VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Tlak http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2013 |
Stranica: 5/9. |
Autor/ica: | tcode [ čet lip 26, 2008 11:00 pm ] |
Naslov: | |
Kak je tek ovaj sviral ![]() ![]() http://www.mikeymustang.com/images/BlownHdGasket1.jpg |
Autor/ica: | nenad [ čet lip 26, 2008 11:30 pm ] |
Naslov: | |
Ma sve je to ok ali kud je on gubio 1 litru vode dnevno ![]() |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pet lip 27, 2008 8:55 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ma sve je to ok ali kud je on gubio 1 litru vode dnevno
Nije curila jer je ulazila u cilindar i od temp se pretvarala u paru koju u tako malim količinama ni ne skužiš na auspuhu.
![]() |
Autor/ica: | nenad [ pet lip 27, 2008 10:13 am ] |
Naslov: | |
Da to bi moglo objasniti vodu ujutro na auspuhu.Ne neke velike količine ali je uvijek bila.I sad ujutro kad ga upalim odmah prihvati gas tj. podigne onak okretaje na 2 kile pa ih spusti.Prije je trokiral malo valjda dok nije izbacil vodu van.Jebate dobro da se voda nije zatočila više u cilindar pa kad bi ga probal kresnuti ode klipnjača,zar ne ![]() |
Autor/ica: | ruka [ pet lip 27, 2008 12:56 pm ] |
Naslov: | |
da. al voda iz auspuha kaj ti je curila nije od tvoje vode iz rashladnog sistema. Gledaj i sad bu ujutro kapala |
Autor/ica: | BORIS [ pet lip 27, 2008 1:28 pm ] |
Naslov: | |
Citat: da. al voda iz auspuha kaj ti je curila nije od tvoje vode iz rashladnog sistema. Gledaj i sad bu ujutro kapala
kad je to tebi jutro ![]() |
Autor/ica: | R11-VOLVO 1.7t. [ pet lip 27, 2008 2:01 pm ] |
Naslov: | |
Jutarnja kondezacija. ![]() |
Autor/ica: | nenad [ uto srp 08, 2008 8:08 pm ] |
Naslov: | |
Eto mene malo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Točno sam znal čim jednom pipnem u motor odmah bu ispalo 100 drugih sranja ![]() Al nema veze i dalje je meni taj autek drag ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ uto srp 08, 2008 9:05 pm ] |
Naslov: | |
gumice ventila.. |
Autor/ica: | nenad [ uto srp 08, 2008 9:07 pm ] |
Naslov: | |
Ma znam al nove su mijenjao sam glavu sa uređenim ventilima i ostalim kaj ide uz to |
Autor/ica: | BORIS [ uto srp 08, 2008 9:48 pm ] |
Naslov: | |
Gumice ventila uzrokuju dimljenje pri prvom paljenju nakon (nočnog) stajanja i dimljenje nakon oduzimanja gasa i šaltanjem u nižu brzinu, dakle to izgleda da nije uzrok ![]() |
Autor/ica: | dgovorcin [ uto srp 08, 2008 11:11 pm ] |
Naslov: | |
Sve od navedenog. Može biti. A ponajprije luft na turbini. I gumice ventila ak su loše. Bez obzira kaj su nove. Puše li ti na čep na deklu od glave? A na štangicu od ulja ![]() |
Autor/ica: | Izy [ sri srp 09, 2008 10:40 am ] |
Naslov: | |
Citat: Gumice ventila uzrokuju dimljenje pri prvom paljenju nakon (nočnog) stajanja i dimljenje nakon oduzimanja gasa i šaltanjem u nižu brzinu, dakle to izgleda da nije uzrok
.. i kod zaustavljanja na semaforu zbog kočenja motorom.![]() 2 nenad: probaj zaustaviti auto tako da kočiš iskljućivo nožnom kočnicom a ne motorom. Isto me zanima da li ti je glava kad su ti slagali ispitivana pod tlakom i na hladno i na toplo? IMHO, kod loših karika će ti dimiti gotovo konstantno jer obično uvijek prvo stradaju uljne karike pa neovisno o režimu vožnje ne uspijevaju brisati ulje sa stjenki već ono izgara u cilindrima, a svi motori koje poznam a imaju serijski turbo, imaju i špricaljke za ulje kako bi se pospiješilo podmazivanje stjenki i klipnjača, hlađenje klipova itd. Dim iz auspuha na semaforu je IMHO ipak problem glave motora(gumice i vodilice ventila). Varijanta s turbinom mi je lagani longshoot jer bi ona vukla ulje slično kao i varijanta s karikama zbog Venturija ![]() |
Autor/ica: | BORIS [ sri srp 09, 2008 11:11 am ] |
Naslov: | |
Citat:
.. i kod zaustavljanja na semaforu zbog kočenja motorom.
Nenade ugasi auto na semaforu Dim iz auspuha na semaforu je IMHO ipak problem glave motora(gumice i vodilice ventila). ![]() ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ sri srp 09, 2008 12:49 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ma znam al nove su mijenjao sam glavu sa uređenim ventilima i ostalim kaj ide uz to
Ej, evo kaj kaže v4dis možda ti pomogne... BTW, to je opis za dizela, ali kažem opet, možda pomogne koji detalj. Možda imaš nepotpuno sagorijevanje? Kod mene je bilo plavog dima ujutro dok se ne bi zgrijao, kad mi je riknuo needle lift sensor... ---------------- Blue smoke ---------------- Caused by incomplete combustion. Consists of condensed fuel particles. Can also be caused by oil (high oil consumption). -Injection timing too late -Defective injectors -High oil consumption -Low operating temperature -Incorrect fuel -Oil leak from turbocharger (TC) |
Stranica: 5/9. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |