Sada je: sri tra 30, 2025 5:18 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ožu 18, 2014 8:41 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Pozdrav, radi se o motoru 2.4 T sa 147 kw i ugrađenim plinom.

U 8. mjesecu prošle godine crkla bobina na prvom cilindru. Našao sam polovnu, zamjenio i radi. Juče, nakon nekih 9.000 km ponovo crkla bobina ali sad na 3. cilindru.

Šta može biti uzrok crkavanju bobina? Može li to biti do svjećica ili ima kakve veze sa plinom?
Izvadio sam jednu svjećicu i ne izgleda baš najbolje (u pitanji su NGK sa špicastom elektrodom, samo što elektroda nije baš špicasta :) ). Vrlo je vjerovatno da svjećice nisu mjenjane nekih 140.000 km. Već neko vrijeme planiram zamjeniti svjećice ali eto ....

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 18, 2014 9:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lip 09, 2008 1:40 pm
Postovi: 994
Vozi: Volvo C30
Lokacija: Rijeka
Ti imas neke chuck norris svijecice? mislim da si falio zamjenu svijecica nekih 7 puta, pa sto god radio ostalo zaista zamjeni svijecice

_________________
Bmw E30 324D 2006-2008
Volvo S80 2.5 TDI Traktorčić 2008-2012
Volvo S80 T6 2012-2014 -- ponovno u obitelji :dance:
Volvo S40 1.8 2014 -2015
Mercedes C200SP 2015-2017
Saab 95 Aero 2018 - van pogona
Volvo C30 1.6D 2018 - 8-)


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 18, 2014 10:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
"For the traditional automotive market, the longest lasting plugs are the NGK Laser Iridium and Denso Long-Life Iridium series, which have iridium center and Platinum tipped ground electrodes. These OEM style plugs typically have special features designed for a specific engine and last 80-120k miles."

Ili preračunato u naš mjerni sustav 128-193k km.


A bobine su potrošni materijal, idealno bi bilo promijeniti u jednom šutu sve sa novim OEM i onda si miran jedno duže vrijeme sa njima.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 18, 2014 2:18 pm 
Offline

Pridružen/a: sri ožu 05, 2014 6:20 pm
Postovi: 8
Vozi: Subaru Forester
Lokacija: ZG.
Na svječicama kad se poveča pretjerano zazor uslijed trošenja onda je veća šansa da rikne bobina, znači pravilan zazor čuva bobinu, kod nekih svječica se zazor ne može podešavati no to ne znači da ih ne treba mijenjati kad se potroše.


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 18, 2014 2:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Ja sam na dva auta imao NGK iridium i mogu samo reci hvale za njih reci. Moje sam narucivao iz amerike i cijena je puno jeftinija bila. Sto se tice bobina neznam sta bi rekao vise srece ti zelim jer u danasnje vrijeme na trzistu je sve i svasta u prometu.

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 18, 2014 3:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Na svječicama kad se poveča pretjerano zazor uslijed trošenja onda je veća šansa da rikne bobina, znači pravilan zazor čuva bobinu, kod nekih svječica se zazor ne može podešavati no to ne znači da ih ne treba mijenjati kad se potroše.
Na Volvu bobina rijetko kada pregori u elektroničkom smislu. Najčešće popuca plastični izolator ("tuljac") oko vodiča koji kroz glavu cilindra vodi struju do svjećice. A popuca nakon određenog broja ciklusa grijanja i hlađenja, jer mu u glavi bude prilično toplo. Jednom kada se stvori procjep na izolatoru, struja putuje linijom manjeg otpora i iskra "preskače" na glavu motora, umjesto sa elektrode na elektrodu svjećice.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 24, 2014 5:40 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Hvala na odgovorima, zamjenio sam svjećice pa ćemo vidjeti.

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan