Sada je: pon tra 29, 2024 10:38 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri sij 08, 2014 6:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Nedavno sam zamijenio pločice na svim diskovima i mehaničar je rekao da je to zadnji put. Sljedeći put moraju ići i novi diskovi, sva 4.

S obzirom da sam jako nezadovoljan kako auto koči s originalima gledao sam malo po internetu da bih našao nešto bolje i našao sam http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=2018" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; i http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=2089" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; za zadnje. To bih upario s odgovarajučim pločicama.
Zanima me da li bi se ugradnjom takvih "trkačih" diskova dobilo nešto na kočenju auta ili je to samo tako, bezvezne šare i ako ne uzmem neki BBK nema ništa od boljeg kočenja?

Gornji linkovi su primjer i naravno da bih rado čuo druge, lakše dobavljive, jeftinije, bolje... prijedloge. Ne vozim se brzo niti divljački više ali auto sada ima preslabe kočnice i to me svako malo zahebe na cesti. Također, dobije li se što opletenim cijevima ili je i to samo šminka?


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 10:21 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon svi 05, 2008 4:50 pm
Postovi: 103
Lokacija: Rijeka
A čuj, diskovi s utorima ili rupama (koje su namjenjene za bolje hlađenje) teoretski bolje odvode toplinu te poboljšavaju kočenje kod zagrijanih/pregrijanih kočnica (kod jurcanja zavojitim cestama). Pri normalnom korištenju to može proizvesti i suprotan učinak (manja površina kočenja pa slabije kočenje u hladnom stanju).

Toliko o dizajnu, još važnije je materijal (legura) diskova te kvaliteta izrade (kvaliteta čelika dosta ovisi o sastavu i termičkoj obradi u proizvodnji). Dodatno, u odnosu na diskove, još je značajnija kvaliteta i materijal disk pločica (veće razlike u kvaliteti).

Inače, V40 ima prosječne kočnice (moglo bi biti i bolje) ali nije tako loše. Provjeri ostale elemente kočionog sistema (čeljusti, ulje, koč. cilindar).


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 10:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
EBC diskovi + yellow stuff pločice. Na njima ćeš sigurno osjetiti razliku u kočenju od svega što si do sada imao i po meni vrijede te novce (oko 300 eura set diskovi + pločice).
Opleteni vodovi su simpatičan dodatak, ali ne i pretjerano nužan ako su tvoji gumeni vodovi u dobrom stanju.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 12:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
@tcode (a i ostali, naravno) može jedno pitanje vezano uz opletene lajtunge, vjerujem da bi i @jazmija zanimalo, pa mislim da nije OT...
Koliko sam nešto malo guglao, ugrubo sam shvatio da opleteni lajtunzi, u odnosu na klasične gumene, služe tome da isporuče jednaku silu kočenja uz manji pritisak na papučicu kočnice, zbog toga što se manje šire šire pod tlakom, i da, generalno govoreći, imaju smisla uglavnom onda ako se vozi malo "bjesnije" (ono, sportska vožnja, utrkice, itd), dok u svakodnevnoj, prosječnoj vožnji nema potrebe za njima. Da li sam si ja to dobro protumačio ili ima u tome više toga?

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 12:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Dobro si protumačio.

Međutim, ako su ti serijski lajtunzi zdravi, razlika će biti skoro pa neprimjetna.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 12:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet lis 20, 2011 10:00 pm
Postovi: 975
Pa mislim da si shvatio bit lajtunga. Ja sam stavio opletene jer mislim da su kvalitetniji i trajniji a i firma koja ih proizvodi po uzorku mi je blizu. Što se tiče kočenja na autu nisam osjetio nikakvu razliku.
Takve lajtunge sam stavio na motor i tamo je razlika stvarno osjetna jer nema nikakvog servo ojačivača. Prije sam morao kod jačih kočenja koristiti cijelu ruku dok sam nakon zamjene lajtunga papučicu stiskao samo s dva prsta, pa čak i na večim brzinama i jačim kočenjima.


Sent using Tapatalk

_________________
Volvo 850 TDI Karavan
Volvo 850 2,0 T5 Karavan
Volvo V70 2,0T


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 1:35 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2012 3:20 pm
Postovi: 1415
Vozi: Volvo S60 2.4/125
Lokacija: Osijek
Hvala na odgovorima, dečki :D

_________________
Kad čovjek umre, ni ne zna da je umro i nije tužan. Tužni su ljudi oko njega. Isto je i kad je čovjek glup.


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 8:43 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Kako provjeriti u kakvom su stanju vodovi? Vizualno ili na neki drugi način?


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 9:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Vizualno i rukom preci po njima opipat ih ;-)

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: čet sij 09, 2014 9:56 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
hvala na odgovorima, dobih sve potrebne informacije ;)


Vrh
   
PostPostano: uto sij 14, 2014 12:26 am 
Offline

Pridružen/a: čet lip 26, 2008 1:43 am
Postovi: 63
Vozi: Bmw e39 m5
Lokacija: Avenija Dubrovnik
nebi ja yellow stuff stavljo ... po zimi (hladnijem vremenu) ne koce uopce dobro i pretvrde su na pedali,jebg njih se treba ugrijat malo al koce brutala tad.Sa redstuffom sam bio zadovoljan al se pregriju puno brze :/
u oba slucaja sam imao ebc ubusene i urezane sa opletenim lajtunzima.

diskovi i pakne iz motormanije a lajtungle ti moze vep hidraulika napravit
misim da je 100 kn komad


Vrh
   
PostPostano: uto sij 14, 2014 9:15 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
hmmm,

nije mi palo na pamet ovo s grijanjem, čak meni ni nije bed ali radi žene... a i ja zapravo ne vozim jako agresivno pa pretpostavljam da bi i red stuff meni bio ok, tcode komentar?

poslao sam upit na neku drugu stranicu, pitati ću i na motormaniu za cijene, ovi mi i tako mi ovi prvi još nisu odgovorili.


Vrh
   
PostPostano: sri sij 15, 2014 1:48 am 
Offline

Pridružen/a: čet lip 26, 2008 1:43 am
Postovi: 63
Vozi: Bmw e39 m5
Lokacija: Avenija Dubrovnik
jos 3 minusa kod yellow su da se trose brze, disk se puno brze trosi a i logicno da se felge vise prljaju cak i pri normalnoj voznji :D


Vrh
   
PostPostano: sri sij 15, 2014 8:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Sve što je Spajo naveo stoji. Ali to je tako sa svim "trkačim" komponentama, uvijek vrhunske performanse na neki način plaćaš.

Što se tiče grijanja yellow stuff pločica, za jako hladnih dana, meni je uvijek bilo dovoljno prvih par desetaka metara voziti se sa lagano stisnutom papučicom kočnice i osjećaj na pedali za sigurnu vožnju je bio prisutan. Što se duže voziš, kočnica grize sve jače i bolje. Red stuff pločice su puno više kao OEM Volvo, ali isto tako ničime ne oduševljavaju posebno.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet sij 16, 2014 11:19 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet lip 24, 2010 8:35 pm
Postovi: 343
Vozi: v40t4+lpg, 2001
Citat:
Sve što je Spajo naveo stoji. Ali to je tako sa svim "trkačim" komponentama, uvijek vrhunske performanse na neki način plaćaš.

Što se tiče grijanja yellow stuff pločica, za jako hladnih dana, meni je uvijek bilo dovoljno prvih par desetaka metara voziti se sa lagano stisnutom papučicom kočnice i osjećaj na pedali za sigurnu vožnju je bio prisutan. Što se duže voziš, kočnica grize sve jače i bolje. Red stuff pločice su puno više kao OEM Volvo, ali isto tako ničime ne oduševljavaju posebno.

yellow it is.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan