Sada je: sub srp 05, 2025 6:57 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 121 post ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 20, 2011 3:39 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
tcode i ja bi krug :pray: :pray: :pray: :pray:

Mislim da bi trebali otvoriti zabavni park i da plaćamo vožnje u tvom volveku :D

a poslije grlimo kantu i veselimo se


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 8:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri sij 05, 2011 12:37 am
Postovi: 354
Vozi: 850 T5 '94
Lokacija: Rijeka
Citat:
tcode i ja bi krug :pray: :pray: :pray: :pray:

Mislim da bi trebali otvoriti zabavni park i da plaćamo vožnje u tvom volveku :D

a poslije grlimo kantu i veselimo se
:auto-layrubber: :handgestures-thumbupright:

_________________
jednom VOLVO, uvijek VOLVO


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 21, 2011 9:26 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Hahahaha, veliš i tata bi sine :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 21, 2011 10:40 am 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: uto kol 03, 2010 12:07 pm
Postovi: 228
Vozi: S40 2.0 D
Lokacija: Karlovac
Citat:
Hahahaha, veliš i tata bi sine :D.

Vozi Miško! Samo nemoj baš sa zavezanim očima. :D


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 2:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Evo, ispada ipak da nisam u pravu.
C/p sa BMW foruma, a mislim da čovjek zna o čemu priča, jer mu povjest bolesti glasi: BMW M3 e36, BMW M3 e46, Alpina B5S, BMW M3 e90.
Dobio je na probnu vožnju BMW 1M coupe, i usporedio sa svojim sadašjnim M3 e90, kojeg naravno pokreće v8 4.0 litre.
Dotični kaže:

"Ulje se konačno ugrijalo, ajmo vidjet kako to ide.... druga, cigla na gas. neka milisekunda zatisja nakon cega slijedi brutalan pritisak na pluca i stiskanje u sjedala. Ne mogu vjerovati da tako pritisce vec iz niskih okretaja. treca brzina ista stvar. Ok, ajmo biti bahati.. 50 km/h , 6. brzina flat out - i on opet skoro jednako vuce kao u drugoj. Neusporedivo u odnosu na V8 koji traži okrtaje da bi se pokrenuo, a i na I6 iz E46. Onako čisto po osječaju V8 je teški gubitnik na svakom međuubrzanju. Od 0-100 km/h ne znam tko bi pobijedio ali vjerujem da bi bilo izuzetno gusto"

Eto.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 3:12 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon :!: Sad si razmislite kaj bi bilo da se taj razvoj nastavio

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 3:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Evo, ispada ipak da nisam u pravu.
C/p sa BMW foruma, a mislim da čovjek zna o čemu priča, jer mu povjest bolesti glasi: BMW M3 e36, BMW M3 e46, Alpina B5S, BMW M3 e90.
Dobio je na probnu vožnju BMW 1M coupe, i usporedio sa svojim sadašjnim M3 e90, kojeg naravno pokreće v8 4.0 litre.
Dotični kaže:

"Ulje se konačno ugrijalo, ajmo vidjet kako to ide.... druga, cigla na gas. neka milisekunda zatisja nakon cega slijedi brutalan pritisak na pluca i stiskanje u sjedala. Ne mogu vjerovati da tako pritisce vec iz niskih okretaja. treca brzina ista stvar. Ok, ajmo biti bahati.. 50 km/h , 6. brzina flat out - i on opet skoro jednako vuce kao u drugoj. Neusporedivo u odnosu na V8 koji traži okrtaje da bi se pokrenuo, a i na I6 iz E46. Onako čisto po osječaju V8 je teški gubitnik na svakom međuubrzanju. Od 0-100 km/h ne znam tko bi pobijedio ali vjerujem da bi bilo izuzetno gusto"

Eto.
Meni je samo žao što vjeruješ nekome sa BMW foruma, a nama ne.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 3:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Citat:
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon :!: Sad si razmislite kaj bi bilo da se taj razvoj nastavio
slika

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 7:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Citat:
Meni je samo žao što vjeruješ nekome sa BMW foruma, a nama ne.
A gle.Moraš priznati sljedeće. Kad o takvim stvarima razgovaram s tobom, ne mogu zaboraviti na tvoj auto. Osim toga, ne znam ni kakva su ti iskustva s drugim autima, konkretno v8 motorima.
Viperu vjerujem, zbog automobila koj je do sada vozio, i to ne da ih je probao jedan đir, nego su sve njegovi automobili, i sa svakim je napravio 100 tkm. I svi su bili stock, kada su u pitanju motori.
Inače možda sam sutra u zagrebu, pa me smiješ još jednom razuvjerit. Pravit ću se da nisam napiaso ova dva posta. :angelic-green:


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Citat:
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon :!: Sad si razmislite kaj bi bilo da se taj razvoj nastavio
Pa, rade oni i v8 sa dvije turbine.
Ustvari, sad čak planiraju redni šestak sa tri turbine.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 8:46 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6572
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon :!: Sad si razmislite kaj bi bilo da se taj razvoj nastavio
Pa, rade oni i v8 sa dvije turbine.
Ustvari, sad čak planiraju redni šestak sa tri turbine.

super mogli su
i sad vi meni recite koliko su ti motori izdrzljivi ima 6 cilindara tri turbine nekih 2500 ccm i milijon konja
:think:

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 22, 2011 9:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Pa ako smo dobro shvatio, nekakav standard je da se motori projektiraju na radni vijek od min 300 tkm. Ostalo je stvar načina eksploatacije.
Nisam konkretno čitao o čemu se ovdje radi, ali mislim da mu recimo registarsko punjenje ne stvara veće opterećenje nego što bi stvarala jedna turbina, samo u užem području rada. Dapače, samo su blok i klipnjače poštećene naglog udara jer snagu razvije u cijelom rasponu jednako. Koja će biti funcije treće turbine - nisam pazio - ne znam.
E sad, osim toga, nek me isprave oni koji bolje znaju, ali smatram da nije broj turbina taj koji uzrokuje naprezanje. Mislim da manje štete prave tri tubine koje pušu 1 bar, nego jedna koja puše na 1,5 bara.
Ili??


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 23, 2011 8:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Viperu vjerujem, zbog automobila koj je do sada vozio, i to ne da ih je probao jedan đir, nego su sve njegovi automobili, i sa svakim je napravio 100 tkm. I svi su bili stock, kada su u pitanju motori.
Viper, iz Rijeke? Ako da, lijepo ga pozdravi, znam ga još sa hr.rec.automobili newsa i pripadajućih druženja. Tak da se slažem za vjerovanje, čovjek je na mjestu makar vozi Bmw. :mrgreen:

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 23, 2011 8:33 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ne znam kak vi al ja bih nakon iskustva s V70 2.4 (170 KS) ipak najradije D5 sa (185 KS ako može). Karoserija može ostati V70, dapaće poželjno je. Nakon toga bih 2.4T ili 2.5T a na kraju ovo kaj sam do sada probavao, 2.4 atm.
Čisto da se vratimo temi :-)

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pet ruj 23, 2011 6:45 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Najžalosnije je to kaj je BMW početkom sedamdesetih imao turbaka(2002)i onda je neka budala to obustavila.Kao V8 je zakon :!: Sad si razmislite kaj bi bilo da se taj razvoj nastavio
Po onom kaj pisu, taj motor je bio zivi uzas (razvijanje snage i potrosnja). Pa sad ti vidi jel ga budala obustavila ili... ;)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 121 post ]  Stranica Prethodna 1 ... 4 5 6 7 8 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan