VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=3331 |
Stranica: 5/7. |
Autor/ica: | gonzo [ uto ožu 31, 2009 6:24 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
baš to što ti kažeš,auti su preteški.. uzmi ti auto od 1500kg i stavi 1,6 turbo motor,bude on išao sve to štima samo šta će se dogodit kad je auto jako natovaren,morat ćeš ga tjerat ko bog majku da ide a autoput i brzine preko 200 neću ni spominjat. kad naprimjer imaš turbaka sa 6 cilindara i 2500-3000 kubika i kad mu stisneš gas na 220 on povuče silovito prema 250 dok će se ti mali motori davit na tim brzinama bez obzira što imaju turbinu, i tu mu neće pomoći ni ubrizgavanje 95 postotnog toulena kakvog su upotrebljavali tada na gore spomenutim formulama. |
Autor/ica: | orsh.480T [ uto ožu 31, 2009 7:06 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
pa da, jedino ak ce radit nove aute na platformi c30 njemu to igra jer ih niko ne kupuje da bi ih neznam kako tovario i opteretio. a i sami po sebi su laksi. al u limuzine gurat male motorice to je apsurd. treba tu masu pogurat necim a to sigurno nece bit naturbani motori malog obujma. nek je i 2.0, 4 cil ne uvjet T al mislim da ce tesko uspjet manji da ih dobro vuce. daj zamisli novi xc90, 1.4T ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto ožu 31, 2009 9:07 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Citat: Ma je moš mislit
Ne shvaćam kakva je ovo usporedba? Razlika u snazi je cca 16% i naravno da će se osjetiti.![]() Sjedni u najjačeg Golfa GT-a sa 1.4 turbom (170KS) i sjedni u najslabijeg GTI-a sa 2.0 turbo motorom (200KS) pa ću te pitat jel znače što kubici... Citat:
Ti očito ne znaš onu staru američku - There is no replacement for cubic displacement...
Naprotiv. Ali tebi očigledno nije poznat pojam "Volumetric Eficiency". Za stvaranje energije, momenta i snage, pojednostavljeno rečeno, važno je samo koliko smjese će sagorijeti u cilindru. Da li ćeš to postići motorom velike zapremine ili agresivnijim upuhivanjem pod "prisilom" u motor manje zapremine, gotovo da je svejedno. Turbo motore je moguće promatrati kao motore promijenjive zapremine i to je njihova najveća prednost. Drugim riječima, kada na motor manje fizičke zapremine primjenjuješ Forced Induction (bilo super ili turbo charging), zapravo mu na umjetan način "povećavaš" volumen.Citat: baš to što ti kažeš,auti su preteški..
Prvo, da li ti je palo na pamet da je tvoj auto 1500+ kg težak dobrim dijelom baš zbog motora od 5 cilindara i 2000 i par stotina kubika?uzmi ti auto od 1500kg i stavi 1,6 turbo motor,bude on išao sve to štima samo šta će se dogodit kad je auto jako natovaren,morat ćeš ga tjerat ko bog majku da ide a autoput i brzine preko 200 neću ni spominjat. kad naprimjer imaš turbaka sa 6 cilindara i 2500-3000 kubika i kad mu stisneš gas na 220 on povuče silovito prema 250 dok će se ti mali motori davit na tim brzinama bez obzira što imaju turbinu, i tu mu neće pomoći ni ubrizgavanje 95 postotnog toulena kakvog su upotrebljavali tada na gore spomenutim formulama. Drugo, kakve veze ima da li ja imam motor od 3000 kubika i 280KS ili npr. 1500 kubika i 280KS na auto cesti, osim što će auto u drugom slučaju ubrzavati bolje jer ima manju masu, ako pričamo i dalje o turbo motorima? Kako sam neke stvari u međuvremenu od igranja u pijesku do današnjeg dana ipak naučio, a mogu slobodno reći i probao na svom autu, tvrdim da apsolutno nije nikakav problem napraviti trajan i pouzdan motor od 1500 kubika i npr. 300KS, a koji bi zasigurno bio dovoljno snažan za većinu aplikacija u Volvo paleti. Ono što je problem u cijeloj priči je to da takav motor, zbog konstrukcije koja mora biti puno "čvršća" (kovani klipovi i klipnjače, veći turbo punjač efikasniji u višim okretajima motora, efikasniji IC itd.) zasigurno košta više i zahtjevniji je kod proizvodnje od nekog ekvivalenta sa većom zapreminom. |
Autor/ica: | orsh.480T [ uto ožu 31, 2009 9:13 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
moram priznat da si uporan i sto je jos gore imas argumente ![]() ali nikad me neces uvjerit da jednak efekt mozes postic 1.4T i 2.5T iste nazivne snage. kak god hoces ili to shvati da nezelim priznat male motore jer jednostavno mislim da su sr**** ![]() |
Autor/ica: | nenad [ uto ožu 31, 2009 9:14 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Veči tj,veče zapremine motor je jeftiniji za izradu nego iste snage a manjeg obujma ![]() |
Autor/ica: | jopis [ uto ožu 31, 2009 9:19 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' ![]() Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban ![]() |
Autor/ica: | nenad [ uto ožu 31, 2009 9:28 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Moj T5 ima 2300ccm i 225ks,ima turbo a ajmo reči neki BMW sa 3300ccm i možda 280ks se može fučkati od 180km/h na dalje ![]() |
Autor/ica: | tcode [ uto ožu 31, 2009 9:30 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Citat: Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' ![]() Ako sam ja dobro shvatio, mi ovdje razmatramo problematiku dva različita motora volumenom, a recimo iste snage u ISTOJ šasiji. Daj mi onda, molim te lijepo, objasni zbog čega bi motor manjeg volumena imao slabije ubrzanje "kada dođu velike brojke"? Citat:
A golfa sam se dotakao zato što sam već od masu ljudi slušao priču da gt ide ko gti, a troši manje, da nema veze što ima malo kubika, bla bla bla... I zašto bi auto sa više ccm-a bio teži od onog sa manje+turbo?? Pa nije turbo od papira, pa ic, pa cijevi za sve to+sve ostale picaboce koje moraju biti tu da bi turbo obavio svoju funkciju...
Mislim da svakako pričamo o turbo motorima, dakle i ovi "veliki" već sada nose turbinu na leđima, tako da masu turbine i potrebnih gadgeta možemo zanemariti, jer očigledno postoji u oba slučaja.Citat:
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban
I opet, zbog?
![]() |
Autor/ica: | jopis [ uto ožu 31, 2009 10:01 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Nisam toliko tehnički potkovan, samo iskustveno, tj za volanom ![]() A ovo što Nenad priča za usporedbu... Malo mi je smiješna bez uvrede, al et, svatko ima svoje teorije... |
Autor/ica: | orsh.480T [ uto ožu 31, 2009 10:01 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
veci cilindar lakse kuri gorivo. u manje udaraca ga moze vise skurit i bolje. sto ima vise vecih cilindara kuri se bolje. tj bez dodatnih periferija ( T ) razvije vecu snagu od ovog s manje kubika. sa dodatnim stvarima ( T ) razvije extra vecu snagu od ovog s manje kubika. golf GT taj tfsi il kak se zove ima i T i G-lader i 16v i neznam kakve sve lude sisteme da razvije tih 170ks. volvo 2.4i razvija 170ks bez prednabijanja. sad kad njemu dodas te sisteme, ti dobro znas sto se sve moze izvuc iz auta.... mislim da kubikaza ipak radi apsolutnu prednost sto se tice snage. pusi na kolicini spaljenog goriva i emisiji plinova. |
Autor/ica: | V40 neno [ uto ožu 31, 2009 10:03 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Citat: mislim da kubikaza ipak radi apsolutnu prednost sto se tice snage. pusi na kolicini spaljenog goriva i emisiji plinova. U tome je cijela fora,ako se ne varam jer oće smanit štetni utjecaj i smaniti emisije CO2 ![]() |
Autor/ica: | orsh.480T [ uto ožu 31, 2009 10:09 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
po toj logici ce se prelazit prvo na manji broj cilindara i trebalo bi biti dovoljno da zadovolji plinove. ak nisu drasticne brojke u igri sto se tice tih novih spec. |
Autor/ica: | gonzo [ uto ožu 31, 2009 10:25 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Citat: Citat: Pri kojim brzinama će bolje ubrzavati?? Vjerovatno hoće pri manjim brzinama, a poslije, kad dođu velike brojke?? Onda kubici dolaze do izražaja, dokazano je to u praksi xx puta... Samo ja govorim o normalnim autima, tj serijskim a ne tvojim 'mućkalicama' ![]() Ako sam ja dobro shvatio, mi ovdje razmatramo problematiku dva različita motora volumenom, a recimo iste snage u ISTOJ šasiji. Daj mi onda, molim te lijepo, objasni zbog čega bi motor manjeg volumena imao slabije ubrzanje "kada dođu velike brojke"? Citat:
A golfa sam se dotakao zato što sam već od masu ljudi slušao priču da gt ide ko gti, a troši manje, da nema veze što ima malo kubika, bla bla bla... I zašto bi auto sa više ccm-a bio teži od onog sa manje+turbo?? Pa nije turbo od papira, pa ic, pa cijevi za sve to+sve ostale picaboce koje moraju biti tu da bi turbo obavio svoju funkciju...
Mislim da svakako pričamo o turbo motorima, dakle i ovi "veliki" već sada nose turbinu na leđima, tako da masu turbine i potrebnih gadgeta možemo zanemariti, jer očigledno postoji u oba slučaja.Citat:
Ja i dalje stojim iza svoje tvrdnje da će između dva auta podjednakih dimenzija i mase uvijek bolje ubrzavati pri većim brzinama onaj sa više kubika, i isto tako lakše se nosit s opterećenjem, bio to teret u autu ili uspon na Tauernautoban
I opet, zbog?![]() |
Autor/ica: | nenad [ uto ožu 31, 2009 10:30 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
Jopis da ti ovak samo nekaj velim,ti vauvau turbo motori su smijeh nad smijehovima.VW je plafon izvuči iz 1,8 motora nekakvih 150ks(ajde sad su to malo poboljšali)dok volvo iz 2.0motora je barem u verziji 850 vukao 211ks(to ti Bela dobro zna ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto ožu 31, 2009 10:37 pm ] |
Naslov: | Re: Nova motorizacija Volvo auta u budućnosti |
to što ti okineš bweja je loša usporedba ,bnw je atmosferac i netreba ga poredit sa turbo motorom a injače je i fauve imao 1750ccm 4 cil motore sa serijskih 225ks koji su u serijali mogli držat i do 350ks . |
Stranica: 5/7. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |