Sada je: ned tra 28, 2024 6:34 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri ruj 11, 2013 12:13 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 09, 2013 5:47 pm
Postovi: 38
Vozi: 850 GLT 20V
Lokacija: Rijeka
Od neki dan imam problem s miljenikom.
850-ka je prokuhala i otišla je glava motora.
Majstor je rekao da se toliko iskrivila da se ne može brusiti niti strojari što na njoj raditi. Očito mi ostaje potraga za novom glavom.
Zanima me da li njemu može pasati glava od 10V 1984ccm (B5202), odnosno od 20V (B5204) 1984 ccm?

_________________
http://bit.ly/1gtKk1E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 1:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1790
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
10v ti teoretski možeš pripasati, mada to ne bi radilo kako treba sigurno, a 20v bi trebala odgovarati, samo bi trebalo uporediti veličine ventila (mada su pretpostavljam isti), magistrala vode i ulja, "squish chamber" i ako je sve ok, obavezno prebaciti bregaste sa "stare" glave.


Kako si je uspio toliko pokriviti i što je onda sa ostatkom motora?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 7:26 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 09, 2013 5:47 pm
Postovi: 38
Vozi: 850 GLT 20V
Lokacija: Rijeka
Na autocesti mi se upalila lampica da mu fali vode. Temperatura mu je stalno bila na normalnoj razini, pa nisam alarmno stao odmah nego sam pričekao da dođem do proširenja da ne stojim u tunelu. Kad sam stao je počelo "dimiti" odnoso pariti iz posude za vodu.
Stao sam sa strane pomalo otvorio posudu, dodao sam 0,7 litre vode koliko sam imao za piti. Kasnije mi je mehaničar rekao da u prokuhani auto ne dodajem vodu već da ga pustim da se prirodno ohladi pa tek onda da sipam vodu.
Kako mi je poručio, samo bi glava trebala biti iskrivljena, ali nisam jučer bio kod njega samomi je preko starog poručio da sa ovom lavom neću moći sredti auto.

_________________
http://bit.ly/1gtKk1E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 9:12 am 
Offline

Pridružen/a: sub srp 28, 2007 11:02 am
Postovi: 119
Lokacija: Zagreb-Našice
glava s 10 ventila nejde gore, različita je od 20V


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 9:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Na autocesti mi se upalila lampica da mu fali vode. Temperatura mu je stalno bila na normalnoj razini, pa nisam alarmno stao odmah nego sam pričekao da dođem do proširenja da ne stojim u tunelu. Kad sam stao je počelo "dimiti" odnoso pariti iz posude za vodu.
Stao sam sa strane pomalo otvorio posudu, dodao sam 0,7 litre vode koliko sam imao za piti. Kasnije mi je mehaničar rekao da u prokuhani auto ne dodajem vodu već da ga pustim da se prirodno ohladi pa tek onda da sipam vodu.
Kako mi je poručio, samo bi glava trebala biti iskrivljena, ali nisam jučer bio kod njega samomi je preko starog poručio da sa ovom lavom neću moći sredti auto.
Obavezno si prekontrolirajte i blok, jer postoji dobra šansa da se i on prepigao.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 9:53 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Glava ti odgovara sa bilo kojeg turbaka od 850(čak i početni modeli S/V 70)nebitno dali je 2,0 ili 2,3.Atmosferci s 20 ventila imaju drukčije usisne kanale.Obavezno uz glavu ti treba i dekl (poklopac bregastih)jer su upareni i označeni brojevima.Ventile možeš kombinirati s onim od atmosferca jer su kataloški isti.
I obavezno pregledati blok jer se bojim da je i on dobio...

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 12:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da li si siguran da su ispušni ventili isti kod atmo i turbo motora??

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 12:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 09, 2013 5:47 pm
Postovi: 38
Vozi: 850 GLT 20V
Lokacija: Rijeka
Blok je pregledan. I majstor kaže da je dobar.
Znači, ako tražim motor - glavu mora biti od turbaka, ne mogu onaj model B5204 već mi treba B5204T ?!

_________________
http://bit.ly/1gtKk1E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 12:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Da li si siguran da su ispušni ventili isti kod atmo i turbo motora??
I mene je začudilo ali vadis je rekao da jesu :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 12:52 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Blok je pregledan. I majstor kaže da je dobar.
Znači, ako tražim motor - glavu mora biti od turbaka, ne mogu onaj model B5204 već mi treba B5204T ?!
B5204T,B5234T,B5204T2,B5234FT i sl.u toj varijaciji

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 1:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 09, 2013 5:47 pm
Postovi: 38
Vozi: 850 GLT 20V
Lokacija: Rijeka
S**nje.
A baš sam našao jednog dobrog, ali nije turbo.
Mislio sam ići po njega http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 24&asrc=fa" onclick="window.open(this.href);return false; pa uz glavu iskoristiti i raznu elektroniku koja mi treba. :doh:

Ima li tko iskustva, da li Čukman iz Lučkog može nešto srediti. Oni rade strojnu obradu glave.

_________________
http://bit.ly/1gtKk1E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 2:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
800€???? To je previše
Imaš ih u sloveniji za par sto eura i to reganih
Pred mjesec dana je prodan T5 2.3 u izvrsnom stanju regan mjesec dana za 500€

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 12, 2013 10:12 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 09, 2013 5:47 pm
Postovi: 38
Vozi: 850 GLT 20V
Lokacija: Rijeka
Ma dosta je, ali je auto s 88000km pa sam mislio raskopati dijelove jer nisu sigurno pohabani. Ovi od 300000 moraju izgledati gore nego moj.
Našao sam i po 400€, registrirani ali sa masu kilometara.

_________________
http://bit.ly/1gtKk1E" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 12, 2013 2:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Ne mora da znaci da je ovaj preso 88tkm... A, otkud znas da nisu pohabani? Mozda jesu.

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 12, 2013 4:38 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6555
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Nije ti habanje neko pravilo
Ja sam imao S40 cija je karoserija prešla 400000 km a i nije bilo previše znakova istrošenosti, motor je drugo dok sam isto tako vidio istih auta sa i više nego duplo manje km a karoseriski u 10x gorem stanju

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-...
740 2.3 turbo 90'-2022-...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan