Citat:
Baš popričao s punicom, ona radi u drugoj (većoj) osiguravajućoj kući. Kaže da i oni imaju gotove cjenike, ali još ne reagiraju (ne idu u javnost) jer čekaju poteze većih osiguravajućih kuća - konkurencije (malo su si bahati). Također, upozorila me da će u slučaju nezgode, ugovaratelj osiguranja moći regulirati svoja prava oko naplate isključivo u poslovnici gdje je ugovorio osiguranje. A tu je kao Generali zeznut jer ima malo poslovnica (nisam provjeravao)...
Eto, to su moje informacije od jučer navečer. Ako što više saznam, javim se pa možda sredimo još neki dodatni popustić nakon formiranja cjenika. U protivnom odo i ja u Generali, jer imam samo 25% bonusa, pa je svaka kunica važna...
Generali je prvi put izašao sa sličnim cjenikom 2008. godine pa mu nije dobio odobrenje jer je mutio vodu "velikim" igračima.
Konačno, s ulaskom u EU, ta ograničenja su se makla i svaka kuća može formirati svoj cjenik po svojim parametrima.
Što se tiče punice, bez uvrede, plaši malu djecu...
Vremenom će se uvesti da kad te ošteti npr. osiguranik herca,
ti nećeš ići u herc i natezati se s njima,
nego ćeš prijaviti štetu u svojoj osiguravateljskoj kući i tu rješavati odštetni zahtjev.
Do tada će puuuno vode proteći ispod savskog mosta....
Poslovanje se sve više seli u virtualni svijet i nema potrebe za stotinama ureda.
Svi koji rade u prodaji u mojoj firmi imaju "mobilni ured" - prijenosno računalo, vezu s netom, mobilni printer tako da stranka ne mora dolaziti u ured kako bi sklopila/ugovorila policu.
Ovo ti je link za prijavu štete sa svim uputama:
http://www.generali.hr/stete" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Uz naše procjenitelje, na raspolaganju su i vanjski procjenitelji koji se angažiraju po potrebi.
Na riječkom području Turk d.o.o. i DEKRA
A druge kuće neka još čekaju i kalkuliraju, jer zauvijek ostaje zapisano tko je
PRVI!
Ma sve ok. Ja sam prenosim kaj mi je rekla. "Mobilni ured" ima i ona već par godina, a susretljivost prije svega zavisi o osobi, manje firmi, bar iz mog iskustva...Ja sam ju shvatio da ćeš prijavu štete morati raditi u poslovnici, a ako njih nema puno, onda je to problem...
kaj se mene tiče, ja ne favoriziram nikoga, meni će kao i svima biti primarni cilj cijena, a zatim sve ostalo.