VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S60 2007. D5 vs 2,5T
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7319
Stranica: 5/9.

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 12:48 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:

2 Nenad: dobro ti se čini :lol:.
Nemam niš protiv, ne bojim se ja tvog Volvoa! :snooty:

Nisi me razumio.
Znači, pričam o situaciji ako sam već pustio kvačilo, i krećem normalno, znači sa manje od pola gasa. U tom trenutku, ako se predomislim, i stisnem pedalu gasa u pod, v8 će sigurno brže reagirati. Naravski, ovdje pričamo o normalnim automobilima, znači tvorničkim, a ne o autima poput tvog.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 12:58 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Nemam niš protiv, ne bojim se ja tvog Volvoa! :snooty:
Ili si jako hrabar ili si lud :D. Vidjet ćemo nakon vožnje što je od toga istina :lol:.
Citat:
Nisi me razumio.
Znači, pričam o situaciji ako sam već pustio kvačilo, i krećem normalno, znači sa manje od pola gasa. U tom trenutku, ako se predomislim, i stisnem pedalu gasa u pod, v8 će sigurno brže reagirati. Naravski, ovdje pričamo o normalnim automobilima, znači tvorničkim, a ne o autima poput tvog.
V8 će definitivno prije zagrabiti jer raspolaže sa puno većim "plućima" u startu, ali se niti jedan ispravan turbak ne smije zagušiti kada mu to isto napraviš. Samo taj dio priče je sporan.

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 1:02 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Neće se zagušiti, nego da bi mu ubrzao reakciju moram napraviti sve ono što sam napisao, jer će brže u leru postić i okretaje i potreban tlak, da bi bolje povukao u tom trenutku. Jer ako krećem sa 1200 okretaja, a obično tako radim, treba jako puno vremena da motor dođe do 1600 okretaja koliko mu treba da proradi.
I da ne pričam da onda okine sa svim raspoloživim momentom i zavrti u prazno.
A veliki v8 uglavnom gura ili sve točkove ili bar zadnju osovinu, i ima bolju trakciju, ali to su sad veće druge priče.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 1:19 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

A neće baš u leru postići potreban tlak. U leru uopće ne možeš stvoriti boost (osim sa nekim Launch Control uređajem) jer nemaš dovoljno opterećen motor. Meni se i dalje čini da si ti vozio neki poluispravan turbak.

Autor/ica:  grimreaper [ uto ruj 20, 2011 1:37 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Grim, sa druge strane, AWD na volvima je prilicno dobro koncepiran. Ako kreces stvarno polako on neće prenijeti vise od 10 - 20% snage iza i da se vozit prilicno ekonomicno. Ono sto ja zelim reci je da izuzev svega t5 motori imaju velike injektore, mogu potegnut puno benzina u starih i kada tu igračka masu automobila, vrlo malu brzinu kojom se kreces po gradu i ieto te na puno litara momentne potrošnje.
D5 je po mojem mišljenju neusporedivo ekonomicniji.
Opet ponavljam, usporedjujes kruske i jabuke. 2.5T nije isto sto i tvoj motor. A nisam jos cuo za AWD koji ne povecava potrosnju. Sto znaci neusporedivo ekonomicniji? 50%? 70%? Ja tvrdim da je to u prosjeku oko 25-30%. Nekom puno, nekom malo... Ja bi najradje prvu verziju D5 sa 163ks :)

Autor/ica:  Branimir [ uto ruj 20, 2011 1:39 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
A ne!
E, onda v8 sa 4 litre odmah kreće punim plućima, čim dodam gas, a 2.5 turbo ili bilo koji turbo motor, zahtjeva da ponovo stisnem kvačilo, pa naturiram, pa pustim kvačilo, pa tek onda kreće.
Najozbiljnije, turbo motor nikad nema tu lakću kretanja s mjesta kao veliki atmosferac. Što ne znači da je nužno brži do stotke.
Malko pretjeruješ. I u jednom i u drugom slučaju je isto, ako zapneš u previsokoj brzini. Ako si u odgovarajućoj turbo je često i u prednosti jer ima više momenta na nižim okretajima pa će tih pola sekunde stvaranja tlaka obilno nadoknaniti.
A sad, ako pričaš o ekstremnim sutuacijama kada u trećoj pokušavaš krenuti s mjesta, tu se slažem da će atmo krenuti mirnije i odlučnije, ali samo do trena kad turbo stvori dovoljno pritiska na usisu. Koji je jako blizu, već na 1500 okretaja. Samo, tko kreće u trećoj? :)

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 2:07 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Ma uopće nije nikakva ekstremna situacija, govorim o svakodnevnoj situaciji.
Imamo tu jedno nezgodno priključivanje na glavnu cestu, i ako krećem polako, poslje imam problem ako ispadne da sam krivo procijenio. Radi se o mom autu, dizel sa turbom, sasma ispravan. Vas dva trebate imam na umu da je turbo rupa, ma kako kratka bila, na dizelu dosta izraženija u odnosu na benzinca. A kad je u pitanju veliki v8, za njega ne postoji previsoka brzina.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 2:17 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Vili, a da ti odeš do nekog majsotra da ti pogleda auto malo :)?

Vidi ovog, koliku on turbo rupu ima :D
slika

a tek ovaj :lol:
slika

Autor/ica:  amadeusdrazen [ uto ruj 20, 2011 2:23 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
a tek ovaj :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: JE - BO- TE :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock:

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 2:25 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Koliko ja vidim, ovaj prvi ima 3 turbo rupe, a ovom drugom od turbo rupe ne vidim ni motor.
Nema druge, nećemo više pričat, moramo se ić vozit.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 2:29 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.

Autor/ica:  Branimir [ uto ruj 20, 2011 3:06 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Ma uopće nije nikakva ekstremna situacija, govorim o svakodnevnoj situaciji.
Imamo tu jedno nezgodno priključivanje na glavnu cestu, i ako krećem polako, poslje imam problem ako ispadne da sam krivo procijenio. Radi se o mom autu, dizel sa turbom, sasma ispravan. Vas dva trebate imam na umu da je turbo rupa, ma kako kratka bila, na dizelu dosta izraženija u odnosu na benzinca. A kad je u pitanju veliki v8, za njega ne postoji previsoka brzina.
A grebi ga, Grim je već komentirao kruške i jabuke, sad se pokazalo da je bio u pravu. Atmo benz i turbo dizel nisu usporedivi po ničemu, osim kad autonovinari pokušavaju dokazati kako je ovaj drugi bolji izbor. Osobno u takvoj opisanoj situaciji imam problem da mi unutrašnji kotač grabi po zraku umjesto da grebe cestu, i snage i momenta ima sasvim dovoljno i niš ne kasni. :geek: Za polagano kretanje imam prvu, za normalno drugu, i trudim se dobro procijeniti svaki put. ;)

Autor/ica:  Zeljko_M [ uto ruj 20, 2011 3:34 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Osobno u takvoj opisanoj situaciji imam problem da mi unutrašnji kotač grabi po zraku umjesto da grebe cestu, i snage i momenta ima sasvim dovoljno i niš ne kasni. :geek: Za polagano kretanje imam prvu, za normalno drugu, i trudim se dobro procijeniti svaki put. ;)
Brane, a jesi li azmisljao o iPd trac spec sway baru? Makar zadnji.

@ Tomo, meni osobno smeta odziv na gas kada smo iznad turbo rupe.
Mislim da bi sa W/A IC smanjio volumen cijevi i ICa te bi odziv na gas bio puno bolji.
Problem pregrijavanja vode bi pokušao riješiti sa dva varispeed ventilatora kojima bi upravljao zadatak kontroler.
Mislim da kojih 300-500 USD nije toliko otišao za kokusaj izrade boljeg sistema.

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 3:36 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.
Rimac?

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 3:37 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Citat:
Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.
Rimac?
Ne mora biti Rimčev auto, to je općenito karakteristika svih elektromotora.

2 Zeljko_S60R: Morao bih to vidjeti, tj. budeš me jednom prilikom propeljao malo i pokazao što te točno pati.

Stranica: 5/9. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/