VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

2.4 T dvije bobine za 9.000 km
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10767
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  jeftica [ uto ožu 18, 2014 8:41 am ]
Naslov:  2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Pozdrav, radi se o motoru 2.4 T sa 147 kw i ugrađenim plinom.

U 8. mjesecu prošle godine crkla bobina na prvom cilindru. Našao sam polovnu, zamjenio i radi. Juče, nakon nekih 9.000 km ponovo crkla bobina ali sad na 3. cilindru.

Šta može biti uzrok crkavanju bobina? Može li to biti do svjećica ili ima kakve veze sa plinom?
Izvadio sam jednu svjećicu i ne izgleda baš najbolje (u pitanji su NGK sa špicastom elektrodom, samo što elektroda nije baš špicasta :) ). Vrlo je vjerovatno da svjećice nisu mjenjane nekih 140.000 km. Već neko vrijeme planiram zamjeniti svjećice ali eto ....

Autor/ica:  luj0 [ uto ožu 18, 2014 9:23 am ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Ti imas neke chuck norris svijecice? mislim da si falio zamjenu svijecica nekih 7 puta, pa sto god radio ostalo zaista zamjeni svijecice

Autor/ica:  tcode [ uto ožu 18, 2014 10:38 am ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

"For the traditional automotive market, the longest lasting plugs are the NGK Laser Iridium and Denso Long-Life Iridium series, which have iridium center and Platinum tipped ground electrodes. These OEM style plugs typically have special features designed for a specific engine and last 80-120k miles."

Ili preračunato u naš mjerni sustav 128-193k km.


A bobine su potrošni materijal, idealno bi bilo promijeniti u jednom šutu sve sa novim OEM i onda si miran jedno duže vrijeme sa njima.

Autor/ica:  Gec [ uto ožu 18, 2014 2:18 pm ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Na svječicama kad se poveča pretjerano zazor uslijed trošenja onda je veća šansa da rikne bobina, znači pravilan zazor čuva bobinu, kod nekih svječica se zazor ne može podešavati no to ne znači da ih ne treba mijenjati kad se potroše.

Autor/ica:  djogra83 [ uto ožu 18, 2014 2:54 pm ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Ja sam na dva auta imao NGK iridium i mogu samo reci hvale za njih reci. Moje sam narucivao iz amerike i cijena je puno jeftinija bila. Sto se tice bobina neznam sta bi rekao vise srece ti zelim jer u danasnje vrijeme na trzistu je sve i svasta u prometu.

Autor/ica:  tcode [ uto ožu 18, 2014 3:52 pm ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Citat:
Na svječicama kad se poveča pretjerano zazor uslijed trošenja onda je veća šansa da rikne bobina, znači pravilan zazor čuva bobinu, kod nekih svječica se zazor ne može podešavati no to ne znači da ih ne treba mijenjati kad se potroše.
Na Volvu bobina rijetko kada pregori u elektroničkom smislu. Najčešće popuca plastični izolator ("tuljac") oko vodiča koji kroz glavu cilindra vodi struju do svjećice. A popuca nakon određenog broja ciklusa grijanja i hlađenja, jer mu u glavi bude prilično toplo. Jednom kada se stvori procjep na izolatoru, struja putuje linijom manjeg otpora i iskra "preskače" na glavu motora, umjesto sa elektrode na elektrodu svjećice.

Autor/ica:  jeftica [ pon ožu 24, 2014 5:40 pm ]
Naslov:  Re: 2.4 T dvije bobine za 9.000 km

Hvala na odgovorima, zamjenio sam svjećice pa ćemo vidjeti.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/