VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S60 2007. D5 vs 2,5T http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7319 |
Stranica: 6/9. |
Autor/ica: | milan [ uto ruj 20, 2011 3:39 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
tcode i ja bi krug ![]() ![]() ![]() ![]() Mislim da bi trebali otvoriti zabavni park i da plaćamo vožnje u tvom volveku ![]() a poslije grlimo kantu i veselimo se |
Autor/ica: | shomi [ uto ruj 20, 2011 8:52 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: tcode i ja bi krug
![]() ![]() ![]() ![]() Mislim da bi trebali otvoriti zabavni park i da plaćamo vožnje u tvom volveku ![]() a poslije grlimo kantu i veselimo se ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 21, 2011 9:26 am ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Hahahaha, veliš i tata bi sine ![]() |
Autor/ica: | milan [ sri ruj 21, 2011 10:40 am ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Hahahaha, veliš i tata bi sine
![]() Vozi Miško! Samo nemoj baš sa zavezanim očima. ![]() |
Autor/ica: | Vili [ čet ruj 22, 2011 2:38 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Evo, ispada ipak da nisam u pravu. C/p sa BMW foruma, a mislim da čovjek zna o čemu priča, jer mu povjest bolesti glasi: BMW M3 e36, BMW M3 e46, Alpina B5S, BMW M3 e90. Dobio je na probnu vožnju BMW 1M coupe, i usporedio sa svojim sadašjnim M3 e90, kojeg naravno pokreće v8 4.0 litre. Dotični kaže: "Ulje se konačno ugrijalo, ajmo vidjet kako to ide.... druga, cigla na gas. neka milisekunda zatisja nakon cega slijedi brutalan pritisak na pluca i stiskanje u sjedala. Ne mogu vjerovati da tako pritisce vec iz niskih okretaja. treca brzina ista stvar. Ok, ajmo biti bahati.. 50 km/h , 6. brzina flat out - i on opet skoro jednako vuce kao u drugoj. Neusporedivo u odnosu na V8 koji traži okrtaje da bi se pokrenuo, a i na I6 iz E46. Onako čisto po osječaju V8 je teški gubitnik na svakom međuubrzanju. Od 0-100 km/h ne znam tko bi pobijedio ali vjerujem da bi bilo izuzetno gusto" Eto. |
Autor/ica: | nenad [ čet ruj 22, 2011 3:12 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon ![]() |
Autor/ica: | tcode [ čet ruj 22, 2011 3:31 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Evo, ispada ipak da nisam u pravu.
Meni je samo žao što vjeruješ nekome sa BMW foruma, a nama ne.
C/p sa BMW foruma, a mislim da čovjek zna o čemu priča, jer mu povjest bolesti glasi: BMW M3 e36, BMW M3 e46, Alpina B5S, BMW M3 e90. Dobio je na probnu vožnju BMW 1M coupe, i usporedio sa svojim sadašjnim M3 e90, kojeg naravno pokreće v8 4.0 litre. Dotični kaže: "Ulje se konačno ugrijalo, ajmo vidjet kako to ide.... druga, cigla na gas. neka milisekunda zatisja nakon cega slijedi brutalan pritisak na pluca i stiskanje u sjedala. Ne mogu vjerovati da tako pritisce vec iz niskih okretaja. treca brzina ista stvar. Ok, ajmo biti bahati.. 50 km/h , 6. brzina flat out - i on opet skoro jednako vuce kao u drugoj. Neusporedivo u odnosu na V8 koji traži okrtaje da bi se pokrenuo, a i na I6 iz E46. Onako čisto po osječaju V8 je teški gubitnik na svakom međuubrzanju. Od 0-100 km/h ne znam tko bi pobijedio ali vjerujem da bi bilo izuzetno gusto" Eto. |
Autor/ica: | Vili [ čet ruj 22, 2011 7:52 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Meni je samo žao što vjeruješ nekome sa BMW foruma, a nama ne.
A gle.Moraš priznati sljedeće. Kad o takvim stvarima razgovaram s tobom, ne mogu zaboraviti na tvoj auto. Osim toga, ne znam ni kakva su ti iskustva s drugim autima, konkretno v8 motorima.Viperu vjerujem, zbog automobila koj je do sada vozio, i to ne da ih je probao jedan đir, nego su sve njegovi automobili, i sa svakim je napravio 100 tkm. I svi su bili stock, kada su u pitanju motori. Inače možda sam sutra u zagrebu, pa me smiješ još jednom razuvjerit. Pravit ću se da nisam napiaso ova dva posta. ![]() |
Autor/ica: | Vili [ čet ruj 22, 2011 7:53 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon
Pa, rade oni i v8 sa dvije turbine.![]() Ustvari, sad čak planiraju redni šestak sa tri turbine. |
Autor/ica: | Leonardo23 [ čet ruj 22, 2011 8:46 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Citat: Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon
Pa, rade oni i v8 sa dvije turbine.![]() Ustvari, sad čak planiraju redni šestak sa tri turbine. super mogli su i sad vi meni recite koliko su ti motori izdrzljivi ima 6 cilindara tri turbine nekih 2500 ccm i milijon konja ![]() |
Autor/ica: | Vili [ čet ruj 22, 2011 9:23 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Pa ako smo dobro shvatio, nekakav standard je da se motori projektiraju na radni vijek od min 300 tkm. Ostalo je stvar načina eksploatacije. Nisam konkretno čitao o čemu se ovdje radi, ali mislim da mu recimo registarsko punjenje ne stvara veće opterećenje nego što bi stvarala jedna turbina, samo u užem području rada. Dapače, samo su blok i klipnjače poštećene naglog udara jer snagu razvije u cijelom rasponu jednako. Koja će biti funcije treće turbine - nisam pazio - ne znam. E sad, osim toga, nek me isprave oni koji bolje znaju, ali smatram da nije broj turbina taj koji uzrokuje naprezanje. Mislim da manje štete prave tri tubine koje pušu 1 bar, nego jedna koja puše na 1,5 bara. Ili?? |
Autor/ica: | Branimir [ pet ruj 23, 2011 8:22 am ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Viperu vjerujem, zbog automobila koj je do sada vozio, i to ne da ih je probao jedan đir, nego su sve njegovi automobili, i sa svakim je napravio 100 tkm. I svi su bili stock, kada su u pitanju motori.
Viper, iz Rijeke? Ako da, lijepo ga pozdravi, znam ga još sa hr.rec.automobili newsa i pripadajućih druženja. Tak da se slažem za vjerovanje, čovjek je na mjestu makar vozi Bmw. ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ pet ruj 23, 2011 8:33 am ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Ne znam kak vi al ja bih nakon iskustva s V70 2.4 (170 KS) ipak najradije D5 sa (185 KS ako može). Karoserija može ostati V70, dapaće poželjno je. Nakon toga bih 2.4T ili 2.5T a na kraju ovo kaj sam do sada probavao, 2.4 atm. Čisto da se vratimo temi ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pet ruj 23, 2011 6:45 pm ] |
Naslov: | Re: S60 2007. D5 vs 2,5T |
Citat: Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon
Po onom kaj pisu, taj motor je bio zivi uzas (razvijanje snage i potrosnja). Pa sad ti vidi jel ga budala obustavila ili... ![]() ![]() |
Stranica: 6/9. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |