VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
5 vs 4 cilindra http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4031 |
Stranica: 7/8. |
Autor/ica: | tcode [ pet ruj 18, 2009 12:32 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Ma sve 5, i mb c220cdi ili e ima 170/177 ps, avensis 170 ps, mazda 180 ps .. ima toga sa 4cil , no kaj se ne odnosi ovdje samo na Volvo ili općenito 4 Vs 5 cil ?
Ja čitam naslov topica već treći put i dalje nigdje ne piše da se odnosi direktno na Volvo ![]() ![]() 2 nenad: ne bih ruku u vatru za tu izjavu stavio |
Autor/ica: | jopis [ pet ruj 18, 2009 12:37 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Kaj se tiče uglađenosti rada motora mislim da se tu niko nemože mjeriti s volvom
To se odnosi na nešto specifično ili??![]() Susjed tu na poslu je vozio od 2002.-2007. s60 2.4d običnog, on ga je novog kupio, e koji je to traktor bio nakon što je prešao 100.000km (nakon 2 godine...) Svaki put kad bi dao gas, odma bi me asocirao na ono govno od vw-ovog 1.9 tdi-a... |
Autor/ica: | BELA [ pet ruj 18, 2009 12:46 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Onda zanemarite moje postove, sorry ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet ruj 18, 2009 1:35 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Iako vjerujem da je Vjeranov davno okrenio 300 tkm, kad sam ga gledao prije godinu dana, dojam na mene je ostavio njegov rad u leru.
Kilometraza je vjerojatno skidana, i po mojoj procjeni je nesto preko 200k km, no 300 tesko. Auto je mrvicu losije ocuvan od S80 kojeg je moj stari imao prije i koji je prodan sa 120k km. Od tih 120, 118 je napravljeno na autoputu. Cekam da mi se javi frend dal mi njegov brat moze provjerit na STPu koje su unosene kilometraze prilikom tehnickog pregleda.
|
Autor/ica: | nenad [ pet ruj 18, 2009 6:50 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Od onih bmw-a opet ponavljamn v8 kaj smo gledali svi su nemirno radili,mečka od kuma kompresor,grublji rad motora nisam vidio u životu,a to su kakti auti klasu više od volva |
Autor/ica: | MARTY [ pet ruj 18, 2009 7:27 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Od onih bmw-a opet ponavljamn v8 kaj smo gledali svi su nemirno radili,mečka od kuma kompresor,grublji rad motora nisam vidio u životu,a to su kakti auti klasu više od volva
Igra Mečka ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet ruj 18, 2009 7:46 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Nenad, ne znam bas da se moze generalizirat pomocu usporedbe C200 kompressor i S80 T6. 540tke su druga prica - prvi nije skroz ispravan, za drugog vlasnik kaze da je sad savrseno miran otkako je zamijenio pumpu goriva. |
Autor/ica: | Vili [ sub ruj 19, 2009 12:55 am ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: @Vili - ako sam tebe ili nekog uvrijedio, oprosti, to mi nije cilj... ...
Pa nazvao si me Mercedesoljupcem. ![]() ![]() Za ovaj S350 sam skužio da je u pitanju auto koji je malte ne stalno u istoj kući, ali sam htio reći da i to dosta ovisi o samom vlasniku. |
Autor/ica: | jopis [ sub ruj 19, 2009 9:26 am ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: @Vili - ako sam tebe ili nekog uvrijedio, oprosti, to mi nije cilj... ...
Pa nazvao si me Mercedesoljupcem. ![]() ![]() Za ovaj S350 sam skužio da je u pitanju auto koji je malte ne stalno u istoj kući, ali sam htio reći da i to dosta ovisi o samom vlasniku. ![]() A naravno da sve ovisi o samom vlasniku, tu se u potpunosti slažem, al da je sreća ključni faktor, to je isto činjenica. Šta bi ti meni sad rekao, a i ostali na forumu, da je od našeg bivšeg šegrta ujak, prodao prije 2 godine Protona 415 benzinca, sa 350.000km, starog čini mi se 8 godina, (auto je održavan po isteku garancije kod nas), a da se nikad nije taklo u motor i mjenjač na tom autu, samo redovno održavanje tipa ulje, filteri, remenje, uz 2x godišnje mijenjanje amortizera, kugli i krajnika jer je frajer 3x tjedno s njim obilazio stoku u polju ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sub ruj 19, 2009 11:44 am ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Pa jasno da ce se Dacia Solenza manje kvarit od 5x skupljih auta kad se nema sta pokvarit ![]() |
Autor/ica: | Vili [ sub ruj 19, 2009 2:16 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Povratak na temu: 4 vs. 5 cilindara. U svijetu dizela, stvari stoje ovak. Ja sam jučer kažiprst i srednji prst nažuljo ablendajući četverocilindričnim dizelašima na auto putu. A bogme i benzincima. I isto tako i dizelašima i benzincuma sa 6 cilindara. I b6 motorima (b - čitaj bokser). |
Autor/ica: | jopis [ sub ruj 19, 2009 3:46 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Povratak na temu:
Lako ti se jučer bilo junačit po autoputu kad je bilo milijun auta od zg prema slavoniji, a 90% ih se vozi 100-110km/h 4 vs. 5 cilindara. U svijetu dizela, stvari stoje ovak. Ja sam jučer kažiprst i srednji prst nažuljo ablendajući četverocilindričnim dizelašima na auto putu. A bogme i benzincima. I isto tako i dizelašima i benzincuma sa 6 cilindara. I b6 motorima (b - čitaj bokser). ![]() |
Autor/ica: | Vili [ sub ruj 19, 2009 6:41 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Citat: Povratak na temu:
Lako ti se jučer bilo junačit po autoputu kad je bilo milijun auta od zg prema slavoniji, a 90% ih se vozi 100-110km/h 4 vs. 5 cilindara. U svijetu dizela, stvari stoje ovak. Ja sam jučer kažiprst i srednji prst nažuljo ablendajući četverocilindričnim dizelašima na auto putu. A bogme i benzincima. I isto tako i dizelašima i benzincuma sa 6 cilindara. I b6 motorima (b - čitaj bokser). ![]() Samo inače ne nabijem žulj blicajući. |
Autor/ica: | nenad [ sub ruj 19, 2009 7:03 pm ] |
Naslov: | Re: 5 vs 4 cilindra |
Citat: Nenad, ne znam bas da se moze generalizirat pomocu usporedbe C200 kompressor i S80 T6. 540tke su druga prica - prvi nije skroz ispravan, za drugog vlasnik kaze da je sad savrseno miran otkako je zamijenio pumpu goriva.
Da a s80 je u cvijetu mladosti naspram tih V8 ![]() |
Stranica: 7/8. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |