Sada je: ned lip 29, 2025 2:59 am.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 68 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5
Autor/ica Poruka
 Naslov:
PostPostano: ned kol 19, 2007 7:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
što se tiče 4x4 pitanje je koliko su volvo allradi čvrsti i otporni na višak konja .
sa volvom nemam iskustva ali ti za opelov 4x4 mogu potvrditi da nemože izdržati vlastite konje a da ne spominjem nekakav tuning.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 4:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Citat:
što se tiče 4x4 pitanje je koliko su volvo allradi čvrsti i otporni na višak konja .
sa volvom nemam iskustva ali ti za opelov 4x4 mogu potvrditi da nemože izdržati vlastite konje a da ne spominjem nekakav tuning.
Ako govoris o svojim iskustvima sa Calibrom, mislim da je pre veliki vremenski odmak za generaliziranje.
Puno je godina proslo od Calibrinog 4x4, a danasnji Opel je druga prica sto se tice motora i podvozja, suradjuju sa svima i imaju SUV, pa bi trebalo vidjet sto su napravili.
Calibri pogotovo nije plus sto joj je podvoz napravljen na Vectrinom, a zamisljena je kao coupe.

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 6:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije problem vrijeme i prošlost, već samo šlampavost i neznanje jednog opela koji je dao jednom Steyeru da mu napravi pogon za sportski auto,mislim ok je steyer al nek se on drži traktorskih i kamionskih pogona.
bio je i audi S2 u ono vrijeme čiji pogon je mogao bez problema izdržat 500-600 konja a i dan danas drži nakon toliko godina takve silne konjaže koje su 2-3 puta veće nego serija.
sama mehanika opelovog podvoza je bila jako solidna samo hrđi nikad kraja što je još jedna velika opelova šlampavost.
pa daj zamisli na mojoj cali koja je tada imala 102tkm,majstor otkači kardan i čitav mu zadnji most skup sa diferencijalom padne na noge mislim ej čovječe auto je bio star 7 godina i imao 102tkm a kompletna limarija trula,,,jedan audi nije nikad imao takvih problema ..

mogu samo jedno reć a to je hvali ti opela a drž se ipak Volva :wink:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 6:54 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon svi 14, 2007 2:02 pm
Postovi: 1001
Vozi: S80
Lokacija: Šibenik
A kaj je to 'hrđa' i 'trula limarija'? Jel mi moreš reći di da najdem to na svojem Volvu jer nisam našel?
Je možda dodatna oprema?

:lol:

_________________
S80 2.4i '00 140KS LPG
S80 2.4D '09 195KS


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 7:11 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
to kod volvo dobiješ u extra paketu :lol: samo moraš navest veličinu paketa :o


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 8:45 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Kaj se tiče hrđe kod volva,svi znate da smo mi jedno 850-ku rasturili za dijelove 93 godište.Hrđe jednostavno nema niti na najzabitijim dijelovima,ja sam mislio da če barem malo biti ispod zaštitnih plastika ili na spojevima tipa prag sa karoserijom ali braco zaboravi na hrđu kod volva.Neznam kak je sa starijim volvačima ali od 850-ke pa na dalje mislim da je to totalno nepoznat pojam bez obzira na starost auta.Najzanimljivije je da se mnogi proizvođači hvale sa 12 godišnjom zaštitom protiv prohrđavanja ali nakon par godina evo ti hrđe i onda to urtedno ne priznaju jer kao na tom dijelu je došlo do mehaničkog oštečenja tipa udario je kamen ili se muha popišala.Na mom volvaču ima mjesta gdje je udario kamen i farba je otpala lim je malo potamnio i to je to kakva hrđa.Mom šogiju na novom pasatu je farba več otpala i uredno na nekim mjestima hrđa.Kad je prijavio to pod garanciju onda su mu rekli da znaju za taj problem ali čekaju da tvornica da odobrenje da li se to može priznati pod garanciju.,To je bilo prije nekih 6 mjeseci i još nema odgovora,neznam valjda čekaju da još jače prohrđa i nastane rupa :!: Danas je moj tast prvi put votil moj volvač,inače vozi vau vau golf4 i pitame jel bi se menjali :?: Malo sutra kaj ni dost kaj sam mu kčer otpeljal od doma.Opet bum rekel za sve one neodlučne,da ja taj auto imam 5 mjeseci i mogu samo reči da je to nekaj drugo od svega ostalog ni da mi je žal ko cucku kaj nisam več prije kupil neki volvač.Da se razumijemo nije to auto bez greške i da Roni ima možda i boljih auta ali za odnos uloženo dobiveno mislim da nema bolje kupovine.I stvarno vrijedi ona:JEDNOM VOLVO UVIJEK VOLVO :!:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 9:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Moj 440 '92. hrđa samo na mjestima gdje je bio udaren i zgreban, tako da vjerujem u švedski čelik. Danas sam na tuči vjerovao u isti i nisam trčao ga pokrivati. Tuča je bila cca veličine lješnjaka i ništa.
Daleko od toga da je volvo savršen i da nema još dobrih auta, ja npr. vjerujem u japance ali mislim da sam si našao auto za ostatak života.

[img][img]http://upload2.postimage.org/361810/20082007586.jpg[/img][/img]


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon kol 20, 2007 11:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Dal kupiti Volvo s turbom ili bez? Naravno da sa turbom, ko to ne proba nezna o čemu pričamo. Na 2000 okretaja odlučan pokret desnom nogom prema šuspehu i slijedi katapultiranje u maniri Vikinških juriša u napad koje prestaje tek oko 6000 okretaja. Zatim slijedi brzina više, pa opet iz početka. Dok ponestane brzina ili ceste. Volvo je među prvima koristio tu spravicu za uživanje u vožnji u osobnim automobilima. Šteta bi bilo ne imati tu igračku pod haubom kad ju toliko dugo usavršavaju i ugrađuju. Čak i ako ti netreba svaki put kad sjedneš u auto. Sama pomisao na katapultiranje je već uzbudljiva, a kamoli ne samo stiskanje pedale i potisak koji osjetiš u kralježnici. Možeš se lagano kotrljati ko penzionirani taxist znajući da treba samo stisnuti malo desnu pedalu pa da se svijet i vrijeme oko tebe izobliče kao kad se na Enterprsu ukljući WARP.
Za to treba biti malo i Viking u srcu kad se sjedne za volan Volvana. Dakle samo za Vikinge :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 68 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 5

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan