VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

850 TDI - vruč motor dugo vergla?
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10114
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  biker [ ned kol 11, 2013 10:21 pm ]
Naslov:  850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Eto ja jedan problem riješio a pojavio se drugi :angry-banghead:

Uglavnom motor je dugo verglao i prilično dugo mu trebalo da upali kad je bio potpuno hladan. Prije godišnjega bio ko Bosch majstora koji je pumpu "predihtao" zamijenjene opruge (jedna bila u dva dijela :mrgreen: ) i podešeno paljenje koje nije bilo pravilno podešeno.
Sad hladan auto pali na jedan krug anlasera, mirnije radi i manje dimi. Ja sav sretan, ali nakon nekoliko dana prvi put mi se pojavio novi problem! Znači kad stanem s potpuno zagrijanim (da ne kažem vručim) motorom i ponovo ga palim nakon 1-2 minute dogodi se da vrlo teško upali, ponekad treba i 10-12 sek. vrtit da primi :think: a ako je auto stajao 15 ili više minuta opet pali na dva-tri okreta!

S obzirom da mi je Bosch majstor trenutno na godišnjem i nedostupan, zanima me ima li tko ideju zbog čega se to događa, pogotovo ako je netko imao sličan slučaj.

Autor/ica:  hal9000f [ pon kol 12, 2013 1:56 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Citat:
Znači kad stanem s potpuno zagrijanim (da ne kažem vručim) motorom i ponovo ga palim nakon 1-2 minute dogodi se da vrlo teško upali, ponekad treba i 10-12 sek. vrtit da primi :think: a ako je auto stajao 15 ili više minuta opet pali na dva-tri okreta!

S obzirom da mi je Bosch majstor trenutno na godišnjem i nedostupan, zanima me ima li tko ideju zbog čega se to događa, pogotovo ako je netko imao sličan slučaj.
Nisam imao takav problem.

Ali, znam da kad je motor jako zagrijan da ECU odgadja paljenje. Pise u VADIS-u.

Mislim da to radi da sprijeci preranu detonaciju...ne znam tocno...

Kad palim jako zagrijan motor umj. na prvi zub (kad je hladan) pali nakon 2-3 sekunde. Tak je oduvijek...

Autor/ica:  biker [ pon kol 12, 2013 4:30 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Eto danas uspio dobit bošistu i kaže da pretpostavlja da je problem u senzoru koji očitava temperaturu motora i da ćemo to probat riješit s jednim relejom i otpornikom tako da i na vruče kod paljenja dane bogatiju smjesu.
Sad moram ovako do drugog tjedna dok se ne vrati s godišnjeg.

Autor/ica:  Turbodiesel [ pon kol 12, 2013 5:09 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

A čemu to, kad se može kupiti senzor, ako je do njega? A vjerojatno da jeste.

Autor/ica:  biker [ pon kol 12, 2013 6:22 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

A vidit ću i tu mogučnost, samo koliko sam ja shvatio senzor je vjerojatno ispravan ali s obzirom da je motor s 500 000 km nije baš u bajnom stanju, pa kad je vruč teško upali sa smjesom koja je predviđena po ECU. Sad kad čitam ovo šta je hal napisao čini mi se da je to bio razlog zbog kojega je prije reparature pumpe paljenje bilo prepano namješteno :think:

Autor/ica:  biker [ uto kol 13, 2013 11:42 am ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Eh, da zna li netko gdje se taj senzor nalazi?

Autor/ica:  nenad [ uto kol 13, 2013 2:58 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Sad ti čekaš mudro da se ja javima a? Iz mog iskustva u pravilu kad taj motor dugo vergla dok je vruč(ili neče uopče upaliti)izgubio je kompresiju.Pohabale se vodilice ventila i ventil dobro ne nalježe na svoje mjesto.Senzor kad zajebava(ako pričamo o senzoru temp motora,jer postoji i snzor temperature nafte koji se nalazi u boš pumpi)onda zna kazaljka temperature šetati gore dole i time nagovješčuje problem tog snzora.Za probu možeš ga promijeniti ,nalazi se na cijevu od hladnjaka onom gornjem tamo gdje ulazi u motor.Tokić facet zamjenski šifra:7.3126 puna cijena 141 kn. Eto

Autor/ica:  biker [ uto kol 13, 2013 4:20 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Sve sam se pitao gdje si dosad :mrgreen:

Kompresija nije kao na novom, točnije u rasponu od 24,5 pa do 28 bara. Budem probao ispitat senzor pa onda vidim dalje kak bude situacija.

Autor/ica:  nenad [ uto kol 13, 2013 5:29 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Kompresija mjerena na vručem ili hladnom motoru :?:

Autor/ica:  biker [ uto kol 13, 2013 10:17 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Nisam pitao ali mislim da na hladnom. To je bošista radio kad je pumpa slagana i midlim da je spominjao da se to radi na hladno provjereni su i grijači i svi su OK.

Autor/ica:  biker [ uto kol 13, 2013 10:20 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Inače večeras počeli brisači otkazivat! Svaki zamah sve sporiji a druga brzina uopće ne radi!
Baš me nešto krenulo :-(

Autor/ica:  biker [ sri kol 14, 2013 8:45 pm ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Eto problem brisača riješen metodom koju je dgovorcin opisao za zadnji brisač na V70. Uglavnom zbog prodora vode i oksidacije zablokirala osivina vozačkog brisača i to tako da sam je nakon skidanja jedva okrenuo cijevnim kliještima. Sve rastavljeno dobro očiščeno i podmazano tako da sad brisači lete!

Što se tiče paljenja danas s obzirom da je i vani bilo daleko ispod 30 stupnjeva nije bilo problema nit s paljenjem. Uglavom vidio sam gdje je senzor temperature ali se nisam stigao pozabaviti s njime, samo sam malo konektor nasprejao s kontakt sprejem, pa budem vidio kako bude dalje.

Autor/ica:  dgovorcin [ čet kol 15, 2013 11:30 am ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Drago mi je da je nekome moj savjet pomogao :-)

Autor/ica:  biker [ ned kol 18, 2013 10:58 am ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Ma već sam ja to prošle zime radio na svom zadnjem brisaču jer je isto bio zacvikan a bivši gazda je to riješio tako da je otpojio konemtor s motora brisača :-( Jedino se nisam sjetio fotkat i opisat postupak, za tvoj iscrpni opis i fotke skidam kapu - sigurno će nekom zatrebat.

Autor/ica:  hal9000f [ sri kol 21, 2013 9:37 am ]
Naslov:  Re: 850 TDI - vruč motor dugo vergla?

Citat:
Nisam pitao ali mislim da na hladnom. To je bošista radio kad je pumpa slagana i midlim da je spominjao da se to radi na hladno provjereni su i grijači i svi su OK.
FYI,
ne mogu sad naci PDF upute za mjerenje kompresije bas s onim standardnim poznatim alatom...
Tamo pise da se mjeri kompresija dok je motor na radnoj temperaturi :!:

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/