. Hvala na savjetu. 8-)


Vrh
   
PostPostano: ned srp 19, 2015 10:18 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Citat:
To ti je prvi korak. Ako fali tlaka onda ili negdje curi ili je turbo kaput.
Pada mi još na pamet da je možda auspuh napukao ili probušen, jer mi zadnjih tjedan dana ima mrvicu dublji zvuk, ali stvarno mrvicu. Mislim da mu je i ta mrvica dovoljna da mu poremeti parametre, pritisak ispušnih plinova/rad turbine. Provjeriti ću i auspuh odmah sutra kada ću dijagnostiku raditi.


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 5:54 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned pro 13, 2009 6:54 am
Postovi: 197
Vozi: 850 T5 SW R design
Lokacija: Krasica-Rijeka Highland
Dali se mozda sjecas kako se ponasao auto kada je krepao maf jer meni se nesto slicno dogadja sa mojim ali kada ocistim maf onda je malo bolje ali ne za dugo.

_________________
...nafta u podrum...plin u kuhinju...a benzin u garazu...


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 9:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
To ti je prvi korak. Ako fali tlaka onda ili negdje curi ili je turbo kaput.
Pada mi još na pamet da je možda auspuh napukao ili probušen, jer mi zadnjih tjedan dana ima mrvicu dublji zvuk, ali stvarno mrvicu. Mislim da mu je i ta mrvica dovoljna da mu poremeti parametre, pritisak ispušnih plinova/rad turbine. Provjeriti ću i auspuh odmah sutra kada ću dijagnostiku raditi.
Morao bi imati prilično veliku rupu u ispuhu da bi toliko gubio. I to prije same turbine, znači spoj glave i grane, sama grana ili spoj grane i turba. Inače grane na T4 znaju popucati, ništa neobično. No to su uglavnom sitne pukotine koje eventualno odgode za par sto okretaja spool turbine, ali u pravilu nisu dovoljno veliki otvori da bi izgubio boost u toj mjeri da auto ne ide kako ti opisuješ.

Dalje, ECU korigira smjesu zraka i benzina putem lambda sonde samo na manjem opterećenju motora, na punom gasu "gleda" isključivo MAF, tako da ti problem nije u lambda sondi. Kažeš da si mijenjao MAF, da li si kupio novi i originalni? Ako nisi, lako je moguće da je opet problem u njemu.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 9:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Siguran si da je maf isparavan?
Vakumi?
Siguran sam, jer je maf otišao još zimi, te je zamijenjen novim i tada je sve bilo u redu. Provjerio sam vakume, nema ih. Vidjet ću sutra što će dijagnostika pokazati. Hvala na savjetu. 8-)
Kako misliš da nema vakuuma? Kolega ti je sugerirao da provjeriš sva ona tanka crijeva koja su na i oko usisne grane, turba, TCV-a, WG-a itd., tzv "vakuum crijeva", a tražiš da li je koje ispalo ili je možda potrgano.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 11:52 am 
Offline

Pridružen/a: čet srp 16, 2015 5:19 pm
Postovi: 34
Citat:
Dali se mozda sjecas kako se ponasao auto kada je krepao maf jer meni se nesto slicno dogadja sa mojim ali kada ocistim maf onda je malo bolje ali ne za dugo.
Kada bih ga ujutro upalio, radio bi na 600 okretaja i gušio se, a ponekad bi se i ugasio. Onda bih ga ponovno upalio i čekao dvije min da se barem malo ugrije i lagano bih krenuo. Kada se ugrijao, motor je radio normalno, tj. nije bilo gubitka snage niti bi se gušio, ali bi zato potrošio oko 20l/100 km. LOL :lol:


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 12:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 1999
Lokacija: ploče
imas li plin na autu?


Vrh
   
PostPostano: pon srp 20, 2015 12:12 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned pro 13, 2009 6:54 am
Postovi: 197
Vozi: 850 T5 SW R design
Lokacija: Krasica-Rijeka Highland
Meni upali normalno, cak mi i trosi nekako normalno, obicno svaki puta resetiram kilometre kada tocim pa po tome znam. U mome slucaju na otvorenoj cesti kod ubrzavanja u 4. ili 5. pocne lagano zacukavavat i ne potegne kao i prije. Prosle godine u 6. mjesecu kada je bilo jako toplo na autoputu u italiji jednostavno nece potegnut, zacukava i cak mi se upalila lambda sonda. Drugi dan je bilo sve ok. Promjenio sam bobinu i sve kabele od svjecica, svijece su isto ok. Ocistim svako toliko MAF i kao da je malo bolje.

Nego da ti ne gusim post...

_________________
...nafta u podrum...plin u kuhinju...a benzin u garazu...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan