VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

razmisljam se o kupovini T4
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7757
Stranica: 6/12.

Autor/ica:  skyline [ čet pro 29, 2011 9:39 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

ne, nisi me razumeo :)
ovaj momak sto je sad vlasnik auta, koji je, obzirom da se prijatelj moje devojke, jako iskren sto se svega na autu tice, rekao mi je da navodno kada se porucuju karike za motor, ne porucuju se pre nego se motor otvori i vide oznake na karikama, te se prema tim oznakama porucuju

meni je to jako cudno, jer sumnjam da je volvo pravio nekih 68 varijanti motora, sa 1500 varijanti klipova, pa da svaka serija ima svoje karike, ali opet, nov sam u celoj ovoj materiji, pa necu da pricam napamet, vec pitam ljude koji se razumeju, tj vas :)

Autor/ica:  tcode [ čet pro 29, 2011 10:09 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Mislim da se niste razumjeli. Motor se prvo otvori da se vidi u kakvom stanju su košuljice cilindara. Mjeri se potrošenost i ovalnost, pa se shodno tome, bruse na jednu od tzv. specijala. A onda se prema tome uzimaju oversize klipovi i odgovarajuće karike.

Autor/ica:  skyline [ čet pro 29, 2011 10:26 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

mislim da smo se razumeli, jer je momak mehanicar a i ja se kontam dosta :), pritom, kaze da su cilindri odlicni
njegova prica se odnosila konkretno na nabavku bas odgovarajucih karika za taj motor

ali dobro, vidim da prvi put cujete za ovako nesto (kao i ja), tako da cu racunati da je on pogresno obavesten od strane osobe koja mu je davala takve informacije :)

Autor/ica:  nenad [ čet pro 29, 2011 10:56 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Citat:
ne, nisi me razumeo :)
ovaj momak sto je sad vlasnik auta, koji je, obzirom da se prijatelj moje devojke, jako iskren sto se svega na autu tice, rekao mi je da navodno kada se porucuju karike za motor, ne porucuju se pre nego se motor otvori i vide oznake na karikama, te se prema tim oznakama porucuju

meni je to jako cudno, jer sumnjam da je volvo pravio nekih 68 varijanti motora, sa 1500 varijanti klipova, pa da svaka serija ima svoje karike, ali opet, nov sam u celoj ovoj materiji, pa necu da pricam napamet, vec pitam ljude koji se razumeju, tj vas :)
da to stoji.Na klipovima su slovne oznake i prema tome idu i karike.Radi se o tome da su klipovi rađeni u tolerancijama na tisučinke milimetra(nemojte me sad ak sam fulao)u orginalu se stvarno tako naručuje.Ali iz iskustva sa zamjenskim koje su u jednoj mjeri to vozi.Vjerujem da sigurno ne toliko kao da su nove ali ide jer je razlika u cijeni ogromna.

Autor/ica:  skyline [ pet pro 30, 2011 9:29 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

koja je razlika u ceni i kvalitetu original vs. zamenski?

Autor/ica:  tcode [ sub pro 31, 2011 8:28 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Moj sa stock motorom i turbom prije i nakon tuninga. Od mod-ova tada je imao 3" ispuh, k&n panel filter zraka i 440 cc/min injektore.
slika

Autor/ica:  skyline [ pon sij 02, 2012 6:34 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

hebemti, dobio su jos jednu hondu torka :)
nego, zar nije stock t4 300nm na 2400rpm????

Autor/ica:  tcode [ pon sij 02, 2012 7:27 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

To je previse optimisticna brojka, ni meni nikad nije bilo jasno zasto su ga tako deklarirali kad je u realnosti daleko od toga.

Autor/ica:  miro06 [ pon sij 02, 2012 9:12 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

najveci okretni moment na 5500 okr/min?

Autor/ica:  tcode [ pon sij 02, 2012 10:33 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Tak je ispalo na valjcima. Inače, cesta je osjetno veće opterećenje od inercijskih valjaka i svaki turbo napuni dosta ranije nego što se po ovakvim grafovima vidi.

Autor/ica:  skyline [ pon sij 02, 2012 11:00 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

ja sam za sebe vukao paralelu sa sr20det u 200sx i to poredjenje koje sam pomenuo gore mozete videti i ovde

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=371" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=724" onclick="window.open(this.href);return false;

teoretski je i moguce, obzirom da T4 nosi "Bore / Stroke 81 / 90" za razliku od sx koji je square motor sa "86 / 86" plus sto nosi veci turbo od Volvoa, ali me sad zbunjuju ovi rezultati koje je tcode postigao na valjcima

Autor/ica:  tcode [ uto sij 03, 2012 9:11 am ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Pogledaj ovaj video, mislim da je vrlo znakovit za tebe. Doslovno :lol:.


Autor/ica:  skyline [ uto sij 03, 2012 6:49 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

ua plagijatori :)

Autor/ica:  skyline [ sri sij 04, 2012 1:18 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

sinoc sam provozao malo ovaj phase 1.5 koji sam gledao

za oko mi je zapala neobicno tvrda papucica za gas
tvrdja je od svega sto sam u poslednje vreme vozio, ukljucujuci aute kod mene u porodici, pa cak i onaj phase 2 sto sam nedavno vozio

inace, auto za razliku od drugog probanog zaista snazno povlaci sve do visokih obrtaja, jedino mi je malo cudan boost koji svoje pravo lice pokazuje tek od 3000rpm
i dotle auto, uz lag naravno, zadovoljavajuce povlaci, ali zurka pocinje tek od 3k rpm

da li su ova navedena zapazanja vezana za sve ili je to samo specificno za ovaj primerak?

Autor/ica:  tcode [ sri sij 04, 2012 1:25 pm ]
Naslov:  Re: razmisljam se o kupovini T4

Tvrda papučica gasa je obično zbog (pre)jake opruge na TB-u, može se zamijeniti mekšom.

Što se tiče "lag-a" do 3000 okretaja, on je uglavnom zbog izmučene opruge i membrane u waste gate-u, a nerijetko bude i popucano turbinsko kućište oko WG tanjurića, pa tamo "cure" ispušni plinovi, te se zbog toga turbo sporije spoola. Zna se dogoditi i da pukne membrana u recir. ventilu, pa i to može biti uzrok "lag-a".

Stranica: 6/12. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/