VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Kvar turbine http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8547 |
Stranica: 4/4. |
Autor/ica: | tommek [ čet srp 12, 2012 9:16 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
i koliko se vec km tak vozite? Meni su neki rekli mozes 20km, a mozes i 100.000km... e sad posto dosta putujem sa autom i to ponekad van rh... nije mi bas da negdje ostanem... |
Autor/ica: | miro06 [ pet srp 13, 2012 10:14 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
ne znam tocno, vise od 10 tkm a manje od 20 tkm. |
Autor/ica: | forza [ pon lis 15, 2012 9:22 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
malo da obnovimo temu ... pocela mi se turbina "javljat" ... iznad 2000 obrtaja pocne se cuti zvuk slican kao avionski motori kad se pale, kao da usisava nest .. ![]() auto ne gubi snagu, ne trosi ulje ... je li to turbina pri kraju ili je nest drugo ?? |
Autor/ica: | Vili [ sri lis 17, 2012 11:59 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Ne mora biti. Moja isto fuijuce, i to već neko vrijeme. Inače na autu (s60 D5)ima 366tkm. Inače, neki dan sam razgovarao sa čovjekom kojem je na BMW 530d otiso DPF, nije u servisu promjenjen na vrijeme i završili je kvarom turbine, i još nekim cirkusima, a novi filter skup, jako. Nakon njegove price počeo sam sumnjati u nove dizele. Znam da su taurbine na novim dizelima zamjemjenski dijelovi, sad još iDPF, previše mi se to sve čini. |
Autor/ica: | Zeljko_M [ čet lis 18, 2012 5:52 am ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Skini DPF i napravi remapiranje... |
Autor/ica: | nmilance [ pet lis 19, 2012 11:58 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Ne mora biti.
Upravo tako. Ekologija preko nasih dzepova. I meni je provo konstatovano da je DPF za zamenu...na nekih 120.000km. Nisam ga odmah menjao, jer su mi rekli da mogu tako voziti dok se ne odlucim da zamenim DPF i onda mi je crkla turbina....Moja isto fuijuce, i to već neko vrijeme. Inače na autu (s60 D5)ima 366tkm. Inače, neki dan sam razgovarao sa čovjekom kojem je na BMW 530d otiso DPF, nije u servisu promjenjen na vrijeme i završili je kvarom turbine, i još nekim cirkusima, a novi filter skup, jako. Nakon njegove price počeo sam sumnjati u nove dizele. Znam da su taurbine na novim dizelima zamjemjenski dijelovi, sad još iDPF, previše mi se to sve čini. Sto se tice DPFa, postoje i "neoriginalni", iz Engleske se narucuju i za 2.0D kosta nesto oko 300 eur. Originalni je skoro 3 puta skuplji. Sto se tice turbine...to "boli" jos dosta vise... |
Autor/ica: | Vili [ sub lis 20, 2012 5:54 pm ] |
Naslov: | Re: Kvar turbine |
Citat: Skini DPF i napravi remapiranje...
Nije fora!Npr. Kupis novi auto, jer ti je posao takav da radiš cca 50-60tkm godišnje. Znaci nakon dvije godine, došao si u situaciju da moraš mijenjati DPF. Nisi ga skinuo, zbog garancije! Pa te to košta cca 10000kn. Dodaj još npr turbinu na cca 150 tkm, i već je upitna opravdanost kupovine dizela u odnosu na benzinca. I to bez plina u jednadzbi, jer i plin zna biti uzrokom skupih kvarova. |
Stranica: 4/4. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |