VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Kvar turbine
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8547
Stranica: 4/4.

Autor/ica:  tommek [ čet srp 12, 2012 9:16 pm ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

i koliko se vec km tak vozite?

Meni su neki rekli mozes 20km, a mozes i 100.000km... e sad posto dosta putujem sa autom i to ponekad van rh... nije mi bas da negdje ostanem...

Autor/ica:  miro06 [ pet srp 13, 2012 10:14 am ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

ne znam tocno, vise od 10 tkm a manje od 20 tkm.

Autor/ica:  forza [ pon lis 15, 2012 9:22 pm ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

malo da obnovimo temu ...
pocela mi se turbina "javljat" ... iznad 2000 obrtaja pocne se cuti zvuk slican kao avionski motori kad se pale, kao da usisava nest .. :?
auto ne gubi snagu, ne trosi ulje ... je li to turbina pri kraju ili je nest drugo ??

Autor/ica:  Vili [ sri lis 17, 2012 11:59 pm ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

Ne mora biti.
Moja isto fuijuce, i to već neko vrijeme.
Inače na autu (s60 D5)ima 366tkm.
Inače, neki dan sam razgovarao sa čovjekom kojem je na BMW 530d otiso DPF, nije u servisu promjenjen na vrijeme i završili je kvarom turbine, i još nekim cirkusima, a novi filter skup, jako.
Nakon njegove price počeo sam sumnjati u nove dizele.
Znam da su taurbine na novim dizelima zamjemjenski dijelovi, sad još iDPF, previše mi se to sve čini.

Autor/ica:  Zeljko_M [ čet lis 18, 2012 5:52 am ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

Skini DPF i napravi remapiranje...

Autor/ica:  nmilance [ pet lis 19, 2012 11:58 pm ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

Citat:
Ne mora biti.
Moja isto fuijuce, i to već neko vrijeme.
Inače na autu (s60 D5)ima 366tkm.
Inače, neki dan sam razgovarao sa čovjekom kojem je na BMW 530d otiso DPF, nije u servisu promjenjen na vrijeme i završili je kvarom turbine, i još nekim cirkusima, a novi filter skup, jako.
Nakon njegove price počeo sam sumnjati u nove dizele.
Znam da su taurbine na novim dizelima zamjemjenski dijelovi, sad još iDPF, previše mi se to sve čini.
Upravo tako. Ekologija preko nasih dzepova. I meni je provo konstatovano da je DPF za zamenu...na nekih 120.000km. Nisam ga odmah menjao, jer su mi rekli da mogu tako voziti dok se ne odlucim da zamenim DPF i onda mi je crkla turbina....
Sto se tice DPFa, postoje i "neoriginalni", iz Engleske se narucuju i za 2.0D kosta nesto oko 300 eur. Originalni je skoro 3 puta skuplji.
Sto se tice turbine...to "boli" jos dosta vise...

Autor/ica:  Vili [ sub lis 20, 2012 5:54 pm ]
Naslov:  Re: Kvar turbine

Citat:
Skini DPF i napravi remapiranje...
Nije fora!
Npr. Kupis novi auto, jer ti je posao takav da radiš cca 50-60tkm godišnje.
Znaci nakon dvije godine, došao si u situaciju da moraš mijenjati DPF.
Nisi ga skinuo, zbog garancije!
Pa te to košta cca 10000kn.
Dodaj još npr turbinu na cca 150 tkm, i već je upitna opravdanost kupovine dizela u odnosu na benzinca.
I to bez plina u jednadzbi, jer i plin zna biti uzrokom skupih kvarova.

Stranica: 4/4. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/