VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10528 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | nmilance [ sub pro 21, 2013 12:00 pm ] |
Naslov: | Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Pozdrav! Zanima me da li je neko imao slicne probleme i da li je menjanjem pumpe za gorivo resio taj problem... Naime, kada je motor hladan, auto ide normalno, ima snage i obrtnog momenta na nizim obrtajima i na visim. Kada motor dodje blizu radne temperature, pocne da trza u pojasu od 1600-2200 obrt.... prilikom odrzavanja brzine....pri malom gasu. Oseti pad snage, posebno na nizim obrtajima, ali ne mnogo. Pocne da kasni odaziv na papucicu gasa....tako da stisnes...prodje 2-3 sec pa onda ubrzava... DPF i EGR su uklonjeni, turbina je skoro nova, nove dizne, promenjena 2 filtera goriva i ocisceno kuciste fitlera goriva, filter vazduha nov, MAF senzor nije, probao s drugim, ventil turbine nije, sva vakuum creva su ok, probao gorivo sa raznih pumpi, sve isto... Ostala je mogucnost da je problem u pumpi za gorivo i to planiram da promenim kao poslednja ideja... Hvala i pozdrav! |
Autor/ica: | Kiki031 [ sub pro 21, 2013 12:43 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Ja se slabo razumijem, ali me podsjetilo da je jedan moj kolega imao vrlo sličan problem tvome i da je kod njega (Škoda Octavia) u pitanju bila lambda-sonda. |
Autor/ica: | nmilance [ sub pro 21, 2013 2:42 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Ovaj model nema lamda sonde...hvala u svakom slucaju! ![]() |
Autor/ica: | Kiki031 [ sub pro 21, 2013 3:16 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Onda srry ![]() |
Autor/ica: | djogra83 [ sub pro 21, 2013 4:00 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Je se to desava na bilo kojoj razini goriva u rezervaru. Mislim ako se desava na niskim obrtajima ispod 2000 da je normalno jer turbini treba da se "pokrene" |
Autor/ica: | danchi [ sub pro 21, 2013 6:35 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Nije li to onaj spominjani problem sa mapiranjem dizni ili nešto tako slično ![]() |
Autor/ica: | nmilance [ ned pro 22, 2013 10:34 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Citat: Je se to desava na bilo kojoj razini goriva u rezervaru. Mislim ako se desava na niskim obrtajima ispod 2000 da je normalno jer turbini treba da se "pokrene"
Prvo sam mislio da je to, cinilo mi se da ima razlike, trzao je kada je manje goriva tj od pola na nize...Sada trza ne vezano za kolicinu goriva u rezervoaru.Da razdvojimo, dva problema su: 1. Trzanje pri laganom gasu tj. odrzavanje brzine (1600-2200)...na ravnom... 2. Smanjenje snage i zakasnjena reakcija na gas Oba problema se desavaju SAMO kada motor pridje radnoj temperaturi i dalje...kada je hladan auto je ko nov! |
Autor/ica: | nmilance [ ned pro 22, 2013 10:36 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Citat: Nije li to onaj spominjani problem sa mapiranjem dizni ili nešto tako slično
Da, citao sam o tome i probao sam dati dizne na "Stage 4"...osim sto mi je BC pokazivao nizu potrosnju sve je bilo isto kao i sada na "Stage 5". To nije nista promenilo!![]() Narucio sam MAF senzor (jedino njega nisam probao menjati) i cekam da vidim da li da narucim i pumpu goriva... |
Autor/ica: | s40/2005 [ uto tra 08, 2014 4:26 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
postovani, da li ste uspjeli rijesiti problem sa "trzanjem" ?, i ja imam identičan problem |
Autor/ica: | nmilance [ sri tra 09, 2014 9:57 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Nije u putanju pumpa za gorivo...zamenio i opet isto... Potraga je i dalje u toku, sve vise ljudi se zali na iste ili slicne probleme na tom motoru... |
Autor/ica: | nmilance [ sri tra 09, 2014 9:59 pm ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
P.S. Zamenio i dizne i opet isto... |
Autor/ica: | candromero [ pet tra 11, 2014 9:21 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Pozdrav, dugo vremena sam imao identican problem (trzanje pri odrzavanju konstantne brzine), ali nisam primjecivao gubitak snage. Uglavnom, problem je sa VENTILOM PROTOKA GORIVA (nalazi se na donjoj strani pumpe visokog pritiska). Nakon zamjene, sve radi dobro. |
Autor/ica: | nmilance [ pet tra 11, 2014 9:46 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Da, gubitak snage izgleda nije vezan za to trzanje...vrlo moguce... Mozes mi malo detaljnije reci koji je to ventil tj gde se nalazi? Da li se on nalazi na samoj pumpi ili je odvojen od nje? Postoji jedan, kako ga zovu, regulator pritiska goriva koji je na samoj pumpi, ali je sa gornje strane...i njega sam menjao...nista se nije promenilo...trza i dalje... Hvala! |
Autor/ica: | candromero [ sub tra 12, 2014 10:26 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Naravno da mogu: Na gornjoj strani pumpe se nalazi "regulator protoka goriva", a na donjoj "ventil protoka/pritiska goriva" (sifra 193341). Prilicno je nedostupan, te za zamjenu treba kljuc (br. 34, ako se ne varam..znam da je ogroman). Kod mene su oba bila u kvaru (gornji je bio odgovoran za gubitak snage pri naglom stiskanju papucice gasa, zajedno sa ostecenim usisnim crijevom), a donji za trzanje. Nakon zamjene, auto savrseno radi. Ovako izgleda: http://www.ebay.co.uk/itm/VOLVO-C30-S40 ... 3cd6aed272" onclick="window.open(this.href);return false; Sto se tice gubitka snage, obavezno pregledaj usisno crijevo. Zna se dogoditi da se priblizi crijevu kompresora klime, te se zbog trenja pocijepa (upravo to se dogodilo u mom slucaju). Takodjer provjeri "ventil pritiska turbine (TCV)", smedje boje, nalazi se u neposrednoj blizini MAF senzora (on takodjer zna izazvati trzanje pri konstantnoj brzini). Ukoliko nista od toga ne pomogne, ostaje mogucnost neispravnog "senzora pritiska goriva", koji se nalazi na sredini šine. Ako jos nesto treba, slobodno pisi. Sretno |
Autor/ica: | nmilance [ uto tra 15, 2014 5:32 am ] |
Naslov: | Re: Pumpa za gorivo V50 2.0D 2005 |
Cuj, ovo bi se vec moglo nazvati "projektom" a ne kvarom ![]() Probao sam zameniti komplet pumpu sa oba regulatora ( kada se pumpa skine na njoj ostaju oba regulatora ), skinuo sa drugog, navodno ispravnog auta...i sve isto. Menjao sam i senzor pritiska na commn railu i opet isto. Menjao maf senzor, senzor pritiska vazduha na usisu, ventil turbine, filter goriva, crevo od filtera goriva do pumpe, skidao i cistio rezervoar ( koji je bio skroz cist ) i sve isto. Zanimljivo je to da se trzanje i zakasnjeno ubrzavanje ne dogadja kada je motor hladan tako da, kada mu simulacijom spustim temperaturu motora (otkacio sam mu senzor temp motora i stavio otpornik tako da mi na satu kaze da je motor hladan) sve radi ok! ![]() Zakljucak je na kraju da je problem u samom softu ECU-a, da ne ulazim konkretno, time se trenutno bave par stucnjaka Holandiji koji su otkrili greske u fabrickom fajlu i sada se radi na izmeni nekih parametara koji su sporni. Pokusacu jos sa tim novim softverom resiti problem... Jos jednom hvala i pozdrav! |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |