VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S60 2007. D5 vs 2,5T
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=7319
Stranica: 4/9.

Autor/ica:  Zeljko_M [ pon ruj 19, 2011 9:39 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Citat:
Deck meni sa 2,5T nerijetko piše 50+ trenutne potrošnje pri vožnji u prvoj i drugoj po gradu.
Pitanje je vise dali se hoces vozit i koji je buđet, jer nije isto dali sa 600kn radis 500km ili 1200 km.
Zeljac, tvoj 2.5T je 90ks snazniji, "mrvicu" tezi i jos mora gurat 2 dodatna kotaca. Tako da je primjetno zedniji od civilnog 2.5T ;)

I da ne bi bilo zabune, i s80 D5 185 zna vrlo cesto projecnu pokazat iznad 10L ;) U uvjetima gdje je prosjek na 2.4 atmo bio 8.8, na D5 je 7.5. Nek 2.5T potrosi jos pol litre iznad atmosferca, opet nije bas duplo razlika. Inace, 2.5T ima toliko momenta od podruma da je vrlo slican D5ici u voznji. Mrvicu slabije povuce od dna, no zato D5 kao da ga je netko ugasio iznad 4000. Meni osobno 2.4T i 2.5T najbolje odgovaraju svim modelima u koje su ugradjeni.
Grim, sa druge strane, AWD na volvima je prilicno dobro koncepiran. Ako kreces stvarno polako on neće prenijeti vise od 10 - 20% snage iza i da se vozit prilicno ekonomicno. Ono sto ja zelim reci je da izuzev svega t5 motori imaju velike injektore, mogu potegnut puno benzina u starih i kada tu igračka masu automobila, vrlo malu brzinu kojom se kreces po gradu i ieto te na puno litara momentne potrošnje.
D5 je po mojem mišljenju neusporedivo ekonomicniji.

No da predstavim svoja uvjerenja svijetu; Audi s6 optic, quattro, 2003, 3.0FSI 250ks, PLIN, 19", 4 ordasle osobe od čega dva para cica, 4 putne torbe u bunkeru i magistralom od Šibenika do Rijeke za 165kn.
To je po meni pobjeda u vožnji ekonomicne pile. Veliki atmosverac + plin. Naravno da ga Rozica skida po akceleraciji, ali ovjer je na Su puno bolji od Rozicinog stoga je u zavojima vrlo vjerojatno da nadoknadjuje vrijeme.
Da je ozivio S60RR projekt sa 350hp V8 motorom to bi bio auto kojeg bi vozio dokle god ima plina na planeti.

Autor/ica:  ruka [ pon ruj 19, 2011 9:54 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Znam da je S80 sa 170 konja ljena krava, ali gledajući klipove na yubitu, čini mi se da S80 2.9 ide mnogo dobro.
E sad, koliko je to mjerilo...
Pa tebi ionako treba auto koji kad se zaleti ide 300 po autoputu. Atmosferac će preć puno više kilometara na taj način nego turbak koji je toplinski opterećen do bola. Onaj bmw što terate je super pila za put čini mi se :?:

Autor/ica:  Vili [ pon ruj 19, 2011 10:44 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
Citat:
Znam da je S80 sa 170 konja ljena krava, ali gledajući klipove na yubitu, čini mi se da S80 2.9 ide mnogo dobro.
E sad, koliko je to mjerilo...
Pa tebi ionako treba auto koji kad se zaleti ide 300 po autoputu. Atmosferac će preć puno više kilometara na taj način nego turbak koji je toplinski opterećen do bola. Onaj bmw što terate je super pila za put čini mi se :?:

Zna dobro doć kad se žuri.

Autor/ica:  gonzo [ pon ruj 19, 2011 10:03 pm ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

e da pitam i željca još jednom,čemu 4.5 V8(ljena krava) sa 350ks kad se to isto može izvuć bez problema iz postojećih 5cyl motora uz puno ekonomičniju potrošnju i veći okretni moment.
nemoj te sad počet ovo ono V8 vozi 5 miliona km i tak dalje kad to nikoga ne zanima, jer je ionako vijek jednog auta oko 300tkm a to može 5cyl turbo motor sa toliko konja bez problema izdržati.
danas se modeli auta tako brzo mjenaju da nitko(većina) više ne vozi stare aute i svi rado voze nove modele.

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 12:21 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Veliki v8, kad ga usporediš sa bilo kojim turbakom, reagira na pogled. Ali uvjek. Turbo - nikad ne reagira na pogled.
A pravila potvrđuju izuzetci. Tako je ovaj naš v8 u malo manje od 3 godine napravio 220 tkm.
A znam još jednog koji je u istom periodu napravio više od 250tkm.
Čak i ne troše puno. cca 15 litara pri 190. Moj D5 za isto treba 11 litara.

Autor/ica:  Zeljko_M [ uto ruj 20, 2011 7:55 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
e da pitam i željca još jednom,čemu 4.5 V8(ljena krava) sa 350ks kad se to isto može izvuć bez problema iz postojećih 5cyl motora uz puno ekonomičniju potrošnju i veći okretni moment.
nemoj te sad počet ovo ono V8 vozi 5 miliona km i tak dalje kad to nikoga ne zanima, jer je ionako vijek jednog auta oko 300tkm a to može 5cyl turbo motor sa toliko konja bez problema izdržati.
danas se modeli auta tako brzo mjenaju da nitko(većina) više ne vozi stare aute i svi rado voze nove modele.
Gonzo, nismo se nasli, moje misljenje u pogledu ekonomicne a fine voznje je malo manji V6 sa plinom, a posto Volvo ima V8, da ponovo biram uzeo bi V8, montirao plin i deri. Moraš gledat i drugu stranu medalje, svaka dva dana rezervar je puno novaca.

Vili, ima dosta načina da se smanji taj delay, ali otom potom.

Ruka, koji bemvet? Nisam bas u toku.

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 8:00 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:

Vili, ima dosta načina da se smanji taj delay, ali otom potom.
Upravo tako. Ima načina da se smanji, ali samo smanji.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 9:00 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

O kakvom delay-u mi ovdje pričamo :D?

Autor/ica:  Zeljko_M [ uto ruj 20, 2011 9:04 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

O odzivu na gas.
U mojem slucaju i o ne efikansm intercoolerima, ali nesto se kopkam napraviti Water to Air IC.
Imaš kakav savjet?

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 9:34 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Ajmo redom, prvo me zanima što točno mislite pod "odzivom na gas". Da li je to brzina kojom se motor razvrti kad stojiš na semaforu, mjenjač u neutral poziciji, pa poklopiš gas i gledaš koliko vremena treba da lupi po blokadi? Ili nešto drugo?

Autor/ica:  Vili [ uto ruj 20, 2011 11:01 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

A ne!
To ti je ono kad izlazim iz sporedne ulice, a krivo sam procjenio brzinu onog koji mi dolazi s lijeve ili desne strane.
Naravno krenio sam, recimo normalno, i onda skužim da moram ubrzati.
E, onda v8 sa 4 litre odmah kreće punim plućima, čim dodam gas, a 2.5 turbo ili bilo koji turbo motor, zahtjeva da ponovo stisnem kvačilo, pa naturiram, pa pustim kvačilo, pa tek onda kreće.
Najozbiljnije, turbo motor nikad nema tu lakću kretanja s mjesta kao veliki atmosferac. Što ne znači da je nužno brži do stotke.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 11:30 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
A ne!
a 2.5 turbo ili bilo koji turbo motor, zahtjeva da ponovo stisnem kvačilo, pa naturiram, pa pustim kvačilo, pa tek onda kreće.
Najozbiljnije, turbo motor nikad nema tu lakću kretanja s mjesta kao veliki atmosferac. Što ne znači da je nužno brži do stotke.
Ček, jel ti to mene/nas zaje*avaš ili si ozbiljan :? ?

Autor/ica:  nenad [ uto ruj 20, 2011 11:33 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Nekak mi se čini da neku bu malo Vilija prepeljal :D

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 11:45 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Inače, kod turbaka postoje dva kašnjenja, koja se često kod nas, a i u svijetu miješaju u jedan pojam, tzv. turbo rupa. Međutim, doista su dva. Prvo kašnjenje odnosi se na trenutak kada je motor postigao potreban broj okretaja i sada stvara dovoljnu količinu ispušnih plinova da se turbo zavrti u toj mjeri i počne upuhivati ozbiljniju količinu zraka u usisnu granu. To se zove boost threshold. Drugo kašnjenje odnosi se na potrebno vrijeme za turbo da postigne zadani tlak, od trenutka kada se nagazi papučica gasa do trenutka kada je napunio usisnu granu i postigao zadani tlak. Znači motor se vrti iznad boost threshold-a, npr. ako je boost threshold 2500 rpm (tipični okretaji za 2.5t motore i serijske turbinice), a vozimo se laganim gasom na 3500 okretaja, relativni pritisak u usisnoj grani je ispod 0 ("vakuum") . Pritisnemo naglo papučicu do poda i sad mjerimo vrijeme koje je potrebno da turbo napuni npr. zadanih 0.9 bara boost-a. Zovemo ga i turbo lag.

Za prvu pojavu kašnjenja rješenje je vrlo jednostavno. Ako su okretaji motora ispod boost threshold-a, poslužimo se ručicom mjenjača i prebacimo u nižu brzinu. Druga pojava kašnjenja, odnosno turbo lag, rješava se otvaranjem ispušnog sustava (veći promjer DP-a, protočniji lonci/katalizatori), a ponajviše ovisi o samom turbo punjaču i izvedbi. Npr. čuveni ball bearing turbo punjači su tu u prednosti, kod njih je turbo lag gotovo neprimjetan. Reagiraju vrlo brzo, baš onako kako bi ti želio ;).

2 Nenad: dobro ti se čini :lol:.

Autor/ica:  tcode [ uto ruj 20, 2011 11:54 am ]
Naslov:  Re: S60 2007. D5 vs 2,5T

Citat:
O odzivu na gas.
U mojem slucaju i o ne efikansm intercoolerima, ali nesto se kopkam napraviti Water to Air IC.
Imaš kakav savjet?
Water to Air IC ima smisla uglavnom za drag vozilice. To radi OK do trenutka kada si zagrijao svu vodu kojom hladiš IC. Onda i tu vodu treba nekako ohladiti, pa si opet na početku.

Jedino pravo rješenje je postaviti efikasnu IC jezgru na direktan protok zraka ili usmjerivačima "dovesti" zrak na IC. Znači negdje u prednji odbojnik, i definitivno mora biti prvi po redu, ispred A/C hladnjaka i hladnjaka "vode".

Stranica: 4/9. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/