VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Heico
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2932
Stranica: 6/14.

Autor/ica:  gonzo [ pet pro 19, 2008 12:24 pm ]
Naslov:  Re: Heico

turbo koji je na tvom motoru bi trebao bit kkk k16 ak se ne varam i integriran je u ispušnu granu.

Autor/ica:  dugi [ pet pro 19, 2008 12:36 pm ]
Naslov:  Re: Heico

:text-worthless: :whistle:

Autor/ica:  tcode [ pet pro 19, 2008 12:36 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Znam da taj turbo kit može i više, zapravo se pitam koliko sam motor može podnijeti? Sumnjam da je to igdje dostupno kao službeni podatak, tako da mi jedino preostaje iskustvena metoda, što bi značilo da bih trebao naći nekoga tko je probao ugraditi GT2871r kit na motor kao moj.. :think:
To je pitanje na koje ti nitko ne može dati odgovor, jer ovisi od jednog do drugog primjerka. Primerice, uspio sam popigati klipnjaču na T4 motoru sa samo 240KS, zamijenio motor (starijieg godišta nego li je bio moj) koji, eto, do dana današnjeg trpi i debelo preko 300KS :). Ono što ti sa sigurnošću mogu tvrditi je da će ti motor manje patiti sa većim turbom nego sa manjim, pri istoj snazi. Veći turbo jednostavno kasnije i linearnije razvija okretni moment, a to je presudno za život klipnjača.

Autor/ica:  tcode [ pet pro 19, 2008 12:37 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
:text-worthless: :whistle:
+1 :D

Autor/ica:  Kova [ pet pro 19, 2008 3:29 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
:text-worthless: :whistle:
Kak me pere! Ali s pravom.. :)

Od sramote sam izašao pred kuću (unatoč kiši) i poslikao Volva s mobitelom, Nisu neke slike, ali bolje išta nego ništa.. :)

Privitak/ci:
DSC00018 (Medium).JPG
DSC00018 (Medium).JPG [ 63.94 KiB | Pogledano 3414 puta. ]
DSC00017 (Medium).JPG
DSC00017 (Medium).JPG [ 57.9 KiB | Pogledano 3414 puta. ]
DSC00015 (Medium).JPG
DSC00015 (Medium).JPG [ 63.38 KiB | Pogledano 3412 puta. ]

Autor/ica:  dugi [ pet pro 19, 2008 3:32 pm ]
Naslov:  Re: Heico

:clap: :text-thankyouyellow:

Autor/ica:  Kova [ pet pro 19, 2008 3:59 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
:clap: :text-thankyouyellow:
Nema na čemu! :)

Autor/ica:  iggy [ pet pro 19, 2008 6:24 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Kak me pere! Ali s pravom.. :)

I treba, 5 stranica postova i takav auto, a niti jedne slike! :naughty: :wink:

Autor/ica:  Branimir [ ned pro 21, 2008 10:18 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
I treba, 5 stranica postova i takav auto, a niti jedne slike! :naughty: :wink:
Šta mislite, je li ova tema više za rubriku Tuning, ili da je ostavim tu? Brojim prvih 5 glasova (demokracija na djelu). 8)

Autor/ica:  nenad [ ned pro 21, 2008 1:18 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Ma ostavi ovdje ipak se radi o c70 kojeg baš i nemamo na tapeti :wink:

Autor/ica:  Kova [ pon pro 22, 2008 10:02 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Znam da taj turbo kit može i više, zapravo se pitam koliko sam motor može podnijeti? Sumnjam da je to igdje dostupno kao službeni podatak, tako da mi jedino preostaje iskustvena metoda, što bi značilo da bih trebao naći nekoga tko je probao ugraditi GT2871r kit na motor kao moj.. :think:
To je pitanje na koje ti nitko ne može dati odgovor, jer ovisi od jednog do drugog primjerka. Primerice, uspio sam popigati klipnjaču na T4 motoru sa samo 240KS, zamijenio motor (starijieg godišta nego li je bio moj) koji, eto, do dana današnjeg trpi i debelo preko 300KS :). Ono što ti sa sigurnošću mogu tvrditi je da će ti motor manje patiti sa većim turbom nego sa manjim, pri istoj snazi. Veći turbo jednostavno kasnije i linearnije razvija okretni moment, a to je presudno za život klipnjača.
Evo kakav je odgovor stigao iz aptuninga:

This engine has been very strong and it can take the 450HP max of the
GT3071R without internal modification. Just injectors, intercooler
and tuning.

Thank yoU!


Quoting Krunoslav Kovacic <krunoslav.kovacic@gmail.com>:

> Hi!
>
> Are there any other changes that need to be done on the T5 engine
> when installing GT3071R Turbo Kit for Volvo C30 T5 (beside adopting
> the ECU)?
>
> Is the engine capable of such increase in power without any other
> modifications?
>
> Regards,
> Krunoslav Kovacic

Autor/ica:  tcode [ pon pro 22, 2008 2:54 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Ja bih tu izjavu uzeo sa debelom rezervom. No unatoč tome, kao što već prije rekoh, uz pametan tuning, mislim da nije nerealno očekivati zdravih 350+ KS.

Autor/ica:  Kova [ pon pro 22, 2008 3:50 pm ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Ja bih tu izjavu uzeo sa debelom rezervom. No unatoč tome, kao što već prije rekoh, uz pametan tuning, mislim da nije nerealno očekivati zdravih 350+ KS.
Svakako si u pravu, i ja je uzimam s debelom rezervom. Brinu me klipnjače, baš mi se ne kupuje novi motor, a niti mi se mijenjaju klipnjače (tak jako baš nisam zapeo za taj dobitak u snazi). Jednostavno ne znam gdje bih dobio pouzdanu informaciju.. :think:

Poslao sam mail i Slovencima u RSR pa bumo vidjeli kaj budu oni rekli..

U idućem mailu čovjek je rekao da mi nebi preporučio GT2871R nego GT3071R (rekao je da je to baš dobro pogođena turbina, zazvučalo mi je poznato! :) ), i da je uvjeren da će za 350KS i 450Nm to ići i sa tvorničkim injektorima.

Autor/ica:  Kova [ uto pro 23, 2008 10:42 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču
A u toj varijanti nadam se nebudem dobivao nikakve poruke greške jer će se neki senzor buniti radi katalizatora od 100 cela, jel tak?

Autor/ica:  zlaya [ sri pro 24, 2008 9:34 am ]
Naslov:  Re: Heico

Citat:
Citat:
Svaka čast na opisu ali po meni tu definitivno fali dobar spuh, kako Gonzo kaže 3" 100 cela kat i to bi zaokružilo ovu tvoju priču
A u toj varijanti nadam se nebudem dobivao nikakve poruke greške jer će se neki senzor buniti radi katalizatora od 100 cela, jel tak?
Ne nebi trebalo jer to je ipak kat koji je puno protočniji i obavljat će svoju funkciju, ja na svom auto nemam kat i pali se odmah lampica čim ga stavim gasi se.

Stranica: 6/14. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/