Stavi crveni ATF....ako imaš kanal, navezi ga na kanal i digni ga malo (tj. koliko god može) na dizalicu dodatno sa suvozačeva strane.
Šaraf bi 17 ili 19, ne sjećam se više, ali mislim da je 17, uglavnom imaš dva, jedan iznad drugog, sa vozačeve strane (gornji za sipanje, donji za ispuštanje)...prvo odvrni gornji, pa ako sve bude ok s njim, onda odvrni i donji i pusti da se fino iscijedi ulje...
Dok se cijedi ulje, ti počisti nečim metalne opiljke sa magneta na šarafima, vidićeš na šta mislim.
Onda dizalicu prebaci na vozačevu stranu, zavrni donji šaraf (bilo bi lijepo da staviš nove bakarne podloške na oba), i na gornji sipaj (ako imaš pumpicu sa crijevom, olakšaće ti to život) ulje dokle god može...u M46 bi trebalo da ovom metodom stane nešto preko 1.5l ulja...što više uguraš, to bolje.
Onda zavrneš i drugi šaraf i to ti je to.
_________________ En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.
|