Evo konacno da po drugi put sjednem u XC60 i nekoliko dana ga vozim.
Moja zapazanja su sljedeca i iskljucivo bazirana na to, da
NE volim dizel motor i necu ga nikada kupiti !!!
Zasto? Citaj dalje.
Cijena preko 64.000 eura XC60 sa jacim dizelskim motorom ne D5.
Neznam ni kako se zove. Niti necu da znam.T6 ili spora krava.
Prvi osjecaj sjesti iz siroko velikog raskosnog XC90 u manji Xc60 je
kao da si sjeo u konzervu sardina.
Motor se pali barem meni kao traktor Ferguson brmrmrmrmrmrmr i onda je miran sve dok...
Nista krenemo na voznju do mora... (mini Slo Sea)
Motor ima automatski mjenjac koji nema pojma niti je blizu logike
benzinskog motora. Neznam zasto ali moj xc90 ima learn funkciju
i javlja se veoma efikasno dok ovaj spava. POkusavao sam da mu
dodam malo skole kod preticanja ma kaki zaboravi. Glup ko daska.
Voznja preko 2000 okretaja je jos nekako zivahna
i auto lijepo potegne kad treba.
Da ali pogledajte onda potrosnju strasnog dizel motora
sa takom voznjom gdje moras hcoes neces dizati okretaje
da potegne iz spore krave radom na autocesti. preko 12 litara.
Cim okretaji padnu pod 2500 dragi moji to je nepokretna kanta i veoma
opasan auto za sve koji zele da se ubacuju, brze zamjene traku cak i u gradu
to je za mene bio sok. Istina. Dolazim sa 2.5T motora.
ALi i prijatelj je rekao Branko motor pod 2000 treba telegram, da posalje
mjenjacu signal. Vozio sam 100 na sat i okretaji naravno pod 2000.
Idemo dalje. Na autocesti vozim normalno i naravno okretaji padnu pod 2500
i pokusam na normalan nacin, da predjem na lijevu traku bez da bi dao kick down
da bi motor potegnuo e tu je Volvo XC60 totalno zasrao tehnologijom pa neka
misle sto god hoce. Nema proznosti, nema dinamike niti ubrzanja kad to trebas.
Jer dovoljan je mali gas na gore, da ti motor prebaci ne samo jednu ili dvije brzine
nize a onda je to svima jasno, da se odraza u potrosnji, bespotrebnom koristenju
snage samo za neku normalnu voznju-promjenu trake.
Da ne govorim ako je to uzbrdica onda posebno bolje je takav auto imati sa
obicnim mjenjacem. Ali ko to jos koristi.
U nekim cudnim momentima cijeli auto je vibrirao od motora i pokusavao sam
da nadjem razlog...jednostavno na odredjenim okretajima dizel se trese bespotrebno
i prenosi uzasne vibracije koje barem mene smetaju na cijelu kabinu, armatura se tresla
da o nekim dijelovima unutar auta ne govorim.
Na dugoj voznji na vecim okretajima auto ide lijepo ali ovakav auto
za skoro 70.000 eura kad dodas jos kasko od 2800-3000 Eura na nov auto
necete dobiti manje 100% i malo dodatne opreme
nije vrijedan svojega imena, svoje reputacije i ranga.
Za te novce mozes dobiti dva puta bolje. Bez reklame.
p.s. ovo je samo moje zapazanje zato bez zamjere.
