Sada je: pon tra 29, 2024 5:24 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00

Pravila foruma

OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )

Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon lip 02, 2014 10:08 am 

Vozi: s40
poštovanje
imam s40 i izgubljeni su original ključevi, majstor ključar je napravio drugi kljuc i čip ,
no međutim nemam daljinsko zaključavanje nego na bravicu
ja sam sad naručio univerzalno daljinsko (daljinac na privjesku) i molio bi nekog da mi kaze gdje se najbolje prištekat
tj gdje uzet ''signal'' od originalnog centralnog? ako ima kakav diy bilo bi najbolje
hvala

Vrh

PostPostano: uto lip 03, 2014 10:02 pm 

Vozi: s40
ako nezna nitko koje zice , jel znate barem gdje je najbolje da se prikačim?
na prekidač u vratima ili na motor? ili eventualno cak modul

Vrh

PostPostano: sri lip 04, 2014 7:59 pm 

Našao sam ovo možda ti pomogne.
Instructions

1 Make sure all doors are closed, as well as the hood. Make sure the tailgate or trunk is locked. Get into the car and lock all doors.

2 Insert the key and turn it from the insertion position (position I) to the "on" position (position II - not the "start" position) five times. In other words, all the dash lights come on, but the engine doesn’t start. When you turn the key to ON the fifth time, leave it there. You have 10 seconds to perform this whole step.

3 Hold down each remote button for a second or two, so the car identifies those buttons as the ones to respond to. If you want multiple remotes to work for that car, you’ll need to hit the buttons on each of them in rapid succession (all within 5 seconds) as well. You can program up to three remotes per car.

4 Get new batteries if the above doesn’t work, and try it again. If you already have new batteries in the remote, then proceed to the next step.

5 Press and hold down the odometer reset button.

6 Turn the ignition switch to the RUN position.

7 Release the odometer button while the service reminder light (SRL) flashes. Don’t wait until the flashing stops to release the odometer button. If you did that, you waited too long.

8 Turn the ignition off.

Vrh

Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 3 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.

Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir: