Sada je: ned srp 06, 2025 12:24 am.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 121 post ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 20, 2011 12:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Citat:

2 Nenad: dobro ti se čini :lol:.
Nemam niš protiv, ne bojim se ja tvog Volvoa! :snooty:

Nisi me razumio.
Znači, pričam o situaciji ako sam već pustio kvačilo, i krećem normalno, znači sa manje od pola gasa. U tom trenutku, ako se predomislim, i stisnem pedalu gasa u pod, v8 će sigurno brže reagirati. Naravski, ovdje pričamo o normalnim automobilima, znači tvorničkim, a ne o autima poput tvog.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 12:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nemam niš protiv, ne bojim se ja tvog Volvoa! :snooty:
Ili si jako hrabar ili si lud :D. Vidjet ćemo nakon vožnje što je od toga istina :lol:.
Citat:
Nisi me razumio.
Znači, pričam o situaciji ako sam već pustio kvačilo, i krećem normalno, znači sa manje od pola gasa. U tom trenutku, ako se predomislim, i stisnem pedalu gasa u pod, v8 će sigurno brže reagirati. Naravski, ovdje pričamo o normalnim automobilima, znači tvorničkim, a ne o autima poput tvog.
V8 će definitivno prije zagrabiti jer raspolaže sa puno većim "plućima" u startu, ali se niti jedan ispravan turbak ne smije zagušiti kada mu to isto napraviš. Samo taj dio priče je sporan.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 1:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Neće se zagušiti, nego da bi mu ubrzao reakciju moram napraviti sve ono što sam napisao, jer će brže u leru postić i okretaje i potreban tlak, da bi bolje povukao u tom trenutku. Jer ako krećem sa 1200 okretaja, a obično tako radim, treba jako puno vremena da motor dođe do 1600 okretaja koliko mu treba da proradi.
I da ne pričam da onda okine sa svim raspoloživim momentom i zavrti u prazno.
A veliki v8 uglavnom gura ili sve točkove ili bar zadnju osovinu, i ima bolju trakciju, ali to su sad veće druge priče.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 1:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
A neće baš u leru postići potreban tlak. U leru uopće ne možeš stvoriti boost (osim sa nekim Launch Control uređajem) jer nemaš dovoljno opterećen motor. Meni se i dalje čini da si ti vozio neki poluispravan turbak.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 1:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Grim, sa druge strane, AWD na volvima je prilicno dobro koncepiran. Ako kreces stvarno polako on neće prenijeti vise od 10 - 20% snage iza i da se vozit prilicno ekonomicno. Ono sto ja zelim reci je da izuzev svega t5 motori imaju velike injektore, mogu potegnut puno benzina u starih i kada tu igračka masu automobila, vrlo malu brzinu kojom se kreces po gradu i ieto te na puno litara momentne potrošnje.
D5 je po mojem mišljenju neusporedivo ekonomicniji.
Opet ponavljam, usporedjujes kruske i jabuke. 2.5T nije isto sto i tvoj motor. A nisam jos cuo za AWD koji ne povecava potrosnju. Sto znaci neusporedivo ekonomicniji? 50%? 70%? Ja tvrdim da je to u prosjeku oko 25-30%. Nekom puno, nekom malo... Ja bi najradje prvu verziju D5 sa 163ks :)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 1:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
A ne!
E, onda v8 sa 4 litre odmah kreće punim plućima, čim dodam gas, a 2.5 turbo ili bilo koji turbo motor, zahtjeva da ponovo stisnem kvačilo, pa naturiram, pa pustim kvačilo, pa tek onda kreće.
Najozbiljnije, turbo motor nikad nema tu lakću kretanja s mjesta kao veliki atmosferac. Što ne znači da je nužno brži do stotke.
Malko pretjeruješ. I u jednom i u drugom slučaju je isto, ako zapneš u previsokoj brzini. Ako si u odgovarajućoj turbo je često i u prednosti jer ima više momenta na nižim okretajima pa će tih pola sekunde stvaranja tlaka obilno nadoknaniti.
A sad, ako pričaš o ekstremnim sutuacijama kada u trećoj pokušavaš krenuti s mjesta, tu se slažem da će atmo krenuti mirnije i odlučnije, ali samo do trena kad turbo stvori dovoljno pritiska na usisu. Koji je jako blizu, već na 1500 okretaja. Samo, tko kreće u trećoj? :)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 2:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Ma uopće nije nikakva ekstremna situacija, govorim o svakodnevnoj situaciji.
Imamo tu jedno nezgodno priključivanje na glavnu cestu, i ako krećem polako, poslje imam problem ako ispadne da sam krivo procijenio. Radi se o mom autu, dizel sa turbom, sasma ispravan. Vas dva trebate imam na umu da je turbo rupa, ma kako kratka bila, na dizelu dosta izraženija u odnosu na benzinca. A kad je u pitanju veliki v8, za njega ne postoji previsoka brzina.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 2:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vili, a da ti odeš do nekog majsotra da ti pogleda auto malo :)?

Vidi ovog, koliku on turbo rupu ima :D
slika

a tek ovaj :lol:
slika

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 2:23 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon lip 16, 2008 12:22 pm
Postovi: 1358
Vozi: V90 1997. opet i još uvijek
Lokacija: rotterdam
Citat:
a tek ovaj :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: JE - BO- TE :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
Nosonja...964...2.5...170KS...1995...šalto sam...
Crni đek...V90...3.0...204KS...1997... šalto sam...
Kumpić ...V90...3.0...180KS...1997...šaltam ja...


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 2:25 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Koliko ja vidim, ovaj prvi ima 3 turbo rupe, a ovom drugom od turbo rupe ne vidim ni motor.
Nema druge, nećemo više pričat, moramo se ić vozit.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 2:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 3:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
Ma uopće nije nikakva ekstremna situacija, govorim o svakodnevnoj situaciji.
Imamo tu jedno nezgodno priključivanje na glavnu cestu, i ako krećem polako, poslje imam problem ako ispadne da sam krivo procijenio. Radi se o mom autu, dizel sa turbom, sasma ispravan. Vas dva trebate imam na umu da je turbo rupa, ma kako kratka bila, na dizelu dosta izraženija u odnosu na benzinca. A kad je u pitanju veliki v8, za njega ne postoji previsoka brzina.
A grebi ga, Grim je već komentirao kruške i jabuke, sad se pokazalo da je bio u pravu. Atmo benz i turbo dizel nisu usporedivi po ničemu, osim kad autonovinari pokušavaju dokazati kako je ovaj drugi bolji izbor. Osobno u takvoj opisanoj situaciji imam problem da mi unutrašnji kotač grabi po zraku umjesto da grebe cestu, i snage i momenta ima sasvim dovoljno i niš ne kasni. :geek: Za polagano kretanje imam prvu, za normalno drugu, i trudim se dobro procijeniti svaki put. ;)

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 3:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:31 am
Postovi: 1051
Vozi: C30 D
Lokacija: Rijeka
Citat:
Osobno u takvoj opisanoj situaciji imam problem da mi unutrašnji kotač grabi po zraku umjesto da grebe cestu, i snage i momenta ima sasvim dovoljno i niš ne kasni. :geek: Za polagano kretanje imam prvu, za normalno drugu, i trudim se dobro procijeniti svaki put. ;)
Brane, a jesi li azmisljao o iPd trac spec sway baru? Makar zadnji.

@ Tomo, meni osobno smeta odziv na gas kada smo iznad turbo rupe.
Mislim da bi sa W/A IC smanjio volumen cijevi i ICa te bi odziv na gas bio puno bolji.
Problem pregrijavanja vode bi pokušao riješiti sa dva varispeed ventilatora kojima bi upravljao zadatak kontroler.
Mislim da kojih 300-500 USD nije toliko otišao za kokusaj izrade boljeg sistema.

_________________
Ultimate Survival Jastrebarsko!


Zadnja izmjena: Zeljko_M, dana/u uto ruj 20, 2011 5:10 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 3:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet vel 21, 2008 2:21 am
Postovi: 875
Lokacija: SlBrod
Citat:
Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.
Rimac?


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 20, 2011 3:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Vili, za tebe je auto na električni pogon. Imaš maksimalan moment već iz lera. Samo gas :D.
Rimac?
Ne mora biti Rimčev auto, to je općenito karakteristika svih elektromotora.

2 Zeljko_S60R: Morao bih to vidjeti, tj. budeš me jednom prilikom propeljao malo i pokazao što te točno pati.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 121 post ]  Stranica Prethodna 1 ... 3 4 5 6 7 ... 9 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Ahrefs [Bot] i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan