VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10469
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Mrky [ pet pro 06, 2013 1:51 pm ]
Naslov:  850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Jučer sam dao podmladiti stražnje kočnice, zamijenjena su oba diska u kompletu s paknama i disk pločicama - samo su kliješta ostala stara.

Nakon toga stražnja desna kočnica cvili kao da vozim stari Jugo, dok se lijevu ne čuje. Ne cvili u vožnji niti pri snažnijem kočenju, nego samo kod laganog.
Recimo to ovako: cviljenja nema u vožnji niti kad počnem kočiti, ali kad brzina padne ispod cca. 30 km/h zadnja desna cvili toliko da se svi okreću za mnom. A da ne govorim kako to zvuči prilikom parkiranja.

Auto koči ok, ne trese, prvih par kočenja (dok je disk hladan) ne cvili, počne tek kad se malo zagrije.

Autor/ica:  franjo [ pet pro 06, 2013 5:08 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Jel si stavio limiće koji se nalaze između disk pločica i klipova?


slika

Autor/ica:  Mrky [ pon pro 09, 2013 10:22 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Nisam radio ja, nego meštar.
A on kaže da je stvar u tvrdoći disk-pločica (zamjenske) i da će prije ili kasnije početi cviliti i na drugoj strani...

Autor/ica:  lageros-zg [ pon pro 09, 2013 7:07 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Ako je to do toga kako meštar kaže, onda bih molio da se napiše o kojem brandu se radi jer i to je jako bitna informacija u ovakvom slučaju,
jer "zamjenski" nije isto što i "aftermarket" (proizvođači koje rade za Volvo npr jer Volvo ne proizvodi niti svoju značku npr).

Dakle, reći promijenio sam diskove i pločice i imam problem sa njima je isto kao i da sam kupio televizor i loša mu je slika bez da napišem o čijem TV-u se radi,
no nekako sam dojma da bi svi napisali o kojem brandu televizora se radi. :)

Autor/ica:  Mrky [ uto pro 10, 2013 9:36 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Diskovi su Delphi, valjda su i pločice...
Ne koštaju kao originali, pa mi je jasno da ne mogu ni biti iste kvalitete - ali samo jedna strana škripi kao stari autobus, a druga se ne čuje :think:

Autor/ica:  hal9000f [ uto pro 10, 2013 3:57 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Citat:
Diskovi su Delphi, valjda su i pločice...
Osim savjeta s limićima kojima je namjena smanjenje vibracija pa time i cviljenja, dodao bih da ti je možda lagano počela blokirati čeljust. Zadnje čeljusti na 850-tkama su problematične kad ostare jer imaju dva klipa, dok npr, prednje imaju jedan...

Ako je to - to riješit možeš nabavom gumica za predihtavanje. Pa sve rastavit, očistit, nove gumice i to je to.

Mislim da ti ovo možda treba:

http://www.partsforvolvosonline.com/pro ... ts_id=3640" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Autor/ica:  danchi [ uto pro 10, 2013 4:11 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Stavio sam i ja delphi prednje pločice na 70-ku i lijeva strana jače cvili,a desna malo manje kod laganog kočenja.Mislim da te pločice i nisu neko najsretnije rješenje...Na 40-ku sam stavio brembove i one su ok.

Autor/ica:  lageros-zg [ uto pro 10, 2013 4:28 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Evo za informaciju koliko bi koštale ove disk pločice za ne samo ovaj model iz naslova, već ide i na veliku većinu ostalih modela, pa i novijih godišta:

- Kočione disk pločice, stražnje, ATE kočioni sistem:
ATE = 175,00 Kn/set
TRW = 200,00 Kn/set
TEXTAR = 240,00 Kn/set
FOMAR FRICTION = 80,00 Kn/set (interesantan brand, jer surađuje sa jako puno brandova, kao i prvim ugradnjama, a izumeđu ostalog i sa Volvom kao OEM i OES) http://beta.fomar.eu.hostingasp.pl/en,o ... omers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Za sve ostale upite i savjete slobodno se možete javiti na PM ili na email lageros1@lageros.hr

Lijep pozdrav!

Anđelko

Autor/ica:  Mrky [ uto pro 10, 2013 4:34 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Citat:
... Mislim da te pločice i nisu neko najsretnije rješenje...
Sve govori da je upravo to u pitanju.
Na svu sreću, imam korektnog meštra - dogovorili smo se da vozim još koji dan, pa ako se ništa ne promijeni onda stavljamo originalne pločice, ove idu pod reklamaciju, a ja plaćam samo razliku u cijeni (rad je gratis).

Autor/ica:  Mrky [ uto pro 10, 2013 4:52 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Citat:
Evo za informaciju koliko bi koštale ove disk pločice za ne samo ovaj model iz naslova, već ide i na veliku većinu ostalih modela, pa i novijih godišta:

- Kočione disk pločice, stražnje, ATE kočioni sistem:
ATE = 175,00 Kn/set
TRW = 200,00 Kn/set
TEXTAR = 240,00 Kn/set
FOMAR FRICTION = 80,00 Kn/set (interesantan brand, jer surađuje sa jako puno brandova, kao i prvim ugradnjama, a izumeđu ostalog i sa Volvom kao OEM i OES) http://beta.fomar.eu.hostingasp.pl/en,o ... omers.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Za sve ostale upite i savjete slobodno se možete javiti na PM ili na email lageros1@lageros.hr

Lijep pozdrav!

Anđelko
Korektna ponuda, hvala.
Ali dobio sam samo cijene drugih televizora - iz ponude nisam shvatio gdje se moj televizor (kvalitetom slike) nalazi u odnosu njih. Hoću li dobiti bolju sliku ako ga zamijenim nekim od tih brendova? Ako hoću, s kojim ga zamijeniti?

Autor/ica:  lageros-zg [ uto pro 10, 2013 6:23 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Ja osobno bih promijenio sve: i diskove i pločice sa novim, jer ako je gore Delphi, znam da neće biti puno sreće (uglavnom je bilo tako u praksi).

Najčešće što me ljudi traže za Volvo jest ATE i TRW te TEXTAR.
Ja sam sad u novije vrijeme počeo nuditi i taj FOMAR jer se pokazao dosta dobar za te novce, ali kako ne rade diskove, onda se ugrađuju u paru sa gore navedenim diskovima.
Danas sam na brzini i gužvi izostavio reći i kolike cijene su diskova, pa ću najvjerojatnije sutra u toku dana napisati i cijene za njih.

Uglavnom, sad najprije istrpiti ovo ugrađeno, moćda se što popravi, ali čisto sumnjam iz prakse.

U svakom slučaju, sa svim ovim gore navedenim bi bila sigurno bolja i čišća slika ;)

Autor/ica:  Kiki031 [ sri pro 11, 2013 8:02 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Ajd, da ne otvaram novu temu, pitat ću ovdje kad je već o tome riječ: ukoliko uzmem, recimo, TRW diskove, da li bi onda, po nekoj logici, najbolje bilo uz njih uzeti i TRW pločice ili to nema veze pa uz njih bolje ili jednako dobro pašu i pločice nekog drugog proizvođača?

Autor/ica:  lageros-zg [ sri pro 11, 2013 8:11 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

To je najidealnije i uvijek najbolja kombinacija.
Sve ostalo je kako se potrefi.
Ali da se razumijemo, uvijek će biti i na jednoj i drugoj opciji mogućnost da ne bude idealno
pa čak su neki na istim vozilima imali neke iste kombinacije i jednom je bilo loše, drugome sve 5.

No kako god, najbolja opcija je uvijek brand sa brandom.

Ali ima jedna nova "ubojita" kombinacija, samo nema za sva vozila, a to je ATE POWER diskovi i ATE CERAMIC disk pločice.

Sad imam inventure pa ne stignem puno, ali uskoro mislim napisati neke akcijske ponude vezane za te kombinacije,
pa se nadam da ćete uspjeti vidjeti kad to objavim.

Autor/ica:  Kiki031 [ sri pro 11, 2013 8:24 am ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Hvala :D

Autor/ica:  Mrky [ pon sij 20, 2014 1:29 pm ]
Naslov:  Re: 850 2.5 20v (1997.) - NOVA kočnica cvili

Da zaključimo temu.
Kako nakon cca. 1.000 km gladna mačka u stražnjem desnom kotaču nije uginula, odlučio sam ipak staviti originalne pločice. Nakon toga, od prvog metra pa sve do danas, mačka se više ne čuje.

Za one koji će imati sličan problem: diskovi su Delphi, pločice su bile ATE, sad su Volvo. Meštar kaže da originalne Volvo pločice imaju milimetar-dva gumenog sloja (na strani koja naliježe na kliješta) koji ATE pločice nemaju i da je u tome bio problem.

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/