Sada je: ned lip 22, 2025 6:31 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto stu 19, 2013 4:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
Pozdrav,imam problem, danas sam promjenio hladnjak vode, po 2x nakon udesa,vec prije nekih mjesec+ dana sam također imao problem da je jedna celija bila pukla,dok je sada na drugom hladnjaku sa strane,naime primjetio sam da mi je jos nakon udesa kada sam uradio auto temperatura pocela malo da divlja,tj. po gradu uvijek skoci na oko 100C° i onda se jako pali ventilator,dok na otvorenom nije takav slucaj,to mi se prije udesa nije desavalo, od udesa sam promjenio intercooler,hladnjak i ventilator,iako je bio stradao samo intercooler, kasnije sam kad je hladnjak pukao uzeo svoj stari i evo ga opet je pukao,a ventilator je ostao isti,sada da li je to problem da ventilatoru ne radi prva brzina pa se pali tek na 101 stupanj ili je pak do termostata ? to mi se događa vec skoro svo vrijeme od udesa,prije nikada nije presao 90C° osim ako ga bas forsiram na pisti npr., pa se bojim da mi je zbog tog problema vec 2x otisao hladnjak,i to oba puta na pisti,a nisam ga vele forsirao, u 10 minuta odradio 2-3 trke... evo danas promjenio,uredno ozračio,stavi permant i vozim se po gradu nabije 101 pa onda se upali jako ventilator i padne na 90 i opet sve tako...


Vrh
   
PostPostano: uto stu 19, 2013 5:11 pm 
Offline

Pridružen/a: čet srp 28, 2011 8:56 pm
Postovi: 118
Vozi: volvo s40 t4
Lokacija: Bjelovar
kod mene ti je isto tako.u normalnoj vožnji je temp 90 a kad po gradu gmižem u koloni onda na 101 uključi ventilator.ali to ti je prva brzina.mislim da drugu uključi tek negdje na 110.tak da mislim da nebi trebao imat problema sa tim.a ako to tako nije u redu onda ni sa mojim autom nije nešto u redu


Vrh
   
PostPostano: uto stu 19, 2013 6:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
neznam,prije udesa nikada nije skakala,max 95 ode, ovo mi opet ne djeluje normalno da i ljeti i zimi evo skace na 101 pa onda da ga pali pa sve tako


Vrh
   
PostPostano: uto stu 19, 2013 7:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
evo i ovaj hladnjak mi kapi na donjoj ćeliji u pm,sutra ce mi poslat sa vlastitog auta ovaj covjek... kaze mi kolega da moze biti termoprekidac,gdje se on nalazi i jel isti u svih benzinaca il je samo od T4 odgovara


Vrh
   
PostPostano: uto stu 19, 2013 7:41 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Nemaš ti termo prekidač.Svime upravlja komp motora.Provjerite senzor temperature na kučištu od termostata i sam termostat dali su ispravni.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: uto stu 19, 2013 11:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
aha,kako da provjerim, inace mislim da ne bi trebao biti skup,gledam po ebayu su zamjenski 10ak €,vjerujem da ne bi trebao ni u servisu biti skuplji vele ? i kako ga mogu provjeriti ?


Vrh
   
PostPostano: sri stu 20, 2013 8:59 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
U vadisu i autodati imas podatke koji mu je otpor kod pojedine temperature

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri stu 20, 2013 11:08 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
aha,mada evo uzet cu svakako termostat 17km~ 70kuna u ovlastenom zamjenski,samo ako ne bude do njega neznam do cega jos moze biti ? kada se vent inace treba paliti ?
i gdje mogu naci vadis,ja sam skinuo neki novi i nema sanse da udem,ulazi mi preko interneta i trazi da se logiram,a nemam se gdje ni registrirati


Vrh
   
PostPostano: sri stu 20, 2013 2:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da li ti nestaje rashladna tekućina i za vrijeme dok "novi" hladnjak još uvijek ne pušta?

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri stu 20, 2013 3:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
kako mislis ? nije mi nestajalo prije,mada je ovaj sto sam dobio puknut i curi kao moj stari pa ce mi sutra poslat novi hladnjak... mada evo kupio sam danas i promjenio termostat,jos cu i ventilatore stare staviti,neznam do cega moze biti,jer bojim se da problem nije ni bio do hladnjaka,jer nakon udesa vec 2 pustila,sada ovaj sto mi je u nedjelju otisao pustio po spoju onom plastika/aluminij

i usput evo stigao mi oil catch i nema pregrada nikakvih unutra,kako sad to isto da rijesim :/


Vrh
   
PostPostano: čet stu 21, 2013 8:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Mozda ti pomogne...nije isti auto...

Imao sam problem da se cesto ukljucuje i ostaje ukljucen ventilator. Bezveze sam mijenjao senzor temperature. Nisam sumnjao u termostat, jer sam stavio novi originalni 6 mj. prije.

Nikakva dijagnostika mi nije pomogla, osim sto se Kiki (hvala) cudio da je donje crijevo koje ide iz hladnjaka nedovoljno toplo...

Da, na kraju je ispalo da je neispravan termostat koji je nedovoljno otvarao, a na njega se skoro nije sumnjalo, jer je stavljen novi original kupljen u ovlaštenom servisu... ovaj put kupljen zamjenski i od tada sve OK.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 22, 2013 12:10 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Mene bi više brinulo ovo pucanje hladnjaka. Previsok pritisak u rashladnom sustavu uslijed puknuća glave, stubline, dihtunga glave i slično.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet stu 22, 2013 3:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Mene bi više brinulo ovo pucanje hladnjaka. Previsok pritisak u rashladnom sustavu uslijed puknuća glave, stubline, dihtunga glave i slično.
+1

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pet stu 22, 2013 8:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2003
Lokacija: ploče
nemojte covjeka plasiti, mozda termostat ne otvara.


Vrh
   
PostPostano: sub stu 23, 2013 12:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet srp 15, 2011 10:09 am
Postovi: 541
Vozi: Volvo V40 T4
Lokacija: Mostar
neznam je li dihtung,al sto znam za provjerit je valjda da li voda kuha.kvrči kako da kazem u posudi i dimi,to nije... termostat sam novi stavio i evo drugi hladnjak, nasuo sam prokuhanu vodu u njega,jos nisam permant nasuo, cekao sam da postigne radnu temperaturu i ozračio ga,nasuo optimalno vode i evo provozao se,temperatura u voznji mi se krece 89-93C°, jel to normalno da varira ? Onda sam ga parkirao u garazu i nakon koji minut stajanj je postigao 101C° i upalio ventilator (drugi sam ventilator stavio) i odmah je spustio temperaturu na 90, jel to sve uredu ?

i jos nesto,koji antifriz da naspem, G11,G12 ili bilo koji ?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan