VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
XC-60 http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=987 |
Stranica: 5/6. |
Autor/ica: | Hong Kong [ sub svi 30, 2009 7:44 am ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Evo konacno da po drugi put sjednem u XC60 i nekoliko dana ga vozim. Moja zapazanja su sljedeca i iskljucivo bazirana na to, da NE volim dizel motor i necu ga nikada kupiti !!! Zasto? Citaj dalje. Cijena preko 64.000 eura XC60 sa jacim dizelskim motorom ne D5. Neznam ni kako se zove. Niti necu da znam.T6 ili spora krava. Prvi osjecaj sjesti iz siroko velikog raskosnog XC90 u manji Xc60 je kao da si sjeo u konzervu sardina. Motor se pali barem meni kao traktor Ferguson brmrmrmrmrmrmr i onda je miran sve dok... Nista krenemo na voznju do mora... (mini Slo Sea) Motor ima automatski mjenjac koji nema pojma niti je blizu logike benzinskog motora. Neznam zasto ali moj xc90 ima learn funkciju i javlja se veoma efikasno dok ovaj spava. POkusavao sam da mu dodam malo skole kod preticanja ma kaki zaboravi. Glup ko daska. Voznja preko 2000 okretaja je jos nekako zivahna i auto lijepo potegne kad treba. Da ali pogledajte onda potrosnju strasnog dizel motora sa takom voznjom gdje moras hcoes neces dizati okretaje da potegne iz spore krave radom na autocesti. preko 12 litara. Cim okretaji padnu pod 2500 dragi moji to je nepokretna kanta i veoma opasan auto za sve koji zele da se ubacuju, brze zamjene traku cak i u gradu to je za mene bio sok. Istina. Dolazim sa 2.5T motora. ALi i prijatelj je rekao Branko motor pod 2000 treba telegram, da posalje mjenjacu signal. Vozio sam 100 na sat i okretaji naravno pod 2000. Idemo dalje. Na autocesti vozim normalno i naravno okretaji padnu pod 2500 i pokusam na normalan nacin, da predjem na lijevu traku bez da bi dao kick down da bi motor potegnuo e tu je Volvo XC60 totalno zasrao tehnologijom pa neka misle sto god hoce. Nema proznosti, nema dinamike niti ubrzanja kad to trebas. Jer dovoljan je mali gas na gore, da ti motor prebaci ne samo jednu ili dvije brzine nize a onda je to svima jasno, da se odraza u potrosnji, bespotrebnom koristenju snage samo za neku normalnu voznju-promjenu trake. Da ne govorim ako je to uzbrdica onda posebno bolje je takav auto imati sa obicnim mjenjacem. Ali ko to jos koristi. U nekim cudnim momentima cijeli auto je vibrirao od motora i pokusavao sam da nadjem razlog...jednostavno na odredjenim okretajima dizel se trese bespotrebno i prenosi uzasne vibracije koje barem mene smetaju na cijelu kabinu, armatura se tresla da o nekim dijelovima unutar auta ne govorim. Na dugoj voznji na vecim okretajima auto ide lijepo ali ovakav auto za skoro 70.000 eura kad dodas jos kasko od 2800-3000 Eura na nov auto necete dobiti manje 100% i malo dodatne opreme nije vrijedan svojega imena, svoje reputacije i ranga. Za te novce mozes dobiti dva puta bolje. Bez reklame. p.s. ovo je samo moje zapazanje zato bez zamjere. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | robert.g06 [ pon lip 01, 2009 12:21 am ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
e branko, branko... novi dizel a ti njega tiskas ![]() ![]() dizla novoga se nesmije ni u ludilu prek 3000okretaja dok se motor ne razradi... ocito je prije tebe isto bil neki takav kaj ga je tiskal, pa zato motor vibrira... ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ pon lip 01, 2009 6:08 am ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Taj auto vec ima 9000 km. Mojega sam tako fino razradjivao bez brige. NIsam divljak i kad nije moj auto. Kratko i jasno dizel je za penzionere i kamiondjije. ![]() |
Autor/ica: | robert.g06 [ pon lip 01, 2009 2:26 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Citat: Taj auto vec ima 9000 km.
a je 9000, al velim.. jos ga treba cuvati, a i mozda ga neko prije tebe nije cuval..Mojega sam tako fino razradjivao bez brige. NIsam divljak i kad nije moj auto. Kratko i jasno dizel je za penzionere i kamiondjije. ![]() ja sam vozil c30 2.0d od biskupa, onaj crveni r design, imal je 13000km, pa mi prodavac kaj je isel s menom nije dal ni pomisliti na vece okretaje... veli... treba cuvati motor do prve izmjene ulja maksimalno!! ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ uto lip 02, 2009 8:08 am ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
E sad dobro slusaj. Sve to su price za malu djecu koju su nam na starim autima ufuravali tatike i majstori sto je za ona vremena bilo tacno. Danasnja tehnologija i obrada materijala je tri puta bolja i tacnija zato je i taj uvodni dio uveliko smanjen. Naravno treba ga razraditi ali zao ne kao prije 20 godina. Isto je kao i sa paljenjem motora rekli su neka se malo ugrije motor pa onda kreni...KRIVO. NIsam samo ja ovakve kritike dao na dizel motor od Volva nego cijeli svjet i strucnjaci koji se kuze u motore. Pod 2000 okretaja je mrtva krava. Pokusaj testiraj pa napisi svoja zapazanja koja cemo sa veseljem citati. zato smo tu.Lijep pozdrav iz Slovenije. Branko |
Autor/ica: | gonzo [ uto lip 02, 2009 8:05 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
evo branko dva linka pa malo prostudiraj ![]() http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=100" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=873" onclick="window.open(this.href);return false; |
Autor/ica: | Hong Kong [ uto lip 02, 2009 9:30 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Hvala hocu. Ti podaci su jedno osjecaj voznje je sasvim drugo. Vozio sam ga i sta vrijedi kad ima veliku rupetinu do 2000 okretaja, ja na 1500 imam svu snagu sa mojim. Vozio i BMW X5 3.0 dizel do RIminija i nazad ma daj 12,6 litara normalne voznje. Ovaj isto tako kad ga malo potjeram. I? Gdje je onda stednja dizela? Gdje je uzitak u voznji? Kad nemozes preticati na autocesti a da ne dignes okretaje dizela na 4000 ...bljak, fuj pa smrdi...predamnom vozi Audi neki novi nabrijani kad je dao gas kao da potegne hahaha ispustio je crni oblak dima, da su svi auti iza njega morali da ukljuce maglenke da bi sta vidjeli hahahaha ![]() ![]() Ali uskoro se necu brinuti o tome vise jer ce doci novi auto. Taj ima dosta konja za cijelu ergelu Lipicanera u Sloveniji. ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto lip 02, 2009 10:21 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
nije ti to rupetina sa 2000rpm sa tim dieselom,već su to okretaji gdje on počinje silovito ubrzavat jer je od tih obrtaja najjači i tu ima brdo Nm, i zato ti se čini da ima turbo rupu, a ono što tebe poslje hebe je jer se ti motori vrte samo do nekih 4300-4500rpm pa ti se čini jako kratko jer si naučio na benzinca koji se vrti do 6500rpm. a teza da tvoj auto ima svu snagu na 1500 rpm nije točna jer ako proučiš one dijagrame koje sam ti poslao vidjet ćeš da tvoj auto ima max snagu na nekih 5000rpm i max okretni na cca. 4000rpm. onak iz iskustva nisam vidio nikad u životu ni jednog nabijenog benzinca koji ima max sve pri tako niskim obrtajima. uglavnom moj savjet je,nevjeruj guzometru nego ako imaš priliku stani jednom protiv tog xc diesela na semafor i probaj jer baš me zanima razlika onak iz prve ruke. poz |
Autor/ica: | Hong Kong [ uto lip 02, 2009 11:51 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
hahaha bas si me nasmijao. Ja imam instant traction. Kao drugo ne govorim o tabelama nego o iskljucivo voznji, testu, dugoj voznji. mojega auta evo tacno 3 godine i dizela Volvo. Moj auto dragi moj mozda ima najjacu snagu na 5000 okretaja ali ima je i na 1500- pa dalje...niskoturazni turbo ne visoko. Gledaj malo Volvo karakteristike i dacu ti da ga vozis. Kao drugo na startu niti jedam AlfaRomeo koji nema preko 2000 kubika nema sanse kod starta samnom. testirano nekoliko puta na driftingu. jedino onaj sa 3000 V motorom ili sta je vec je krenuo kako treba ali sam ga veoma brzo stignuo. Razlika? 2400 kg ili 700 kg tezine? Drugo ne zaboravi, da je moj auto tezak skoro 2.5 tone. Ubrzanje koje ima od nule ili kod 1200 okretaja je impresivnoza tako veliki auto. To je svako rekao ko ga je probao voziti. A ipak je samo djip. Dizel XC60 nije da ima rupu-nego je mrtva krava dok ne predje 2200 okretaja. Kazem ti, vozim ga na autocesti-100 na sat-okretaji pod 2000 imas gore sliku i hocu da se ubacim moram dignuti okretaje barem do 3200 sa tim potrosnju na nenormalnih 12,3 litara ??? Halloo koji ce ti k. onda dizel? Koji trosi 13 litara.? Da ga vozis po gradu kao penzioner ili onaj janez koji hoce da mu auto trosi 5 litara -dobro mu je napisal jedan kupi si baciklo? Dacu ti moj auto pa probaj sta radi od nule, sa 1100 okretaja turbo i kad ga dignes na 5000. A najbolji start ima kad ga ne zaustavis totalno na semaforu nego je u pokretu barem malo...ludooooooooooooooo ![]() Zao Volvo XC60 dizel sa BMW X5 3.0 dizel prosli mjesec su me uvjerili, da je to motor za stedljive, spore vozace, lijencine i penzionere a da sinove kamiondjija sam zaboravio hahaha Dizel fuj. Zakljucak XC60 dizel motor nema sanse prema benzincu sa plinskom instalacijom. Da o uzivanciji voznje ne govorim. Bez zamjere dizelasi to je samo moje subjektivno i objektivno misljenje. |
Autor/ica: | grimreaper [ pet lip 05, 2009 8:01 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Branko, ti vec imas povijest subjektivnih iskaza ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ ned lip 07, 2009 11:14 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Ništ ne valjaju ti dizeli ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | nenad [ ned lip 07, 2009 11:21 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Citat:
Kaj ti misliš da mi neznamo da si ti to nariktal tam kod sebe u servisu ![]() ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ sub lip 13, 2009 10:31 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Malo sam popravio tvoj komentar ![]() Citat: Branko, ti vec imas povijest subjektivnih iskaza NE REALNIH
A sto se tice potrosnje jos jednom stop puta provjereno u normalnoj (kako ti kazes ugodnoj) voznji moj benzinac![]() trosi isto ko taj tvoj dizelas. Ako subjektivno gledas kako ja vozim moj auto i motor haha 8,8-9.6 litara/ Pa i nije bas neka dramaticna razlika bi ti rekel. Dizel fuj benzinac zakon. A ona slika 1500 km ma da penzionerske voznje na ravnom. ![]() Evo ti slike UGODNE voznje na 80 km na sat po Istarskom ipsilonu koji je sav brdovit uzbrdo od Pule do Kopra, zavoj do zavoja pun ogranicenja na 80 km pa onda na 90 km na sat jer tako je zakonski odredjena brzina. I ? Ma koji traktorski motor dizel. Evo ti REALNE UGODNE POTROSNJE. I ? ![]() ![]() ![]() ![]() A evo ti tog sjajnoj Biturbo dizla kojeg sam probao. Ugodna voznja.Znaci dok ne probas i vozis No comment please.Thanks. ![]() ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ sub lip 13, 2009 11:09 pm ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
To kaj si ti uspio natuc 12,3L ne znaci bas nista. Da mi je kuna za svaki put kaj sam nakon jaske imao 50,00L ![]() Vozio sam taj isti XC o kojem ti govoris i znam sto pricam. Al, budem se ja ipak ovdje povukao od daljnje diskusije ![]() BTW, svi Volvovi automatici su spori, nebitno benzinac ili dizel. No, VOR ima sigurno neki drugi mjenjac ![]() |
Autor/ica: | Hong Kong [ ned lip 14, 2009 9:50 am ] |
Naslov: | Re: XC-60 |
Bogami nisu automatici spori nego ih treba nauciti voziti i oni se sami odazivaju na stil voznje sa funkcijom Learn. Namjerno sam mijenjao stil voznje i kod dizela i kod benzinca i automatski mijenjac kod dizela je spora krava zbog motora a ne zbog mijenjaca. Pa valjda bi ti to morao znati kad si takav profi. Sad da sam ja natukao 12,3 kako ne znaci nista? Daj mi to objasni? Napisao sam Xc60 normalne voznje po autocesti sa preticanjima koja moraju da budu na visim okretajima ili auto ne kuzi, da hoces da predjes na drugu traku pod 2000 okretaja. Ne ide nikamo. Nikakvih natjerivanja. Isto je bilo i sa BMW X5 3.0 d od Kamnika do Riminija i nazad. Preko 12 litara normalne voznje. Posebno na Talijanskim autocestama sa TUTOR sistemom kaznjavanja i nadzora. Rezultat? Da cujem? Kakva je to onda potrosnja? Isto kao mojeg benzinca. Ma znas ti dobro da je 2.5T jedan od najboljih stedljivih Volvo motora ikad bio. ![]() Pa i moj je naravno. Ja ga imam. ![]() konkretne stvari. Kako sad na kraju pises, da si vozio Biturbo Dizel? |
Stranica: 5/6. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |