VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Da li kupiti Volvo sa turbom? http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=568 |
Stranica: 5/5. |
Autor/ica: | gonzo [ ned kol 19, 2007 7:52 pm ] |
Naslov: | |
što se tiče 4x4 pitanje je koliko su volvo allradi čvrsti i otporni na višak konja . sa volvom nemam iskustva ali ti za opelov 4x4 mogu potvrditi da nemože izdržati vlastite konje a da ne spominjem nekakav tuning. |
Autor/ica: | ronnie [ pon kol 20, 2007 4:31 pm ] |
Naslov: | |
Citat: što se tiče 4x4 pitanje je koliko su volvo allradi čvrsti i otporni na višak konja .
Ako govoris o svojim iskustvima sa Calibrom, mislim da je pre veliki vremenski odmak za generaliziranje.sa volvom nemam iskustva ali ti za opelov 4x4 mogu potvrditi da nemože izdržati vlastite konje a da ne spominjem nekakav tuning. Puno je godina proslo od Calibrinog 4x4, a danasnji Opel je druga prica sto se tice motora i podvozja, suradjuju sa svima i imaju SUV, pa bi trebalo vidjet sto su napravili. Calibri pogotovo nije plus sto joj je podvoz napravljen na Vectrinom, a zamisljena je kao coupe. |
Autor/ica: | gonzo [ pon kol 20, 2007 6:29 pm ] |
Naslov: | |
nije problem vrijeme i prošlost, već samo šlampavost i neznanje jednog opela koji je dao jednom Steyeru da mu napravi pogon za sportski auto,mislim ok je steyer al nek se on drži traktorskih i kamionskih pogona. bio je i audi S2 u ono vrijeme čiji pogon je mogao bez problema izdržat 500-600 konja a i dan danas drži nakon toliko godina takve silne konjaže koje su 2-3 puta veće nego serija. sama mehanika opelovog podvoza je bila jako solidna samo hrđi nikad kraja što je još jedna velika opelova šlampavost. pa daj zamisli na mojoj cali koja je tada imala 102tkm,majstor otkači kardan i čitav mu zadnji most skup sa diferencijalom padne na noge mislim ej čovječe auto je bio star 7 godina i imao 102tkm a kompletna limarija trula,,,jedan audi nije nikad imao takvih problema .. mogu samo jedno reć a to je hvali ti opela a drž se ipak Volva ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ pon kol 20, 2007 6:54 pm ] |
Naslov: | |
A kaj je to 'hrđa' i 'trula limarija'? Jel mi moreš reći di da najdem to na svojem Volvu jer nisam našel? Je možda dodatna oprema? ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ pon kol 20, 2007 7:11 pm ] |
Naslov: | |
to kod volvo dobiješ u extra paketu ![]() ![]() |
Autor/ica: | nenad [ pon kol 20, 2007 8:45 pm ] |
Naslov: | |
Kaj se tiče hrđe kod volva,svi znate da smo mi jedno 850-ku rasturili za dijelove 93 godište.Hrđe jednostavno nema niti na najzabitijim dijelovima,ja sam mislio da če barem malo biti ispod zaštitnih plastika ili na spojevima tipa prag sa karoserijom ali braco zaboravi na hrđu kod volva.Neznam kak je sa starijim volvačima ali od 850-ke pa na dalje mislim da je to totalno nepoznat pojam bez obzira na starost auta.Najzanimljivije je da se mnogi proizvođači hvale sa 12 godišnjom zaštitom protiv prohrđavanja ali nakon par godina evo ti hrđe i onda to urtedno ne priznaju jer kao na tom dijelu je došlo do mehaničkog oštečenja tipa udario je kamen ili se muha popišala.Na mom volvaču ima mjesta gdje je udario kamen i farba je otpala lim je malo potamnio i to je to kakva hrđa.Mom šogiju na novom pasatu je farba več otpala i uredno na nekim mjestima hrđa.Kad je prijavio to pod garanciju onda su mu rekli da znaju za taj problem ali čekaju da tvornica da odobrenje da li se to može priznati pod garanciju.,To je bilo prije nekih 6 mjeseci i još nema odgovora,neznam valjda čekaju da još jače prohrđa i nastane rupa ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | iggy [ pon kol 20, 2007 9:09 pm ] |
Naslov: | |
Moj 440 '92. hrđa samo na mjestima gdje je bio udaren i zgreban, tako da vjerujem u švedski čelik. Danas sam na tuči vjerovao u isti i nisam trčao ga pokrivati. Tuča je bila cca veličine lješnjaka i ništa. Daleko od toga da je volvo savršen i da nema još dobrih auta, ja npr. vjerujem u japance ali mislim da sam si našao auto za ostatak života. [img][img]http://upload2.postimage.org/361810/20082007586.jpg[/img][/img] |
Autor/ica: | dgovorcin [ pon kol 20, 2007 11:21 pm ] |
Naslov: | |
Dal kupiti Volvo s turbom ili bez? Naravno da sa turbom, ko to ne proba nezna o čemu pričamo. Na 2000 okretaja odlučan pokret desnom nogom prema šuspehu i slijedi katapultiranje u maniri Vikinških juriša u napad koje prestaje tek oko 6000 okretaja. Zatim slijedi brzina više, pa opet iz početka. Dok ponestane brzina ili ceste. Volvo je među prvima koristio tu spravicu za uživanje u vožnji u osobnim automobilima. Šteta bi bilo ne imati tu igračku pod haubom kad ju toliko dugo usavršavaju i ugrađuju. Čak i ako ti netreba svaki put kad sjedneš u auto. Sama pomisao na katapultiranje je već uzbudljiva, a kamoli ne samo stiskanje pedale i potisak koji osjetiš u kralježnici. Možeš se lagano kotrljati ko penzionirani taxist znajući da treba samo stisnuti malo desnu pedalu pa da se svijet i vrijeme oko tebe izobliče kao kad se na Enterprsu ukljući WARP. Za to treba biti malo i Viking u srcu kad se sjedne za volan Volvana. Dakle samo za Vikinge ![]() |
Stranica: 5/5. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |