VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Promjena motora
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=328
Stranica: 6/12.

Autor/ica:  ruka [ pon lis 08, 2007 10:34 am ]
Naslov: 

U centru Udina su te pumpe-dvosjed, a na tom djelu autoceste ga ima sto posto na onoj pumpi pred trstom kad se vraćaš, tamo sam ja točio i subotom i nedeljom. Al sve u svemu, kad sve skupa zbrojiš, ne bi ti djelovi bili ipak malo preskupi na kraju?

Autor/ica:  nenad [ uto lis 09, 2007 1:50 pm ]
Naslov: 

Evo jedno pitanjce za sve pa da vidmo savjete.Taj moj motor ima promjer cilindara ravno 81 mm.E sad motor je bio kod strojara i on je izmjerio da cilindri stvarno imaju taj promjer u donjem i središnjem dijelu ali u gornjem pri vrhu imaju odstupanje negdje oko 0.20 mm tj imaju 81,20 mm.On mi savjetuje brušenje i stavljanje novih klipova i karika ali mislim da je to preskupa investicija.On kao kaže da če i ovako funkcionirati ali je moguće da će biti malo povečana potrošnja ulja.On kaže da bi inaće to morao brusiti na drugu specijalu tj 81,40mm jer ako sad ima 81.20mm treba mu još malo lufta za brušenje.Pa molim ako ima tko kakva iskustva oko ovog problema da se izjasni.

Autor/ica:  dgovorcin [ uto lis 09, 2007 3:19 pm ]
Naslov: 

Citat:
Evo jedno pitanjce za sve pa da vidmo savjete.Taj moj motor ima promjer cilindara ravno 81 mm.E sad motor je bio kod strojara i on je izmjerio da cilindri stvarno imaju taj promjer u donjem i središnjem dijelu ali u gornjem pri vrhu imaju odstupanje negdje oko 0.20 mm tj imaju 81,20 mm.On mi savjetuje brušenje i stavljanje novih klipova i karika ali mislim da je to preskupa investicija.On kao kaže da če i ovako funkcionirati ali je moguće da će biti malo povečana potrošnja ulja.On kaže da bi inaće to morao brusiti na drugu specijalu tj 81,40mm jer ako sad ima 81.20mm treba mu još malo lufta za brušenje.Pa molim ako ima tko kakva iskustva oko ovog problema da se izjasni.
Ak već imaš sve u djelovima i slažeš za sebe, onda složi kak se spada. Bude nekaj duže trajalo i više koštalo al bu kak se spada. Nemam iskustva al sam se ipak javil :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  KIKIR6 [ uto lis 09, 2007 10:26 pm ]
Naslov: 

Ako hoćeš imati dobar motor najbolje ti je da brusiš, jer normalan luft između karike kad se zatvori u cilindru je 0,20 pa sad pridodaš onih 0,20 koliko je potrošen cilindar dođeš do brojke od cca 0,40 a 0,45 je max. koji smije biti.

Znači kad se još malo potroši bude ti dimil i trošil ulje, to se na početku kad budu nove karike nebude događalo, ali se bude jako brzo počelo događati, baš iz razloga što je cilindar potrošen u konus budu se brže trošile karike.

E sad si ti odluči....... :?: dali pričekati sa ugradnjom i složiti motor kak spada ili ga ugraditi pa za cca godinu dana raditi generalku.

Autor/ica:  mikey_rs [ sri lis 10, 2007 4:09 pm ]
Naslov: 

I ja sam da se posel napravi kak spada pa da traje. Ionak ti imaš auto koji voziš pa i ne moraš to odma složiti, tj. ne budeš bez auta. Zato pomalem složi kak spada neg zbrljat na brzinu.

Autor/ica:  ronnie [ sri lis 10, 2007 9:34 pm ]
Naslov: 

Definitivno si ga slozi kako se spada! To sam ti rekao kad si ga kupio, tako ces biti siguran da si barem motor slozio tip-top!

Autor/ica:  nenad [ sub lis 13, 2007 5:11 pm ]
Naslov: 

Evo malo da si ne mislite kak ja niš ne delam :wink:
slika

slika

slika

slika


I super je ovo 5 cilindara,samo x4 ventila pa ti braco sve očisti pošlajfaj uredi al zatu bu motorček dobro dihal 8)


Ps.Jedan ventilček je bil skuren pa sam ga moral mijenjati.Ispod ruke 50kn :wink:

Autor/ica:  iggy [ sub lis 13, 2007 8:37 pm ]
Naslov: 

Koja hrpa ventila :shock: :shock: :shock:
Ja sam bio oduševljen sa 16V, sve dok ih nisam morao sređivati :( i kupovati podizače.

Autor/ica:  dugi [ sub lis 13, 2007 10:52 pm ]
Naslov: 

.8V je zakon :wink:

Autor/ica:  tcode [ sub lis 13, 2007 11:13 pm ]
Naslov: 

Ventili..

http://gizmodo.com/gadgets/fourstroke-a ... oplay=true

i onda se čudite kak se dogodi da izgori? A cijelo vrijeme su, jadni, u vatri :lol:

Autor/ica:  KIKIR6 [ sub lis 13, 2007 11:43 pm ]
Naslov: 

Ljepo, samo ti radi,, i napravi to pošteno da te kasnije dobro služi..


PS: daj si zamisli kak je to raditi na V8 imaš lijepo dvije glave sa po 16 venila =32 , a ja sam imal sreće da to radim u roku dva tjedna na 2 auta ( nemojte se bojati..... nisu bili Volvo)

Autor/ica:  gonzo [ sub lis 13, 2007 11:46 pm ]
Naslov: 

540i :lol: :lol: :lol:

Autor/ica:  ronnie [ pon lis 15, 2007 10:09 am ]
Naslov: 

Citat:
540i :lol: :lol: :lol:
Ha, ha! :D :wink:

Autor/ica:  KIKIR6 [ pon lis 15, 2007 10:39 am ]
Naslov: 

Citat:
540i :lol: :lol: :lol:
+535+za dva mjeseca 530, bila je to sezona šlajfanja ventila :lol:

Autor/ica:  V40 neno [ čet lis 25, 2007 8:18 pm ]
Naslov: 

Ajde imenjace osvjezi malo topic.Di je zapelo,trebas pomoc :?: :?: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stranica: 6/12. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/